Στον καιρό της Covid-19 η Ελλάδα ανακαλύπτει την on line παραγγελία…

Στον καιρό της Covid-19 η Ελλάδα ανακαλύπτει την on line παραγγελία…

Μία επανάσταση συντελείται στην Ελλάδα της πανδημίας… Μία επανάσταση πέρα από τις τεχνολογικές εξελίξεις του 5g και της τεχνητής νοημοσύνης. Αναφερόμαστε στην online παραγγελιοληψία που μέχρι και τις αρχές του 2020 αδυνατούσε να ακολουθήσει το βηματισμό της τηλεφωνικής παραγγελιοληψίας… Είναι μία τεράστια αγορά που …τρέχει με 1,5 δις ευρώ ετησίως…

Παρότι λοιπόν η εξ αποστάσεως αγορά προϊόντων αναπτύσσεται ραγδαία τα τελευταία χρόνια, εντούτοις η ηλεκτρονική παραγγελία κατείχε μικρά μερίδια πριν τον καιρό της Covid-19.

Πρόκειται για διαπίστωση του τμήματος ηλεκτρονικού εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σύμφωνα με την οποία η online παραγγελία μέχρι και τις αρχές του lockdown κατείχε μόλις το 20% της συνολικής εξ αποστάσεως παραγγελιοληψίας.. Ποιος είναι ο βασιλιάς του delivery μέχρι σήμερα; Μα η τηλεφωνική παραγγελία που κατέχει το 80% του συγκεκριμένου κλάδου που απορροφά 1,2 δις ευρώ ετησίως όταν η on line παραγγελία λαμβάνει περί τα 300 εκατομμύρια ευρώ ετησίως…

Ο επιταχυντής των lockdown

Εντός του κοινωνικού εγκλεισμού πολλά άλλαξαν ωστόσο. Ακόμη δεν έχει μετρηθεί το εύρος αυτής της δυναμικής αν και υπολογίζεται ότι εντός 2ετίας η εξ αποστάσεως παραγγελιοληψία θα κατακτήσει πολύ ψηλότερα μεγέθη και θα ξεπεράσει τα 3 δις ευρώ, με το μεγάλο κομμάτι αυτής της νέας «πίτας» να πηγαίνει στο e-delivery… Όλα αυτά αλλάζουν το τοπίο.

Παράδειγμα προς μίμηση ο Γρηγόρης

Σ’ αυτό το δυναμικό και ραγδαία μεταβαλλόμενο περιβάλλον, αξία έχει η προσαρμοστικότητα στις νέες συνθήκες. Μία προσαρμοστικότητα όμως που δεν πρέπει να μεταβάλλει την ποιότητα των παρεχομένων αγαθών, ούτε βέβαια να απολεσθεί η παραδοσιακή πεποίθηση που έχει το καταναλωτικό κοινό για ένα brand που λειτουργεί επιτυχημένα στην αγορά.

Τέτοια περίπτωση φαίνεται να είναι η εταιρία Γρηγόρης. Μία εταιρία που βρίσκεται σε πολλές γειτονιές της Ελλάδας και όχι μόνο αφού βρίσκεται και σε μεγάλες Ευρωπαϊκές πρωτεύουσες κατέχοντας την 1η θέση στα διάσημα Brands στην Ελληνική αγορά μικρής εστίασης και την 9η θέση στην ευρωπαϊκή κατάταξη με τις μεγαλύτερες αλυσίδες καφέ.

Η πρώτη εταιρεία με ενιαιοποιημένα συστήματα

Ο Γρηγόρης ως μία εταιρεία που ξέρει να λαμβάνει τα μηνύματα έπιασε νωρίς το νόημα της αλλαγή τους καταναλωτικού κοινού… Είναι η πρώτη εταιρία της ελληνικής αγοράς που άμεσα κατάφερε και ενοποίησε πλήρως τα συστήματά της με τις οnline πλατφόρμες delivery, έτσι ώστε κατάλογοι, διαθεσιμότητες και παραγγελίες να ενημερώνονται αυτοματοποιημένα και σε πραγματικό χρόνο.

Μέσα λοιπόν από τις e-διαδικασίες του online delivery, το καταναλωτικό κοινό μπορεί να απολαύσει τον καφέ, τα ροφήματα και τις αγαπημένες τους γεύσεις, με ένα κλικ, παραγγέλνοντας online στο www.gregorys.gr ή μέσω της εφαρμογής Γρηγόρης e-order (Γρηγόρης e-order app). Ετσι καθίσταται εύκολο οι e-παραγγελίες να πραγματοποιηθούν από υπολογιστή, κινητό ή tablet.

Εχει κατακτήσει την προσωποποίηση

Ωστόσο η ηλεκτρονική αρχιτεκτονική της e-παραγγελίας του Γρηγόρη διαθέτει χαρακτηριστικά προσωποποίησης που επιτρέπουν στον καταναλωτή να δημιουργήσει προσωπικό λογαριασμό, να αποθηκεύει τις αγαπημένες παραγγελίες του και να τις επαναλαμβάνει σε ένα ασφαλές περιβάλλον αγορών. Ταυτόχρονα, τα προϊόντα στο ηλεκτρονικό κατάστημα παρουσιάζονται και κατηγοριοποιούνται με τον ίδιο τρόπο όπως σε μια βιτρίνα καταστήματος, με φωτογραφία, πλήρη περιγραφή και αναφορά στη διατροφική αξία, γεγονός που διευκολύνει τις επιθυμητές επιλογές. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα ηλεκτρονικής πληρωμής και στις online παραγγελίες, έτσι ο πελάτης να μπορεί να επιλέξει εάν θα πληρώσει με μετρητά ή με τη κάρτα του. Μάλιστα αυτό που ξεχωρίζει είναι η δυνατότητα να παραδοθούν οι online προπληρωμένες παραγγελίες, με την Υπηρεσία Delivery Χωρίς Επαφή…

Όλα αυτά δίνουν τα χαρακτηριστικά της ευρείας αποδοχής από το καταναλωτικό κοινό το οποίο έχει αγκαλιάσει το άλμα στο e-delivery του Γρηγόρη. Ακριβώς γι’ αυτό καταγράφεται μεγάλη αύξηση της επισκεψιμότητας στη επίσημη ιστοσελίδα του Γρηγόρη, ενώ ταυτόχρονα συνεχίζουν να αυξάνονται τα downloads του Γρηγόρης e-order app.

Συνεργασία με efood και Box

Με στόχο να πετύχουν ακόμη ποιοτικότερη εξυπηρέτηση εγκαινιάζει τη συνεργασία του με τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες efood και box,και φέρνει στην πόρτα του καταναλωτή τον αγαπημένο καφέ, το πρωινό, καθώς και φρεσκοψημένες πίτες, δροσερές σαλάτες, λαχταριστά σάντουιτς και μία μεγάλη ποικιλία από γλυκίσματα!

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter