Σχολικά τμήματα: «Πόσο προσωπικό εξοικονομήθηκε;» – Το έγγραφο που αποδεικνύει τον πραγματικό λόγο για τις συγχωνεύσεις

Σχολικά τμήματα: «Πόσο προσωπικό εξοικονομήθηκε;» – Το έγγραφο που αποδεικνύει τον πραγματικό λόγο για τις συγχωνεύσεις

Τον πραγματικό λόγο που έγιναν οι συγχωνεύσεις των σχολικών τμημάτων αποκαλύπτει η ερώτηση που απηύθυνε ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Αττικής, Αθ. Νικολόπουλος, προς τους διευθυντές των σχολείων. Την ίδια στιγμή που τα πάγια προβλήματα παραμένουν στα σχολεία (κτίρια που παραμένουν οικοδομές ή χρήζουν επισκευών, χιλιάδες κενά σε εκπαιδευτικούς κ.α.), το άγχος της κυβέρνησης είναι το «Πόσο προσωπικό εξοικονομήθηκε;», όπως αναφέρεται στο έγγραφο που εστάλη από την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

Το έγγραφο που έφερε στο φως η ιστοσελίδα 902.gr απεστάλη την Τετάρτη με το πρώτο κουδούνι της νέας σχολικής χρονιάς. Στο έγγραφο οι διευθυντές των σχολείων ερωτώνται «Πόσο προσωπικό εξοικονομήθηκε (άτομα και ώρες) από τη συγχώνευση τμημάτων στα σχολεία αρμοδιότητάς τους» και μάλιστα με την απαίτηση να σταλούν τα στοιχεία μέχρι τη 13:00 το μεσημέρι της ίδιας μέρας. Τόσο άγχος για την εξοικονόμηση πόρων από το Υπουργείο Παιδείας την ίδια στιγμή που στοιβάζει τα παιδιά σε τμήματα των 27-28 ατόμων.

Το δικαίωμα στην εκπαίδευση των παιδιών αντιμετωπίζεται σαν ένα κοινό «κόστος» για την κυβέρνηση. Μέχρι στιγμής πάνω από 1.000 τμήματα όλων των βαθμίδων αντιμετωπίζουν προβλήματα με τις συγχωνεύσεις, ενώ το πλήρες χάος επικρατεί σε ότι αφορά τα παιδιά με αναπηρία,  ειδικές μαθησιακές ανάγκες και παράλληλη στήριξη. Ήδη καταλήψεις έχουν αρχίσει να πραγματοποιούνται σε διάφορες περιοχές της Αθήνας, όπως ο Πειραιάς, ενώ πολλαπλές είναι οι αντιδράσεις ανά την Ελλάδα, όπως στην Αχαΐα, τη Θεσσαλονίκη, την Κρήτη κ.α.

Διαβάστε επίσης

Στοιβάζουν μαθητές σε τμήματα 28 παιδιών – Οργή στους εκπαιδευτικούς

Αυτές είναι οι 11 αλλαγές στα σχολεία – Τι ισχύει για τα κινητά

Ετικέτες

Documento Newsletter