Στην ανανέωση της V-Class προχώρησε η Mercedes-Benz, με την εταιρεία να ανεβάζει το επίπεδο του μοντέλου της, διαθέτοντάς το για πρώτη φορά με αρκετά νέα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας.
Επιπλέον, η V-Class εφοδιάζεται με το νέο κινητήρα diesel MO 654, ενώ για πρώτη φορά παρέχεται σε αυτή και το αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC.
Το νέο look που κατάφεραν να δώσουν στη V-Class οι σχεδιαστές της, αφορά εν πολλοίς το εμπρός τμήμα, το οποίο είναι πιο δυναμικό. Ο νέος προφυλακτήρας περιλαμβάνει νέες εισαγωγές αέρα, με το έμβλημα της εταιρείας να πλαισιώνεται κατά κάποιον τρόπο από δύο «λεπίδες» ασημί απόχρωσης σε κάθε πλευρά. Οι εκδόσεις είναι οι AVANTGARDE και EXCLUSIVE, ενώ η AMG κάνει ακόμα πιο δυναμικό και σπορ το αυτοκίνητο, καθώς μεταξύ άλλων, η γρίλια είναι διαφορετική.
Το εσωτερικό από τη μεριά του είναι μοντέρνο και σαφές. Νέες είναι οι θυρίδες εξαερισμού σε σχήμα τουρμπίνας, ενώ νέα στοιχεία περιλαμβάνει και ο πίνακας οργάνων. Δέρμα Lugano και Nappa κυριαρχούν, με τις συνολικές αποχρώσεις του εσωτερικού να είναι έξι. Η ανανέωση δεν έχει αφήσει ανεπηρέαστους τους πίσω επιβάτες. Τα προαιρετικά καθίσματα της πρώτης σειράς, προσφέρουν, όπως στην S-Class, μασάζ, είναι κλιματιζόμενα, ενώ αναδιπλώνονται.
Νέος κινητήρας
Πρόκειται για τον diesel ΟΜ 654 και εφοδιάζει τη V 250 d (140 kW/190 hp, 440 Nm ροπή, μικτή κατανάλωση 6,3-5,9 l/100 km, εκπομπές CO2 165-154 g/km) και τη V 300 d (176 kW/239 hp), 500 Nm ροπή, μικτή κατανάλωση 6,3-5,9 l/100 km, εκπομπές CO2 165-154 g/km). Το δεύτερο μοντέλο μπορεί να αυξήσει τη ροπή κατά 30Nm, με τα πρώτα 100 χ.α.ω. να έρχονται σε 7,9δλ., με την τελική να σταματά στα 220.
Ο νέος κινητήρας είναι αποδοτικότερος και καθαρότερος, παράγει λιγότερους θορύβους και δονήσεις και περιλαμβάνει την τεχνολογία ειδικής επίστρωσης κυλίνδρων NANOSLIDE, με την οποία μειώνονται οι φθορές. Να σημειωθεί πως στη V 250 d, η μειωμένη κατανάλωση ανέρχεται στο 13%, συγκριτικά με τον προηγούμενο κινητήρα.
Ακόμα πιο ασφαλής
Το σύστημα Crosswind Assist διατίθεται στάνταρ και σταθεροποιεί τη V-Class στις περιπτώσεις των έντονων πλευρικών ανέμων. Ανανεωμένο είναι το ATTENTION ASSIST, ενώ το νέο Active Brake Assist εντοπίζει τον κίνδυνο σύγκρουσης και αν ο οδηγός αντιδράσει, αυξάνεται η πίεση στο πεντάλ. Αν όχι, το σύστημα λειτουργεί αυτόνομα. Επίσης, νέο είναι το Highbeam Assist Plus. Τα φώτα δεν τυφλώνουν τον οδηγό του αντίθετου ρεύματος, διαμορφώνεται αναλόγως το πεδίο δράσης των προβολέων, φροντίζοντας έτσι την ασφάλεια και των άλλων οδηγών.
Πηγή: Mercedes-Benz