Αυτός (ο φιλότεχνος ελαιοχρωματιστής), αυτές (Λίνα Μενδώνη και Μαρίνα Λαμπράκη-Πλάκα) και τα μυστήρια της κλοπής και της ανάκτησης των κλεμμένων έργων από την Εθνική Πινακοθήκη. Στο ρεπορτάζ ο Παναγιώτης Φρούντζος.
Ο Ορέστης Ανδρεαδάκης, καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, συζητάει με τον Κωνσταντίνο Καϊμάκη για την ταινία-πολυμεσική εγκατάσταση «Η πόλη και η πόλη» η οποία αναφέρεται στην εξολόθρευση των Εβραίων της Θεσσαλονίκης.
Η Αμαλία Δενδρινού μιλάει με τον Αμερικανό μουσικού Bucket Boy, ο οποίος θα συμμετάσχει στο Διεθνές Φεστιβάλ Κρουστών Ρεθύμνου.
Ο σκηνοθέτης Γιάννης Κακλέας και ο ηθοποιός Άρης Σερβετάλης μιλούν με την Ηλέκτρα Ζαργάνη για το σκοτεινό έργο του Ευριπίδη «Ορέστης» που ανεβαίνει στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου.
Η Αυστραλή ανθρωπολόγος Μάργκαρετ Κένα που έκανε την Ανάφη δεύτερο σπίτι της έρχεται πάλι στην Ελλάδα με μια έκθεση. Στο ρεπορτάζ η Αφροδίτη Ερμίδη.
Ο Αμερικανός δημοσιογράφος και συγγραφέας του βιβλίου «Πώς θα ζήσουμε στον Άρη» (Εκδόσεις Key Books) Στίβεν Λ. Πετράνεκ μιλάει στην Έμυ Ντούρου και υποστηρίζει ότι ο κόκκινος πλανήτης μπορεί να εποικιστεί.
Ο παραγωγός, DJ και μουσικός RSN μιλάει στον Στάθη Πάνο για την ελληνική trip hop σκηνή, την πανδημία και τον «πεσμένο» Πικάσο.
«Η μουσική είναι σαν την αναπνοή» υποστηρίζουν οι Topos μιλώντας στην Αφροδίτη Ερμίδη.
Ο Θανάσης Χρήστου, καθηγητής Νεότερης και Σύγχρονης Ιστορίας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, γράφει τον Παπαφλέσσα και τον Αλέξανδρο Υψηλάντη οι οποίοι βρέθηκαν σε διασταυρούμενες (ή συγκρουσιακές;) πορείες.
Ο Γεωργιανός μετανάστης, το «Malleus maleficarum», οι Έλληνες κομμουνιστές στη Μακρόνησο… Η βία της εξουσίας αποκαλύπτεται στο κείμενο του Χάρη Αθανασιάδη, καθηγητή Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.