Η σπουδαία βρετανίδα σταρ Κέιτ Γουίνσλετ, πρωταγωνιστεί για πρώτη φορά στην καριέρα της σε ταινία του Γούντι Άλεν και αναφέρει στην αποκλειστική συνέντευξη της στο Documento και τον Κωνσταντίνο Καϊμάκη ότι «αγχώθηκα τρομερά καθώς δεν ήξερα τι θα πω στον Γούντι Άλεν την πρώτη φορά που θα τον συναντούσα» καθώς και τη σημασία της ταινίας «Wonder Wheel» για τη θέση της γυναίκας στα 50ς.
Η γνωστή τραγουδίστρια Γιώτα Νέγκα μιλάει για τις φωνές και τα τραγούδια των αντρών που τη σημάδεψαν («Θυμάμαι τη συγκίνηση των οικείων μου στα γλέντια και στις χαρές και ειδικά στα τραγούδια του Διονυσίου, του Καζαντζίδη, του Μπιθικώτση, του Νταλάρα») και επισημαίνει στη συνέντευξη της στον Γιάννη Παπαϊωάννου ότι «το έντεχνο ενοχοποίησε το λαϊκό τραγούδι».
Όλα για τον Γούντι Άλεν! Με αφορμή την κυκλοφορία της τελευταίας ταινίας του κορυφαίου αμερικανού δημιουργού στις αίθουσες, σταχυολογούμε τα σημαντικότερα αποφθέγματα του γύρω από τις σχέσεις, τον έρωτα, το σεξ και τις γυναίκες αλλά και τη γνώμη που έχουν για αυτόν οι γυναίκες που συνεργάστηκε ή ερωτεύτηκε!
Ο πολυταξιδεμένος Γάλλος συγγραφέας Καρίλ Φερέ μιλάει στην Έμυ Ντούρου για το μυθιστόρημά του με τίτλο «Κόνδωρ» και εξηγεί γιατί προτιμάει να γράφει για άλλα μέρη παρά για τη χώρα του, επισημαίνοντας ότι το επόμενο μυθιστόρημά του διαδραματίζεται κατά το ήμισυ στη Γαλλία και κατά το άλλο ήμισυ στην Αθήνα και τα ελληνικά νησιά.
Ο σκηνοθέτης Γιώργος Νανούρης μιλάει αποκλειστικά στο Documento και τη Στέλλα Χαραμή για το νέο του έργο, για τον τελευταίο πρωταγωνιστικό ρόλο της καριέρας του στην παράσταση της Ιόλης Ανδρεάδη αλλά και το τίμημα της επιτυχίας δηλώνοντας κατηγορηματικά πως «είναι δύσκολο να ψωνιστώ με τον εαυτό μου».
Η ιστορία της τενεκεδούπολης που βρισκόταν δίπλα στη σαλονικιώτικη Συνοικία των Εξοχών. Η έρευνα της Τέτης Σώλου στην περιοχή της Θεσσαλονίκης που σήμερα δεν θυμίζει σε τίποτε το φριχτό παρελθόν της, ζωντανεύει εικόνες από τον Μεσοπόλεμο όταν δίπλα στη συνοικία των όμορφων επαύλεων (η Συνοικία των Εξοχών) βρισκόταν ένας συνοικισμός με παράγκες από τσίγκο, στέγες από πισσόχαρτο και για πάτωμα το χώμα, πιο γνωστός ως Ουζεΐρ-μπεη.
Στη στήλη «Ζώντας σε ξένη πόλη» η δημοσιογράφος Λώρη Κέζα γράφει για τη γενέτειρα της, το Μόντρεαλ τονίζοντας ότι η λέξη που χαρακτηρίζει την καθημερινότητα στο Μόντρεαλ είναι η «ηρεμία», μια ηρεμία που προκύπτει από την οργάνωση και την προσαρμογή στους κανόνες ενώ κάτι άλλο που χαρακτηρίζει το Κεμπέκ είναι η διακριτικότητα καθώς δεν χρησιμοποιούνται λέξεις όπως σύζυγος, σύντροφος, αρραβωνιαστικός. Με τον γενικό όρο conjoint γίνεται η αναφορά το έτερον ήμισυ, οποιουδήποτε φύλου.
Οι διαφορές που χωρίζουν τους μοτοσυκλετιστές από τους αυτοκινητιστές είναι τεράστιες σύμφωνα με δύο «ειδικούς». Στη στήλη Crash Test η μάχη της Ρόδας παίρνει φωτιά και ο Γιώργος Σκευοφύλαξ δίνει το τιμόνι στην Ισμήνη Φαμπιάτου (αυτοκίνητο) και την Τζέιν Σαμπανίκου (μοτοσυκλέτα) για να μας εξηγήσουν που βρίσκεται είναι η δύναμη του Καλού και που εκείνη του Κακού στη μεταξύ τους κόντρα.
Σαμπάνια, σολομός, σοσιαλισμός: Πιο… ΠΑΣΟΚ δεν γίνεται και στο ρεπορτάζ της Ηλέκτρας Ζαργάνη ξεδιπλώνεται η ιστορία του «κινήματος» μέσα από ιστορίες της «Αλλαγής». Κι όπου «Αλλαγή» ένα πολιτιστικό κέντρο ή αλλιώς ένα πράσινο καφενείο στο Γκάζι στο οποίο ο Ανδρέας Παπανδρέου ζει και βασιλεύει, με τις ιστορίες για πεντοχίλιαρα, φραπέ και τραγούδια της Ρίτας Σακελλαρίου καλά να κρατούν ακόμη και σήμερα.