Στα δικαστήρια πάει η Forthnet τη Super League

Στα δικαστήρια πάει η Forthnet τη Super League

Αγωγή για να μειώσει το τίμημα που έχει συμφωνήσει με τη Super League για τα τηλεοπτικά δικαιώματα κατέθεσε η Forthnet, αφού οι διαπραγματεύσεις μεταξύ των δύο πλευρών που προηγήθηκαν δεν είχαν αίσιο αποτέλεσμα.

Αυτό ανακοίνωσε η εταιρεία πριν από λίγο στο Χρηματιστήριο Αθηνών με αφορμή την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων για το α΄εξάμηνο 2017.

Η διοίκηση της Forthnet αναφέρει ότι η αιτούμενη αναπροσαρμογή του τιμήματος βασίζεται σε έκθεση οικονομικού συμβούλου – ανεξάρτητου εμπειρογνώμονα. Το τίμημα που η εταιρεία έδινε στη Super League ήταν περί τα 40 εκατ. ευρώ ετησίως ενώ πρότεινε στις διαπραγματεύσεις τίμημα λιγότερο κατά 18%. Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες η εισήγηση του ανεξάρτητου οικονομικού συμβούλου περιλαμβάνει πρόταση για μείωση του τιμήματος περισσότερο από 30%, καθώς το “προϊόν” της Super League δεν δικαιολογεί μεγαλύτερα ποσά.

Η Forthnet αποδίδει στη Super League χαμηλή εμπορική απόδοση, η οποία συνέβαλε καθοριστικά στη μείωση των οικονομικών της μεγεθών. Υποστηρίζει ότι από την άνοιξη του 2016 κατέθεσε προτάσεις με σκοπό τη βελτίωση και την αναβάθμιση του πρωταθλήματος όπως:

Μείωση των ομάδων από 16 σε 14, ανάδειξη του πρωταθλητή από τη διαδικασία των play offs, οικονομικός έλεγχος στα ταμεία των ΠΑΕ προκειμένου να πάψουν τα φαινόμενα των ομάδων φαντασμάτων που ξαφνικά εγκατέλειπαν το πρωτάθλημα (Νίκη Βόλου, ΟΦΗ, κλπ), απαγόρευση κάθε εμπρηστικής συμπεριφοράς των παραγόντων των ΠΑΕ που αναπαράγουν την τυφλή οπαδική βία.

Όμως η αρμόδια οργανωτική αρχή δεν ανταποκρίθηκε στις πρωτοβουλίες αυτές.

Σχετικά με τα οικονομικά αποτελέσματα τα συνολικά έσοδα σε επίπεδο ομίλου για το 1ο εξάμηνο του 2017, ανήλθαν στα €149,5 εκατ., παρουσιάζοντας μείωση 9,7% σε σχέση με το 1ο εξάμηνο του 2016, εξαιτίας της μείωσης της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών. Τα έσοδα από διαφήμιση βελτιώθηκαν 18,1% ως αποτέλεσμα του αναβαθμισμένου περιεχομένου του τηλεοπτικού προγράμματος της Nova. Αντίστοιχα, αυξημένα παρουσιάζονται και τα έσοδα από τους Εταιρικούς πελάτες κατά 7,0%.

Η συνδρομητική βάση της εταιρείας υποχώρησε 7,2% στους 995.585 συνδρομητές. Η πτώση αποδίδεται στην επιβολής φόρων 10% στη συνδρομητική τηλεόραση και 5% στην σταθερή τηλεφωνία και λόγω συντηρητικής εμπορικής πολιτικής που ακολουθεί η εταιρεία.

Αναλυτικά οι συνδρομητές συνδυαστικών υπηρεσιών/3play ανήλθαν στις 296 χιλιάδες (-9,8% σε σχέση με το α΄εξάμηνο του 2016), οι συνδρομητές broadband υπηρεσιών στις 572 χιλιάδες (-6,6%) και οι συνδρομητές pay TV υπηρεσιών στις 423 χιλιάδες

Ετικέτες

Documento Newsletter