Το ενδεχόμενο δωρεάν μετακίνησης των πολιτών που βρίσκονται σε επίσχεση εργασίας δεσμεύτηκε ότι θα εισηγηθεί προς διερεύνηση στους αρμόδιους υπουργούς ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Στέλιος Παππάς, όπως δήλωσε ο ίδιος, μετά τη συνάντησή του με αντιπροσωπεία της Ένωσης Εμποροϋπαλλήλων Νομού Θεσσαλονίκης.
Οι εμποροϋπάλληλοι, μαζί με μέλη του ΠΑΜΕ, πραγματοποίησαν νωρίτερα συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από τα γραφεία του Οργανισμού, στη συμβολή των οδών Μπότσαρη και Παπαναστασίου. Όπως τους εξήγησε ο κ. Παππάς, ο ΟΑΣΘ βρίσκεται σε διαδικασία εκκαθάρισης, «που δεν είναι απλή υπόθεση» και έχει στόχο να διαφυλαχθεί ο δημόσιος πλούτος και «να καλυφθούν όλες τις αμαρτίες του παρελθόντος».
Αναγνωρίζοντας, δε, εκ νέου τα προβλήματα που παρουσιάζει το συγκοινωνιακό έργο του ΟΑΣΘ στον Νομό Θεσσαλονίκης, ο κ. Παππάς ανέφερε: «Προσπαθούμε να το βελτιώσουμε μέρα με τη μέρα, αλλά να είναι σαφές ότι δεν υπάρχει καμία περίπτωση να κάνουμε πίσω στους βασικούς μας στόχους».
Όπως ξεκαθάρισε, βασικός στόχος της διοίκησης του κρατικού πλέον ΟΑΣΘ είναι «να προσφέρουμε στο τέλος του 2019 ένα συνολικό αναβαθμισμένο και ολοκληρωμένο σχέδιο αστικών συγκοινωνιών για τον Νομό Θεσσαλονίκης». Εξήγησε ότι η επίτευξη του συγκεκριμένου στόχου «περνά μέσα από την εξυγίανση του ΟΑΣΘ, μέσα από τον κολασμό των υπευθύνων για όλα όσα έχουν συμβεί και μέσα από τη δυνατότητα άσκησης της όσο το δυνατόν ευρύτερης κοινωνικής πολιτικής που μπορούμε να ασκήσουμε».
Σε αυτό το πλαίσιο, ο κ. Παππάς υπενθύμισε ότι μεγάλο ποσοστό πληθυσμού, οι άνεργοι, μεταφέρονται ήδη δωρεάν από τον ΟΑΣΘ. Αναγνώρισε, βέβαια, ότι υπάρχει πρόβλημα με ορισμένες κατηγορίες εργαζομένων που βρίσκονται σε επίσχεση εργασίας και χαρακτήρισε γόνιμη τη σημερινή συνάντησή του με τα μέλη της Ένωσης Εμποροϋπαλλήλων Νομού Θεσσαλονίκης, λέγοντας «καλό είναι να εξακολουθήσουν γίνονται τέτοιες συζητήσεις».
Μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ σημείωσε ότι στο επόμενο τρίμηνο θα βγουν στους δρόμους άλλα 50 αστικά λεωφορεία, ενώ σε ό,τι αφορά τη συνεργασία με την ΕΛΒΟ, τόνισε ότι με δεδομένο και το μνημόνιο συνεργασίας που έχει υπογραφεί, «η όλη συνεργασία εξελίσσεται ομαλά και όπως πρέπει».
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, επισήμανε: «Υπάρχει μεγάλο πρόβλημα, που δεν έχει αποτυπωθεί όσο θα έπρεπε. Όταν αναλάβαμε τα ηνία του Οργανισμού, τα μάχιμα λεωφορεία θα έπρεπε να ξεπερνούν τα 500 και εμείς βρήκαμε μόνο 245. Για να τα φτάσουμε στα 400 τα αστικά λεωφορεία που κυκλοφορούν σήμερα στους δρόμους, όχι μόνο ξοδέψαμε χρήματα για ανταλλακτικά και άλλες εργασίες, αλλά είχαμε και απώλεια εσόδων».
«Αυτή τη φθορά της δημόσιας περιουσίας, είτε εκουσίως, είτε ακουσίως, κάποιος πρέπει να την πληρώσει, δεν γίνεται αλλιώς. Το πράγμα δεν είναι απλό, είναι σύνθετο» πρόσθεσε και ξεκαθάρισε: «Αυτοί που βγαίνουν στα κανάλια και θεωρούν ότι μπορούμε να επανέλθουμε στο προηγούμενο καθεστώς, να αλλάξουν πλευρό, το όνειρο που βλέπουν δεν είναι καλό».
Τα μέλη της αντιπροσωπείας της Ένωσης Εμποροϋπαλλήλων Νομού Θεσσαλονίκης ζήτησαν άμεση αύξηση των δρομολογίων, μείωση του εισιτηρίου στο μισό και δωρεάν μετακίνηση εργαζομένων και μαθητών από και προς τους χώρους εργασίας και τα σχολεία.
Σε δηλώσεις της, η Νόπη Μουστακίδου, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης, υπογράμμισε ότι οι εργαζόμενοι ταλαιπωρούνται πολλές ώρες λόγω της μείωσης δρομολογίων και υποστήριξε ότι τα λεωφορεία είναι σε κακή κατάσταση και «αποτελούν και δημόσιο κίνδυνο».