Μετωπική σύγκρουση δύο αμαξοστοιχιών του προαστιακού σιδηροδρόμου που κινούνταν με ταχύτητα περίπου 60 χιλιόμετρα την ώρα σε αντίθετη κατεύθυνση και σε σημείο που η κίνηση γίνεται σε μονή γραμμή αποφεύχθηκε τελευταία στιγμή. Το περιστατικό σημειώθηκε το πρωί της Παρασκευής, πριν από τον σταθμό των Αγίων Αναργύρων και μετά τα έργα υπογειοποίησης στα Σεπόλια.
Το παραπάνω γεγονός αναδεικνύει για ακόμη μία φορά την τραγική κατάσταση του σιδηροδρόμου και την απουσία απαραίτητων μέτρων ασφαλείας, αν και έχουν περάσει 19 μήνες από το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη. Τι άλλο πρέπει να συμβεί για να προβληματιστούν οι ένοικοι του Μεγάρου Μαξίμου και του Υπουργείου Μεταφορών, οι οποίοι συνεχίζουν να σφυρίζουν αδιάφορα;
Σύμφωνα με το δημοσίευμα της efsyn.gr η σύγκρουση των δύο τρένων που ήταν γεμάτα κόσμο και αποφεύχθηκε στο παρά πέντε οφείλεται σε λάθος του ρυθμιστή κίνησης του ΟΣΕ στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ). Ο ίδιος θεώρησε ότι η αμαξοστοιχία 1210 που ερχόταν από Αθήνα με κατεύθυνση προς Αεροδρόμιο είχε ήδη περάσει από το τμήμα της μονής γραμμής και έδωσε εντολή στην αμαξοστοιχία 1307 που ερχόταν από Κιάτο, να «περάσει ελεύθερα».
Τα αντανακλαστικά του μηχανοδηγού της αμαξοστοιχίας που ερχόταν από Αθήνα έσωσαν την κατάσταση λίγο πριν συμβεί το μοιραίο. Τυχαία άκουσε στον ασύρματο την συνομιλία του σταθμάρχη στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών και την εντολή προς τον μηχανοδηγό της 1307, οπότε και έδρασε αναλόγως.
Διαβάστε επίσης
«Εσείς θα βρείτε τον τρόπο…» – Το μήνυμα της Λαγκάρντ στις κυβερνήσεις της ΕΕ για την έκθεση Ντράγκι
Ο Ζελένσκι έστησε παγίδα στο Κουρσκ αλλά έπεσε μέσα
Σχολεία: Γιατί δεν θα γίνουν μαθήματα στις 27 Σεπτεμβρίου
Λύθηκε το μυστήριο: Τι προκάλεσε τα σεισμικά κύματα που δονούσαν τη Γη επί 9 ημέρες το 2023 (Video)