Ο φωτογράφος Αβραάμ Παυλίδης μιλά στη Μαρίνα Αγγελάκη για την τέχνη του και για την εποχή που φωτογράφιζε τα καφενεία της Ελλάδας και τονίζει: “Τα καφενεία είναι ιεροί χώροι και δε φτιάχνονται από τη μια μέρα στην άλλη. Ο χρόνος είναι ο μεγάλος μάστορας».
Ο Τούρκος συγγραφέας Αχμέτ Ουμίτ έγινε γνωστός μέσα από τα μυθιστορήματά του στα οποία συνδυάζει το αστυνομικό μυστήριο με την πολιτική ιστορία. Η Έμυ Ντούρου μίλησε μαζί του με αφορμή την πρόσφατη κυκλοφορία του μυθιστορήματός του «Αντίο, γλυκιά πατρίδα» και από την κουβέντα τους δεν μπορούσε να λείψει η αναφορά στη Θεσσαλονίκη καθώς και σε όσα ενώνουν τον ελληνικό και τον τουρκικό λαό.
Αποστολή του Περικλή Μεράκου στην Αστανά, πρωτεύουσα του Καζακστάν, με αφορμή την EXPO 2017 όπου παρουσιάστηκαν από τις συμμετέχουσες χώρες, οι τεχνολογικές καινοτομίες της επόμενης μέρας με έμφαση στις εναλλακτικές μορφές ενέργειας που θα χρησιμοποιηθούν στο μέλλον.
Ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος μιλάει στη Στέλλα Χαραμή για την παρουσία του στην «Αλκηστη», το σπάνια παιζόμενο σατυρικό δράμα που ανεβάζει το Εθνικό θέατρο στην Επίδαυρο σε σκηνοθεσία Κατερίνας Ευαγγελάτου και υπογραμμίζει: «Μα και μπροστά στη ζωή οργιάζει η δειλία».
Ο Τζορτζ Ρομέρο το 1968 με τη «Νύχτα των ζωντανών νεκρών» άνοιξε νέες παρτίδες με τη μυθολογία του τρόμου και έφερε τα ζόμπι του στην πρώτη γραμμή της δημοσιότητας. Ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης αναφέρει τους σημαντικότερους σταθμούς στη διαδρομή του σημαντικού οραματιστή της μεγάλης οθόνης
Ο Γιάννης Παπαϊωάννου ξεχωρίζει πέντε μεγάλες μουσικές διοργανώσεις σε πέντε ξεχωριστά ελληνικά τοπία που υπόσχονται να κάνουν το φετινό καλοκαίρι αξέχαστο και να μετατρέψουν την Ελλάδα σε μουσική γιορτή.
Αποσπάσματα από την εφημερίδα «Μυκονιάτικα Χρονικά» του Γιαννούλη Μπόνη (1878-1960) από το καλοκαίρι του 1934, που αναφέρονται στην κοσμική κίνηση στο νησί στον μεσοπόλεμο και αποκαλύπτουν ότι η Μύκονος ήταν αγαπημένος προορισμός για δεκάδες ταξιδιώτες πολύ πριν τον προβάλλουν στους κοσμικούς διεθνείς κύκλους ο Ωνάσης και ο Νιάρχος.
Η Κατερίνα Μαγείρου ακτινογραφεί τον πίνακα «Εναστρη νύχτα» του Βίνσεντ βαν Γκογκ (1853-1890) και εντοπίζει τα προσωπικά στοιχεία του ρομαντικού απροσάρμοστου καλλιτέχνη καθώς και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που έχτισαν το μύθο του.
Η Όλγα Μπατή γράφει για την κρυφή πλευρά της χλιδής στο Πόρτο Χέλι, επισημαίνοντας ότι η περιοχή του Πόρτο Χελίου και των Σπετσών συνεχίζει να παραμένει πόλος έλξης των ηχηρών ονομάτων του εγχώριου τζετ σετ, ενώ σύμφωνα με τα ταξιδιωτικά φυλλάδια, τα social media και την έρευνα του luxury-hotels.com, το ακριβότερο ξενοδοχείο της Ευρώπης βρίσκεται εκεί και δεν είναι άλλο από το Amanzoe Hotel, με τις υπερπολυτελείς εγκαταστάσεις και ελάχιστη τιμή δωματίου τη θερινή περίοδο στα 1.779 ευρώ.