«Stop» στα τηλεφωνήματα των εισπρακτικών εταιρειών – Τι προβλέπεται

«Stop» στα τηλεφωνήματα των εισπρακτικών εταιρειών – Τι προβλέπεται

«Stop» στα τηλεφωνήματα των εισπρακτικών εταιρειών και συγκεκριμένους όρους βάζουν οι προβλέψεις του νέου Κώδικα Οργανισμού Δικαστηρίων και Κατάστασης Δικαστικών Λειτουργών.

Ειδικότερα, όπως αναφέρει το dikastiko.gr, οι τηλεφωνικές οχλήσεις δεν πρέπει να ξεπερνούν τη μία κάθε δεύτερη ημέρα. Επίσης ενώ απαιτείται η από τον δανειστή προς τον οφειλέτη επιβεβαίωση των οφειλών με κάθε διαθέσιμο τρόπο και η ταυτοποίηση του οφειλέτη, καθώς και η ενημέρωσή του για τη διαβίβαση των δεδομένων του στις εισπρακτικές εταιρείες.

Όπως επίσης ορίζεται, η τηλεφωνική επικοινωνία στον χώρο εργασίας του οφειλέτη γίνεται μόνο εφόσον ο συγκεκριμένος τηλεφωνικός αριθμός έχει δηλωθεί ως μοναδικός αριθμός επικοινωνίας από τον τελευταίο.

Οι εισπρακτικές εταιρείες θα πρέπει να χρησιμοποιούν τα δεδομένα των οφειλετών για τους σκοπούς, για τους οποίους διαβιβάσθηκαν από τον δανειστή, καθώς και για την υπεράσπιση δικαιώματος τους ενώπιον των δικαστηρίων ή άλλης δημόσιας αρχής. Απαγορεύεται σύμφωνα με τις διατάξεις στις εταιρείες, η διαβίβαση των στοιχείων σε τρίτους, με ή χωρίς αντάλλαγμα, καθώς και η χρήση τους για άλλους σκοπούς.

Σε κάθε περίπτωση, η οποιαδήποτε τηλεφωνική επικοινωνία από εισπρακτική εταιρεία για την ενημέρωση του οφειλέτη για ληξιπρόθεσμη απαίτηση επιτρέπεται να πραγματοποιείται μετά την πάροδο 10 ημερών από την ημέρα που αυτή κατέστη ληξιπρόθεσμη.

Documento Newsletter