Στα $6 εκατομμύρια η συνολική επένδυση του Ιδρύματος της Coca-Cola στην Ελλάδα μέχρι σήμερα

Στα $6 εκατομμύρια η συνολική επένδυση του Ιδρύματος της Coca-Cola  στην Ελλάδα μέχρι σήμερα

Από το 2010 μέχρι σήμερα, το Ίδρυμα της Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation) έχει επενδύσει στην Ελλάδα σε προγράμματα που συμβάλλουν στην αντιμετώπιση σημαντικών κοινωνικών θεμάτων, όπως η προστασία του περιβάλλοντος και η στήριξη των νέων και συνεχίζει δυναμικά προς την ίδια κατεύθυνση, με μια νέα δωρεά $500.000 για το 2017-2018, φθάνοντας ένα συνολικό ύψος 6 εκατομμυρίων δολαρίων.

Στο πλαίσιο της μακροπρόθεσμης δέσμευσης της εταιρείας να στηρίζει τους νέους της Ελλάδας, η νέα δωρεά αφορά σε προγράμματα ενίσχυσης της νεανικής επιχειρηματικότητας και απασχολησιμότητας.

Με το ποσό των $500.000 θα ενισχυθούν τρία σημαντικά προγράμματα:

• Μετά την επιτυχία του 2015 και 2016, οι Τhink Young «Σχολές Επιχειρηματικότητας» επιστρέφουν στην Ελλάδα σε τέσσερις πόλεις, σε συνεργασία με την διεθνή μη κερδοσκοπική οργάνωση «Think Young», προσφέροντας σε νέους Έλληνες τα εφόδια να μετατρέψουν τις ιδέες τους σε επιχειρηματική πραγματικότητα.

• Το πρόγραμμα 6μηνης αμειβόμενης απασχόλησης ReGeneration, το οποίο η Coca-Cola υποστηρίζει τα τελευταία τέσσερα χρόνια, θα ενισχυθεί περαιτέρω μέσω της χρηματοδότησης του προγράμματος εκπαίδευσης και ανάπτυξης, το οποίο θα προσφέρει σε ταλαντούχους νέους της χώρας μας τις αναγκαίες δεξιότητες που απαιτεί η αγορά εργασίας στην Ελλάδα, ιδιαίτερα στους κλάδους του τουρισμού και της πληροφορικής.

• Το πρόγραμμα Counting Stars, που στόχο έχει να στηρίξει νέες γυναίκες ανά την Ελλάδα, να ξεκινήσουν μια ιδέα και να την κάνουν πραγματικότητα ή να ενδυναμώσουν την ήδη υπάρχουσα επιχείρησή τους. Το πρόγραμμα δίνει ιδιαίτερη έμφαση σε στρατηγικούς τομείς της ελληνικής οικονομίας, όπως ο τουρισμός, η αγροτική παραγωγή και η βιοτεχνία.

«Με την υποστήριξη του Ιδρύματος της Coca-Cola, στηρίζουμε την ελληνική κοινωνία, με επίκεντρο τους νέους, που αποτελούν την καρδιά και το μέλλον της χώρας μας», αναφέρει χαρακτηριστικά η Νεκταρία Μητράκου, Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας, Coca-Cola Hellas, με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και την Μάλτα.

Λίγα λόγια για τα προγράμματα

• Οι Σχολές Επιχειρηματικότητας, που ίδρυσε η διεθνής μη κερδοσκοπική οργάνωση ThinkYoung, αποτελεί μια πρωτοποριακή μέθοδο εκπαίδευσης νέων επίδοξων επιχειρηματιών, όπου καταξιωμένοι επιχειρηματίες αναλαμβάνουν το ρόλο των καθηγητών/ μεντόρων και βοηθούν τους νέους να αναπτύξουν τις επιχειρηματικές τους δεξιότητες. Στις εκπαιδευτικές του δράσεις έχουν μέχρι σήμερα συμμετάσχει πάνω από 300 άτομα, ενώ το 2016 σημειώθηκε 200% αύξηση στις αιτήσεις συμμετοχών, σε σχέση με το 2015. Για το 2017, οι Σχολές Επιχειρηματικότητας θα ταξιδέψουν σε περισσότερα σημεία στην Ελλάδα, με στόχο να προσεγγίσουν επιπλέον 400 νέους, οι οποίοι θα αναδείξουν το επιχειρηματικό τους ταλέντο.

• Το ReGeneration είναι ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα αμειβόμενης απασχόλησης και προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης, που απευθύνεται σε ταλαντούχους, νέους πτυχιούχους όλων των ειδικοτήτων, που ενδιαφέρονται να κάνουν τα πρώτα τους επαγγελματικά βήματα και να ξεχωρίσουν εδώ, αλλά και σε εταιρείες που δυσκολεύονται να βρουν στους σημερινούς αποφοίτους, τις δεξιότητες που θεωρούν απαραίτητες. Το πρόγραμμα προσφέρει 6μηνη αμειβόμενη απασχόληση σε πολυεθνικές και μικρομεσαίες εταιρίες στην Ελλάδα, 50 ώρες εκπαίδευσης, με έμφαση στην προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη, καθώς και 25 ώρες κοινωνικής εργασίας. Μέσω του ReGeneration, περισσότεροι από 300 νέοι έχουν ήδη απασχοληθεί σε περισσότερες από 90 εταιρίες, με το 80% των συμμετεχόντων στο πρόγραμμα να έχει ανανεώσει τη σύμβασή του, αλλά και να έχει αποκτήσει πολύτιμες εμπειρίες για την επαγγελματική και την προσωπική του εξέλιξη.

• Το πρόγραμμα «Counting Stars» που υλοποιείται σε συνεργασία με το μη κυβερνητικό οργανισμό MeXoXo, προσφέρει επιχειρηματική στήριξη και καθοδήγηση σε γυναίκες που πραγματοποιούν συνεταιριστικές ή ατομικές επιχειρηματικές προσπάθειες, ανά την Ελλάδα. Επιδίωξη του προγράμματος για το 2017-2018 είναι, με τη στήριξη και του Ιδρύματος της Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation), να ενισχύσει 600 γυναίκες από όλη την Ελλάδα, προσφέροντάς τους εκπαίδευση και καθοδήγηση, μέσα από προσωπικές συναντήσεις και ομαδικά ενημερωτικά σεμινάρια και δραστηριότητες. Το πρόγραμμα ξεχωρίζει γιατί, εκτός από τις οκτάωρες ομαδικές εκπαιδευτικές συναντήσεις, οι άνθρωποι της MeXoXo αφιερώνουν τουλάχιστον μία ώρα σε μια ατομική συνάντηση με την κάθε γυναίκα που συμμετέχει στο πρόγραμμα, με στόχο να κατανοήσει και να αναπτύξει καλύτερα τις ανάγκες και τις ιδέες της. Με αυτόν τον τρόπο, αυτή η εξατομικευμένη συμβουλευτική συνάντηση τη βοηθάει να εξελίξει την επιχειρηματική της ιδέα και να αναλάβει δράση για να την κάνει πραγματικότητα».

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter