Στα περιφερειακά ΜΜΕ τουλάχιστον το 30% της κρατικής διαφημιστικής δαπάνης

Στα περιφερειακά ΜΜΕ τουλάχιστον το 30% της κρατικής διαφημιστικής δαπάνης

Το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής εξέδωσε εγκύκλιο για τη διαφημιστική δαπάνη φορέων του Δημοσίου, επ’ ευκαιρία της κατάθεσης των -υπό έγκριση από τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας- προγραμμάτων επικοινωνιακής προβολής για το έτος 2018.

 Η εγκύκλιος, η οποία στάλθηκε σε υπουργεία, αποκεντρωμένες διοικήσεις, Περιφέρειες και δήμους, καθώς και τους εποπτευόμενους φορείς αυτών, διευκρινίζει ότι στα προγράμματα θα περιέχεται υποχρεωτικά και η κατανομή τουλάχιστον του 30% της προϋπολογιζόμενης δαπάνης κάθε φορέα μεταξύ των περιφερειακών μέσων Ενημέρωσης (έντυπα μέσα, ραδιόφωνο, τηλεόραση).

Διευκρινίζει επίσης ότι σε περίπτωση μη τήρησης των προβλεπομένων, το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης θα επιβάλλει στον υπόχρεο φορέα διοικητικό πρόστιμο ισόποσο με τη διαφημιστική δαπάνη που υπολείπεται για τη συμπλήρωση του ανωτέρω ποσοστού συμμετοχής.

Το Υπουργείο, καταλήγει η εγκύκλιος, εκφράζει εμπράκτως την πρόθεσή του για εφαρμογή των προβλεπομένων από το νόμο 2328/1995, ο οποίος δεν εφαρμόστηκε ποτέ από τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ.

Documento Newsletter