Στην ΑΒ Βασιλόπουλος ο Άνθρωπος, τα Προϊόντα και το Περιβάλλον είναι οι πρωταγωνιστές της Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας

Στην ΑΒ Βασιλόπουλος ο Άνθρωπος, τα Προϊόντα και το Περιβάλλον είναι οι πρωταγωνιστές της Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας

Η έκθεση «Δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας 2022» της ΑΒ Βασιλόπουλος είναι διαθέσιμη στην επίσημη σελίδα της εταιρείας

 Η ΑΒ Βασιλόπουλος βρέθηκε δίπλα στον Άνθρωπο, τα Προϊόντα και το Περιβάλλον, υλοποιώντας τις δεσμεύσεις και υποσχέσεις της και το 2022 με τον πρωταρχικός της στόχο να κυριαρχεί: «να κάνει τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων». Οι Δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας που πραγματοποίησε το 2022 και παρουσιάζονται στην αντίστοιχη έκθεση, αποτελούν μέρος ενός ευρύτερου πλάνου πρωτοβουλιών στο πλαίσιο του ESG (Περιβάλλον – Κοινωνία – Εταιρική Διακυβέρνηση), επιβεβαιώνοντας πως στην ΑΒ το καλό είναι για όλους καθώς και τη δέσμευσή της να επιστρέφει το καλό στους πάνω από 2 εκ. πελάτες της.

Στην ΑΒ το θέμα της βιωσιμότητας είναι πολύ ψηλά, γεγονός που αποτελεί πλέον συνειδητή επιλογή της να συμβάλει στην ατζέντα των Ηνωμένων Εθνών για τη βιώσιμη ανάπτυξη. Η εταιρεία έχει δεσμευτεί να υιοθετήσει και να υπηρετεί μέσω των δράσεων της τους 17 Διεθνείς Στόχους του Οργανισμού και ενισχύοντας μέχρι το 2030 το οικολογικό και ανθρωπιστικό της αποτύπωμα.

Καλό για τον Άνθρωπο

H ΑΒ Βασιλόπουλος νοιάζεται για τους 14.000 ανθρώπους της, μέλη της ΑλφαΒητικής οικογένειας, στους οποίους εξασφαλίζει συνεχώς ένα περιβάλλον εργασίας σύγχρονο και οργανωμένο, με ίσες ευκαιρίες για όλους, που πληροί τις απαιτήσεις για δια βίου μάθηση και εξέλιξη. Συνολικά, το 2022 επένδυσε σε σχεδόν 310.800 εκπαιδευτικές ώρες για το εργατικό της δυναμικό, ενώ παράλληλα ενδιαφερόμενη για την ευεξία και ψυχική υγεία των ανθρώπων της, εξασφάλισε την πρόσβαση σε ειδικούς συμβούλους ψυχικής υγείας.

Έμπρακτα αποδεικνύει ότι πρόκειται για ένα εργασιακό περιβάλλον που σέβεται τη διαφορετικότητα και δρα ενάντια στις προκαταλήψεις. Στο πλαίσιο ενεργειών Διαφορετικότητας, Ισότητας και Συμπερίληψης με επίκεντρο τις ευκαιρίες απασχόλησης, το 2022 πραγματοποίησε συνεργασίες με ΜΚΟ με στόχο την ενίσχυση των πυλώνων «Ηλικία» και «Εθνικότητα».. Αποτέλεσμα, το 83% των εργαζομένων της να δηλώνουν υπερήφανοι που ανήκουν στην ΑΒ.

Επιστρέφοντας την εμπιστοσύνη των πάνω από 2 εκατομμύρια πελατών της, η ΑΒ φροντίζει να είναι κοντά στις τοπικές κοινωνίες και τους συνανθρώπους μας. Μέσα από το πρόγραμμα δωρεάς κοντόληκτων τροφίμων συνεχίζει να πρωτοστατεί, δωρίζοντας πάνω από 9,1 εκατομμύρια γεύματα σε 250 φορείς και 123.000  συνανθρώπους, καλύπτοντας έως και το 90% των αναγκών σίτισης των φορέων συνεργασίας.

Αντιλαμβανόμενη δε, πώς για να επηρεάσεις τον κόσμο, πρέπει να επηρεάσεις τη νέα γενιά, συνεχίζει να είναι Χρυσός Δωρητής του προγράμματος ΔΙΑΤΡΟΦΗ, που υλοποιεί το Ινστιτούτο Prolepsis, προσφέροντας 80.000 γεύματα σε μαθητές σε σχολεία που είχαν ανάγκη, προωθώντας ταυτόχρονα την υγιεινή διατροφή, ενώ παράλληλα σε συνεργασία με το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο συμβάλλει ώστε οι μικροί μας φίλοι, μέσω βιωματικών δράσεων, να μάθουν την αξία της υγιεινής διατροφής μέσα από το «Το Αβητάρι της ισορροπημένης διατροφής».

 

Καλό για τα Προϊόντα

Με το 90% των παραγωγών που συνεργάζεται να δραστηριοποιούνται στη χώρα,  ενώ το Πρόγραμμα Ευφυούς Γεωργίας που υλοποιεί σε συνεργασία με το Ίδρυμα Μποδοσάκη και την Αμερικανική Γεωργική Σχολή, η εταιρεία γίνεται έμπρακτα ο μεγαλύτερος σύμμαχος την ελληνικής γης και των διαλεκτών προϊόντων της. Παράλληλα, προχωρά συνεχώς σε επαληθευτικούς ποιοτικούς ελέγχους, επιθεωρήσεις υγιεινής και μικροβιολογικούς ελέγχους, ώστε τα προϊόντα της να είναι πάντα τα καλύτερα.

Επιπλέον, εργάζεται συνεχώς ώστε τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας να παράγονται υπεύθυνα και να φέρουν διεθνώς αναγνωρισμένες πιστοποιήσεις αειφορίας, όπως αυτές που έχουν οριστεί από τους οργανισμούς Fairtrade, UTZ – Rainforest Alliance και RSPO. Οι αλλεπάλληλες βραβεύσεις της Εταιρείας αποδεικνύουν άλλωστε και το άριστο αποτέλεσμα.

Καλό για το Περιβάλλον

Έχοντας δεσμευτεί να μειώσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα μέχρι το 2025, η ΑΒ έχει ήδη καταργήσει την πώληση πλαστικών μιας χρήσης κι έχει μειώσει το βάρος του πλαστικού σε πολλές συσκευασίες της. Παράλληλα, συνεχίζει τον αγώνα της υπέρ της ανακύκλωσης, με πάνω από 3 εκατομμύρια συσκευασίες να ανακυκλώνονται ετησίως στα καταστήματά της, ενώ με το Σύστημα Ατομικής Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών της ΑΒ στα τέλη του 2022, μέτρησε 98 Κέντρα Ανακύκλωσης τοποθετημένα σε καταστήματα του δικτύου σε όλη την Ελλάδα.

Στο πλαίσιο των δράσεών της για την προστασία του περιβάλλοντος και την αλλαγή συνηθειών, σε συνεργασία με το WWF Ελλάς, ηγείται μιας προσπάθειας για μείωση σπατάλης τροφίμων σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα και μέσα από στοχευμένες δράσεις και πρωτοβουλίες για τη μείωση της σπατάλης τροφίμων. Μάλιστα, η ίδια έχει δεσμευτεί να μειώσει το δικό της αποτύπωμα κατά 50% μέχρι το 2025, αυξάνοντας προοδευτικά τις ποσότητες κοντόληκτων τροφίμων που δωρίζει.

Για να δείτε όλες τις δράσεις της ΑΒ, μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά την έκθεση «Δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας 2022» της ΑΒ Βασιλόπουλος.  

 ΑΒ Βασιλόπουλος. Εδώ το καλό είναι για όλους.

Documento Newsletter