– Αποκάλυψη: Κρυφή τροπολογία – σοκ που προωθεί το τραπεζικό καταστημένο, καταργεί τους εισαγγελείς και αναγορεύει σε Αρχιεισαγγελέα τον Γιάννη Στουρνάρα. Προβλέπει ότι καμιά δίωξη δεν θα ασκείται κατά τραπεζιτών χωρίς την έγκριση της Τράπεζας της Ελλάδας.
– Προκλητική αναφορά Μιχάλη Σάλλα κατά εισαγγελέων και Documento. Καταγγέλλει τους δικαστικούς λειτουργούς που του άσκησαν διώξεις και την εφημερίδα μας που τις δημοσίευσε.
– ΝΔ: Σφαγή στη Νέα Δημοκρατία ενόψει της εξεταστικής για την Υγεία. O «διμέτωπος» του Κυριάκου και οι… φακές του Αδωνη. Οι πραιτοριανοί της γαλάζιας ακροδεξιάς ζητούν από τον Μητσοτάκη την κεφαλή του Καραμανλή επί πίνακι, ενώ η Ντόρα συνιστά στον αδερφό της να μαζέψει τους κουφιοκεφαλάκηδες.
Και νέα στοιχεία για το μεγάλο φαγοπότι μέσω ΚΕΕΛΠΝΟ όπου εμπλέκονται στενοί συνεργάτες του υπό επιτήρηση αντιπροέδρου Γεωργιάδη.
– Η άγνωστη περιουσία του ΔΟΛ που βγαίνει στο σφυρί.Το «Documento» αποκαλύπτει τα κρυφά ασημικά της ξεπεσμένης αυτοκρατορίας με τα οποία εισέπραττε από διαφήμιση και θαλασσοδάνεια.
– Ανδρέας Παπανδρέου: Στα αζήτητα ιστορικά αρχεία από την ίδρυση του ΠΑΚ. Αραχνιάζουν σε υπόγειο της Στοκχόλμης, καθώς αδιαφορούν ΠΑΣΟΚ και οικογένεια Παπανδρέου.
– Βενεζουέλα: Βία και μισές αλήθειες με φόντο το πετρέλαιο και τον Μαδούρο
– Γαλλία: Η οικονομική ελίτ βγάζει πρόεδρο. Συνέντευξη με τον Ντομινίκ Ρεϊνιέ, καθηγητή Πολιτικών Επιστημών στο φημισμένο Πανεπιστήμιο του Παρισιού, Sciences Po.
Decadence, η σκοτεινή επιστροφή του θρυλικού κλαμπ, στο Docville
Η ανακαίνιση του θρυλικού κλαμπ Decadence στον Λόφο του Στρέφη είναι το πιο καυτό νέο της νυχτερινής ζωής του αθηναϊκού αστικού τοπίου. Ο υπεύθυνος του κλαμπ Νίκος Λακόπουλος θυμάται τα παλιά και σχεδιάζει την επιστροφή ενός θρυλικού ονόματος, δείχνοντας ουσιαστικά τη ρότα που θα κινηθεί και το νέο Decadence.
Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Νίκος Καραθάνος επιστρέφει στο Εθνικό θέατρο με την «Οπερέτα» του Γκομπρόβιτς. Η παράσταση πάνω στο αντισυμβατικό έργο των 60s ανεβαίνει στη σκηνή Rex με 19μελή θίασο και 8 μουσικούς επί σκηνής και ο δημιουργός του μιλά στο Documento για τα μυστικά και τα κρυφά νοήματα του περίφημου έργου, συμπληρώνοντας ότι «η πολιτική είναι κάτι τόσο αστείο και χυδαίο που δεν θέλω να ανακατευτώ μαζί του».
Το αρχειακό υλικό του Κέντρου Ελληνικού Πολιτισμού Σουηδίας αναζητάει στέγη προκειμένου να τεθεί εκ νέου στη διάθεση κοινού και ερευνητών. Ο Ανδρέας Μπούκας πρώην διευθύνων σύμβουλος του Κέντρου Ελληνικού Πολιτισμού στο οποίο ανήκε το Ιδρυμα Βιβλιοθήκη και Αρχείο Ελλήνων Σουηδίας αναφέρει στο Documento τους λόγους που το έφεραν στη σημερινή του κατάσταση.
Οι τραγουδιστές Θοδωρής Βουτσικάκης και Μαρίνα Σάττι, που υποδύονται τον Ερωτόκριτο και την Αρετούσα στο μιούζικαλ «Ερωτόκριτος του Βιτσέντζου Κορνάρου, το οποίο θα παρουσιαστεί για 10 παραστάσεις στην Εναλλακτική Σκηνή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής στο Κέντρο Πολιτισμού Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος από τις 5 Μαΐου σε μουσική διεύθυνση και λιμπρέτο του Δημήτρη Μαραμή και σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Ρήγου, μιλούν στο Documento για τα πάθη του έρωτα, επισημαίνοντας πως «Ο ρομαντισμός είναι στάση ζωής».
Ένα σπάνιο υλικό της Βιβλιοθήκης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου ανοίγει τις πύλες του στο κοινό της Θεσσαλονίκης με θέμα την Κωνσταντινούπολη του προπερασμένου αιώνα.
Ο Λεωνίδας Βαρδαρός σκηνοθέτης του ντοκιμαντέρ «Ludlow, οι Έλληνες στους πολέμους του άνθρακα», που προβάλλεται στη δημόσια τηλεόραση, μιλά στο Documento για τις ταξικές συγκρούσεις στον Νέο Κόσμο στις αρχές του 20ού αιώνα.
Το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή στην Άνδρο μας εισάγει στο σουρεαλιστικό κόσμο του Νίκου Εγγονόπουλου με ένα αφιέρωμα που θα διαρκέσει όλο το καλοκαίρι και τιτλοφορείται «Με τα χρώματα του λόγου και το λόγο των χρωμάτων» και περιλαμβάνει ζωγραφικά έργα αλλά και ποιήματα του καλλιτέχνη.
Σε μια κινηματογραφική βδομάδα χωρίς σημαντικά φιλμ, ένα ντοκιμαντέρ με τίτλο «Η όψη της σιωπής», κάνει τη διαφορά. Μετά από το συγκλονιστικό του «Act of War» o Τζόσουα Οπενχάιμερ επιστρέφει στη σκοτεινότερη σελίδα της σύγχρονης ιστορίας της Ινδονησίας με την «Όψη της σιωπής».
2,5 αιώνες εργατικοί αγώνες, στο HOTDOC HISTORY
131 χρόνια από την πολύνεκρη Πρωτομαγιά του Σικάγου γυρνάμε το βλέμμα πίσω στη διαδρομή του εργατικού κινήματος. Στην εργατική τάξη που δημιουργήθηκε από τις πρώτες μηχανές της Βιομηχανικής Επανάστασης του 1760 και μετά.
Στις αφελείς και σπασμωδικές αντιδράσεις των «Λουδιτών», που το 1810 έσπαγαν τις μηχανές των αγγλικών υφαντουργείων, γιατί τάχα αυτές έφταιγαν που δούλευαν 12ωρο και 7 μέρες τη βδομάδα.
Στο ισχυρό μεταρρυθμιστικό κίνημα των «Χαρτιστών», το 1840 και στο επαναστατικό ξέσπασμα της Παρισινής Κομμούνας το 1871. Στη Ρωσική Επανάσταση του 1917. Σε αυτούς που οικοδόμησαν και σ΄ αυτούς που κατεδάφισαν.
Περιγράφονται οι διαδικασίες και οι αιτίες που οδήγησαν στην κατάρρευση του υπαρκτού σοσιαλισμού και ο κόσμος που προέκυψε μετά το 1990. Ο οποίος επαγγέλθηκε το «Τέλος της Ιστορίας», αλλά τόσο οικτρά διαψεύσθηκε.