Super League: Γεμάτες εξέδρες σε ελάχιστα γήπεδα

Super League: Γεμάτες εξέδρες σε ελάχιστα γήπεδα

Το_x000D_
πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκας το απαξιώνουν οι ίδιοι οι παράγοντες των ΠΑΕ με_x000D_
τις δηλώσεις και τις ακραίες συμπεριφορές τους. 

Παρ’ όλα αυτά, φέτος ο μέσος όρος διάθεσης εισιτηρίων ανά παιχνίδι είναι αυξημένος σε σχέση με την περσινή σεζόν. Αυτό δεν οφείλεται στο ελκυστικό θέαμα που προσφέρουν οι ομάδες ή σε παίκτες-κράχτες, που δεν υπάρχουν άλλωστε πέρα από ελάχιστες εξαιρέσεις. Η άνοδος στην πώληση των εισιτηρίων είναι απόρροια της επιστροφής δύο εμπορικών ομάδων στη βιτρίνα της λίγκας, του Αρη και του ΟΦΗ. Οι «κιτρινόμαυροι» στη σχετική λίστα βρίσκονται στην τέταρτη θέση με μέσο όρο 10.247 εισιτήρια, πάνω και από τον Παναθηναϊκό, και ο ΟΦΗ είναι σταθερά στην έκτη θέση με μέσο όρο 4.367 εισιτήρια. Την προηγούμενη χρονιά την εξάδα συμπλήρωνε ο Παναιτωλικός που είχε σχεδόν τα μισά εισιτήρια (2.278) από τον κρητικό σύλλογο…

Την περίοδο 2017-2018 ούτε πέντε ούτε δέκα αλλά δεκαέξι παιχνίδια διεξάχθηκαν κεκλεισμένων των θυρών λόγω τιμωρίας της γηπεδούχου ομάδας. Σε πραγματικούς αριθμούς δύο ολόκληρες αγωνιστικές από τις 30 του πρωταθλήματος έγιναν σε κενές εξέδρες και οι παράγοντες στην πλειονότητά τους σφυρίζουν αδιάφορα, γιατί το ταμείο των ομάδων τους δεν γεμίζει από την πώληση των εισιτηρίων!

Ομάδες και φίλαθλοι

Ο Ολυμπιακός στην τρέχουσα σεζόν είναι δεύτερος βαθμολογικά, αλλά πρώτος στην προσέλευση κόσμου στα παιχνίδια του έχοντας παίξει στο Φάληρο δύο ντέρμπι, αυτά με τον ΠΑΟΚ και τον Παναθηναϊκό. Πέρυσι στο «Γ. Καραϊσκάκης» διέθεσε συνολικά 210.245 εισιτήρια και ο μέσος όρος σε έντεκα παιχνίδια του ήταν 19.113 θεατές. Τέσσερις αγώνες του (με αντιπάλους τη Λάρισα, τον Αστέρα Τρίπολης, τον Πανιώνιο και τον Παναθηναϊκό) διεξάχθηκαν χωρίς θεατές. Οι «ερυθρόλευκοι» βρίσκονται οκτώ βαθμούς πίσω από την κορυφή και σε σχέση με πέρυσι τα παιχνίδια τους παρακολουθούν 1.800 περισσότεροι φίλαθλοι.

Ελαφρά ανεβασμένα είναι και τα εισιτήρια που διαθέτει ο ΠΑΟΚ, κάτι αναμενόμενο λόγω της πορείας του στη Σούπερ Λίγκα. Είναι το αδιαφιλονίκητο φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου, οπότε και στον δεύτερο γύρο η Τούμπα αναμένεται να είναι κατάμεστη από κόσμο. Στα ματς του πρώτου γύρου ο δικέφαλος είχε μέσο όρο εισιτηρίων 17.351, ενώ πέρυσι ο αντίστοιχος αριθμός ήταν 16.949. Την προηγούμενη περίοδο ο ΠΑΟΚ έπαιξε στην έδρα του χωρίς θεατές με Κέρκυρα, Παναιτωλικό, ΠΑΣ Γιάννινα, Λαμία, Αστέρα Τρίπολης, Πανιώνιο, Ατρόμητο και Ξάνθη!

Η πρωταθλήτρια ΑΕΚ απογοήτευσε αγωνιστικά στον πρώτο γύρο της Σούπερ Λίγκας και η πορεία της αποτυπώνεται και στη διάθεση των εισιτηρίων. Ο Ελληνας φίλαθλος πάει στο γήπεδο κυρίως όταν η ομάδα του στοχεύει και βρίσκεται αγκαλιά με έναν τίτλο. Τη σεζόν 2017-2018 η Ενωση είχε μέσο όρο εισιτηρίων ανά παιχνίδι 15.609 και φέτος ο μέσος όρος έπεσε στις 11.402, δηλαδή τους αγώνες της στο ΟΑΚΑ παρακολουθούν 4.200 λιγότεροι φίλαθλοι. Εχει πάντως δώσει δύο εμπορικά ματς, αυτά με τον Αρη και τον Ατρόμητο, κεκλεισμένων των θυρών.

Οι «κιτρινόμαυροι» της Θεσσαλονίκης, παρότι έχουν σκαμπανεβάσματα στην απόδοσή τους, έχουν φανατικό κοινό και κόβουν κατά μέσο όρο 10.247 εισιτήρια στο «Κλ. Βικελίδης», ενώ την περασμένη χρονιά τέταρτος ήταν ο Παναθηναϊκός με μέσο όρο 6.948 εισιτήρια! Οι «πράσινοι» έπαιζαν στη Λεωφόρο που δεν προσφέρει καμία άνεση στον θεατή, ενώ φέτος στο ΟΑΚΑ διαθέτουν 10.113 εισιτήρια ανά παιχνίδι. Η αύξηση είναι εντυπωσιακή με δεδομένο ότι η ομάδα του Γιώργου Δώνη δεν διεκδικεί το πρωτάθλημα.

Στις 14 πρώτες αγωνιστικές μόλις επτά παιχνίδια συγκέντρωσαν περισσότερους από 20.000 φιλάθλους. Στην πρώτη τριάδα βρίσκονται τα ντέρμπι του Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκό (31.250 εισιτήρια) και τον ΠΑΟΚ (30.532 εισιτήρια) και ακολουθεί αυτό της ΑΕΚ με τον Ολυμπιακό (27.419). Τη λίστα συμπληρώνουν τα παιχνίδια Παναθηναϊκός – ΑΕΚ (24.731), ΠΑΟΚ – ΑΕΚ (23.763 θεατές), Ολυμπιακός – Αστέρας Τρίπολης (22.800) και ΠΑΟΚ – Παναθηναϊκός (20.389).

Documento Newsletter