Έχοντας ήδη εδραιωθεί στην Ευρωπαϊκή και Παγκόσμια αγορά από το 2013, το μοντέλο περνά στη 2η γενιά του που γνωρίζουμε επί ελληνικού εδάφους.
Με πωλήσεις 200.000 μονάδων θεωρείται ήδη η νέα ναυαρχίδα της μάρκας, επιβεβαιώνοντας συγχρόνως τις στρατηγικές επιλογές της. Οι τελευταίες καθορίζονται από το συνδυασμό ενός βενζινοκινητήρα με δύο ηλεκτροκινητήρες πάνω σε ένα SUV αμάξωμα.
Πέρα από την ευρυχωρία και την ευελιξία που προσφέρει η μόνιμη τετρακίνηση σε αστικό και μη περιβάλλον, η νέα πρόταση της ιαπωνικής εταιρείας έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να προσφέρει χαμηλό κόστος ιδιοκτησίας, με σημαντική μείωση της κατανάλωσης. Την ίδια στιγμή η αυτόματη μετάβαση μεταξύ των προγραμμάτων λειτουργίας είναι ιδιαίτερα ομαλή, χωρίς να την αντιλαμβάνεται ο οδηγός, ή και οι επιβάτες.
Ο νέος βενζινοκινητήρας 2.4 υιοθετεί την τεχνολογία του κύκλου Atkinson, ο οποίος μεταβάλλοντας τους χρόνους ενεργοποίησης των βαλβίδων επιτρέπει καλύτερη απόδοση της θερμικής ενέργειας και κατά συνέπεια καλύτερη εκμετάλλευση του καυσίμου.
Η ισχύς του κινητήρα φτάνει τους 135 ίππους και τα 211 Nm ροπής. Αντίστοιχα οι δύο ηλεκτροκινητήρες έχουν απόδοση 82 και 95 ίππων. Η αυτονομία με αποκλειστική ηλεκτροκίνηση φτάνει τα 45 χιλιόμετρα και η αντίστοιχη τελική ταχύτητα τα 145 χλμ. Η συνολική κατανάλωση με αυτόματη λειτουργία παραμένει στα 2,0 λτ./100 χλμ.
Για τον έλεγχο της δύναμης έχουν προβλεφθεί δύο νέα προγράμματα, Sport για καλύτερη πρόσφυση και Snow για ασφαλέστερη εκκίνηση και κίνηση σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης.
Από εκεί και πέρα, το νέο Outlander PHEV δημιουργεί μια αυξημένη αίσθηση άνεσης και πολυτέλειας, σε ένα ευρύχωρο περιβάλλον με πληθώρα εξοπλιστικών στοιχείων. Η τιμή διάθεσής του ξεκινά από τα 45.900 ευρώ.