Σειρά ερωτημάτων θέτει το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης μέσω της αναπληρώτριας τομεάρχη Μεταφορών Πέτη Πέρκα, μετά τις «αόριστες εξαγγελίες», όπως αναφέρει, του κ. Μητσοτάκη και του υπουργού ΥΠΟΜΕ, Κώστα Καραμανλή.
Συγκεκριμένα, η κ. Πέρκα θέτει τα εξής ερωτήματα: «Θα προχωρήσουν την ανανέωση του στόλου λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη; Θα προχωρήσουν στη συντήρηση και εκσυγχρονισμό των συρμών του ηλεκτρικού που εμείς εξασφαλίσαμε χρηματοδότηση; Θα συνεχίσουν την πορεία ενίσχυσης του Ελληνικού Σιδηρόδρομου;».
Αναφέρει ακόμη ότι «η έτοιμη από καιρό κυβέρνηση Μητσοτάκη εξήγγειλε την ήδη έτοιμη ρύθμιση για μείωση φόρου στα κράνη, την αφηρημένη ενίσχυση των συγκοινωνιών και την αόριστη προώθηση μεγάλων έργων» και προσθέτει: «Ωστόσο, δεν ακούσαμε κουβέντα για σιδηρόδρομο, για συνδυασμένες μεταφορές, για εφοδιαστική αλυσίδα (logistics)». Επ’ αυτού, θέτει το ερώτημα: «Θα συνεχίσουν τον Εθνικό Σχεδιασμό για την εφοδιαστική αλυσίδα; Θα συνεχίσουν τον Εθνικό Στρατηγικό Σχεδιασμό Μεταφορών που διαμορφώσαμε σε συνεργασία με ΕΕ και ΕΤΕΠ;».
Επιπλέον, ρωτά αν «θα ολοκληρώσουν τα έργα που εμείς έχουμε δρομολογήσει (οδικά, σιδηροδρομικά, αντιπλημμυρικά) στους χρόνους τους».
Τέλος, σχολιάζει: «Εμείς να δείτε τι παραλάβαμε και σε αυτόν τον τομέα κ. Μητσοτάκη: Το σκάνδαλο ΟΑΣΘ, τα πλαστά εισιτήρια, τα κανιβαλισμένα λεωφορεία της ΟΣΥ που ενίοτε παίρναν και φωτιά, τα παρατημένα οδικά και σιδηροδρομικά έργα, την έλλειψη οποιουδήποτε είδους σχεδιασμού, την παραμέληση των νέων τεχνολογιών, την πλήρη απαξίωση του τομέα των μεταφορών».
Οι δηλώσεις του Κυριάκου Μητσοτάκη
«Δεν πρόκειται να δεχθώ καμία απόκλιση από την υποχρεωτική χρήση κράνους για τα δίκυκλα. Όπως εφαρμόζουμε τον αντικαπνιστικό νόμο, έτσι θα καταστήσουμε και απολύτως σαφές ότι τα κράνη είναι υποχρεωτικά», δήλωσε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, μετά τη σύσκεψη που είχε στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Επιπλέον επισήμανε ότι απόλυτη προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι η βελτίωση της εικόνας των αστικών συγκοινωνιών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, δηλώνοντας χαρακτηριστικά: «Ο Σεπτέμβριος δεν θα βρει την πόλη των Αθηνών στην ίδια κατάσταση με αυτήν που επικρατεί σήμερα και έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στην ηγεσία του υπουργείου να κάνει ό,τι χρειάζεται ώστε να αυξηθεί η συχνότητα των δρομολογίων. Το ίδιο ισχύει και για τα λεωφορεία της Θεσσαλονίκης».
Επίσης, στη συνάντηση συζητήθηκαν τα μεγάλα έργα υποδομών, τα οποία έχει εξαγγείλει και σχεδιάζει το υπουργείο.
Από την πλευρά του, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, αναφέρθηκε στην κατάσταση που επικρατεί στις αστικές συγκοινωνίες, τόσο στην Αθήνα όσο και στην Θεσσαλονίκη, υπογραμμίζοντας: «Οι πολίτες των Αθηνών καθημερινά βιώνουν μία κατάσταση, η οποία είναι απαράδεκτη στο μετρό. Αυτό το οποίο βλέπουμε, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες, είναι τεράστιες καθυστερήσεις». «Στην πρόσφατη επίσκεψη που έκανε η ηγεσία του υπουργείου στο μετρό είδε ότι και οι καθυστερήσεις είναι τεράστιες και ότι το 1/3 των συρμών δεν βρίσκεται σε λειτουργία», συμπλήρωσε. «Αυτό λοιπόν που εμείς θέλουμε να κάνουμε είναι να βρούμε άμεσα λύση. Κι αυτές τις λύσεις τις σχεδιάζουμε έτσι ώστε τον Σεπτέμβριο, που πλέον θα γυρίσει ο κόσμος από τη θερινή περίοδο, το μετρό να λειτουργεί, όπως θα έπρεπε να λειτουργεί σε κάθε πολιτισμένη ευρωπαϊκή χώρα» τόνισε ο υπουργός.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες, αυτήν τη στιγμή, λόγω αδειών, δουλεύουν στη ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες) 145 οδηγοί από τους 500 που εργάζονται.
Τέλος ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι συζήτησαν για την οδική ασφάλεια και τα μεγάλα έργα «διότι μεγάλα έργα και οδική ασφάλεια πάνε μαζί», σημειώνοντας πως «Πάτρα-Πύργος και ΒΟΑΚ είναι δύο δρόμοι που πρέπει να γίνουν και θα γίνουν».