Μια συμμαχία κολοσσός στην αγορά των media προέκυψε τις τελευταίες μέρες με σκοπό την κυριαρχία στo πεδίο της streaming πλατφόρμας.
Πριν από τρία χρόνια, ο αμερικανικός όμιλος τηλεπικοινωνιών AT&T εναντιώθηκε στο Υπουργείο Δικαιοσύνης, το οποίο είχε τις αντιρρήσεις του για την εξαγορά της Time Warner εκ μέρους του έναντι 85 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Τελικά η AT&T δικαιώθηκε και απέκτησε την Time Warner δημιουργώντας ένα νέο ισχυρό παίχτη στο χώρο της οικιακής ψυχαγωγίας.
Η νέα εταιρεία που δημιουργήθηκε ονομάστηκε WarnerΜedia και μετέτρεψε το HBO (το πιο λαμπρό κόσμημα της συλλογής της στην οποία ανήκει και το CNN) σε HBO Max με στόχο να ανταγωνιστεί τις Netflix, Disney + και Amazon Prime.
Πέρασε μόλις ένας χρόνος από τη μέρα που το HBO Max πρωτοβγήκε στον αέρα και όλα δείχνουν ότι η θέση του στην αγορά ισχυροποιείται. Την Κυριακή, ανακοινώθηκε ότι η WarnerMedia θα συγχωνευτεί με τον όμιλο ενημέρωσης Discovery, ο οποίος διαθέτει μεταξύ άλλων το κανάλι Eurosport.
Η στρατηγική της νέας συμμαχίας χτίζεται με αργά αλλά σταθερά βήματα καθώς είναι κατανοητό ότι σε αυτή την πρώιμη φάση της νέας αγοράς της streaming πλατφόρμας, η διαρκής παροχή στους συνδρομητές είναι και ακριβή και μη κερδοφόρα. Η ισχύς του Netflix που αυτή τη στιγμή είναι η νο1 πλατφόρμα σε παγκόσμια κλίμακα με σχεδόν 210 εκατομμύρια συνδρομητές δεν φαίνεται να απειλείται για την ώρα, ενώ το Amazon Prime και η Disney + προβάλλουν ως βασικοί ανταγωνιστές του με περισσότερους από 100 εκατομμύρια συνδρομητές.
Με περισσότερους από 40 εκατομμύρια συνδρομητές, το HBO Max βρίσκεται σε διαρκή άνοδο. Σε συνέντευξή του στο CNBC τον περασμένο Δεκέμβριο, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Discovery Ντέιβιντ Ζάζλαβ είπε μεταξύ άλλων «νομίζω ότι τελικά πολλές από αυτές τις εταιρείες θα συνειδητοποιήσουν ότι δεν έχουν αρκετό υλικό για να θρέψουν το θεατή και θα προχωρήσουν σε συγχωνεύσεις ακόμη και με τον ανταγωνισμό» δημιουργώντας τις πρώτες φήμες για τον θορυβώδη και πλούσιο «γάμο» που θα ακολουθούσε.
Κάπως έτσι φτάσαμε σήμερα στην συγχώνευση μεταξύ της WarnerMedia και της Discovery. Μετά τη συγχώνευση, η νέα εταιρεία είναι βέβαιο ότι θα αυξήσει τους συνδρομητές της και θα πλησιάσει ακόμη περισσότερο τον ανταγωνισμό καθώς στον ευρύ κατάλογο των εμπορικών σημάτων της περιλαμβάνονται όχι μόνο η HBO Max και το CNN αλλά και κανάλια σαν τα TBS, TNT και HGTV μεταξύ πολλών άλλων.