SportSmart Mk3 από τη Dunlop

SportSmart Mk3 από τη Dunlop

Η Dunlop σχεδίασε το SportSmart Mk3, το οποίο δημιουργεί μια νέα θέση στην κατηγορία Hypersport, έχοντας δομηθεί με γνώμονα τη χρήση και σε δρόμο και σε πίστα.

Το SportSmart Mk3 εφαρμόζει μια ολοκαίνουρια Multi-Tread (MT) γόμα με τρία διαφορετικά μείγματα στο οπίσθιο ελαστικό, που έχουν σχεδιαστεί για να δίνουν στον αναβάτη απεριόριστη αυτοπεποίθηση στις πιο απαιτητικές συνθήκες. Αυτό μεταφράζεται σε αύξηση της πρόσφυσης σε βρεγμένο οδόστρωμα με ταυτόχρονα αντίστοιχο όφελος και στο στεγνό οδόστρωμα.

Η μεθοδολογία κατασκευής ΜΤ έχει ως πυλώνα μία σκληρότερη κεντρική γόμα με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και υψηλή πρόσφυση που λειτουργεί ως υπόστρωμα για τις πλαϊνές γόμες αυξάνοντας παράλληλα την ακαμψία του σκελετού. Οι πλαϊνές γόμες ακολουθούν κι αυτές την μεθοδολογία κατασκευής ΜΤ και εμπεριέχουν μία νέα ρητίνη σχεδιασμένη αποκλειστικά για το βρεγμένο, η οποία αναμιγνύεται με τα εξελιγμένα συστατικά Hi Silica και Fine Carbon. Το μίγμα αυτό έχει σχεδιαστεί για να έρχεται άμεσα σε κατάσταση λειτουργίας και να προσφέρει την μεγαλύτερη δυνατή πληροφόρηση ακόμα και στις χαμηλότερες θερμοκρασίες.

Η αυξημένη περιεκτικότητα πυριτίου στην γόμα βοηθά το ελαστικό να αποκτήσει πρόσφυση και καλύτερο κράτημα σε χαμηλότερες θερμοκρασίες. Την ίδια στιγμή που μειώνεται η τριβή με την επιφάνεια του δρόμου, πράγμα που βελτιώνει την διάρκεια ζωής του ελαστικού. Η χρήση μικρότερων σωματιδίων άνθρακα, δημιουργεί ισχυρότερους δεσμούς με τα πολυμερή της γόμας, πράγμα που μειώνει κατά πολύ τον απαιτούμενο χρόνο για την ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας. Το μικρότερο μέγεθος των σωματιδίων επίσης ισχυροποιεί τους δεσμούς με τα μόρια της ασφάλτου, αυξάνοντας την συνολική επιφάνεια του σημείου επαφής σε μεγάλες κλίσεις.

Το μπροστινό ελαστικό, ενσωματώνει την ίδια ρητίνη για την πρόσφυση στο βρεγμένο οδόστρωμα με τις τεχνολογίες Hi Silica και Fine Carbon. Αυτό αυξάνει την σταθερότητα, μειώνοντας την παραμόρφωση κατά το δυνατό φρενάρισμα μεταφέροντας έτσι καλύτερη πληροφόρηση για το επίπεδο πρόσφυσης στον αναβάτη όσο εκείνος κρατά τα φρένα βαθιά μέσα στην στροφή.

Καινούριο και έντονο σχέδιο πέλματος

Οι έντονες αυλακώσεις του πέλματος ενισχύουν το όφελος στο βρεγμένο που κερδήθηκε από την νέα σύνθεση της γόμας, χωρίς όμως να γίνονται συμβιβασμοί σην διάρκεια ζωής. Βελτιστοποιώντας την απορροή του νερού και ταυτόχρονα μειώνοντας την κινητικότητα του πέλματος συγκριτικά με αυτή που έχει ένα ελαστικό με συμβατική χάραξη, το SportSmart Mk3 παρέχει υποδειγματικό κράτημα σε όλες τις συνθήκες, φτάνοντας γρήγορα σε θερμοκρασία λειτουργίας. Την ίδια στιγμή που παρουσιάζει ομοιόμορφη φθορά για μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.

Η μεθοδολογία κατασκευής Dynamic Front Formula (DFF) που ακολουθεί το εμπρός ελαστικό, βασίζεται στο διπλής χρήσης, δρόμου και πίστας, SportSmart TT. Μειώνεται έτσι η απαιτούμενη δύναμη για την είσοδο στις στροφές και βελτιώνεται η πρόσφυση στην κορυφή των στροφών. Το Σύστημα Ελέγχου Τάσεων Σκελετού (CTCS) της Dunlop, ελέγχει την κατανομή των τάσεων στο σκελετό. Αυτό αυξάνει την πρόσφυση στην ευθεία καθώς και την σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες, ενώ παράλληλα προσφέρει στον αναβάτη καλύτερη πληροφόρηση. Πράγματα απαιτούμενα για μία hypersport μοτοσυκλέτα στην διάρκεια της σπορ οδήγησης.

Η κατασκευή JointLess Belt (JLB) έχει χρησιμοποιηθεί κατά κόρον στην πλούσια γκάμα ελάστικών hypersport και sport touring της Dunlop, προσφέροντας αυξημένη ενίσχυση στο σκελετό που αντιστέκεται απόλυτα στην φυγόκεντρο δύναμη κατά τις υψηλές ταχύτητες, διατηρώντας τα αρχικά γεωμετρικά χαρακτηριστικά. Διατηρείται έτσι σταθερή η αίσθηση του αναβάτη σε κάθε ταχύτητα.

Αυτές οι τεχνολογίες, συνδυάζονται με νέα γεωμετρία στο σχεδιασμό. Συγκριτικά με το υπάρχον hypersport ελαστικό δρόμου της Dunlop, το SportSmart2 Max, το σημείο διατομής του ελαστικού διαθέτει πέλμα το οποίο αυξάνει το σημείο επαφής του ελαστικού κατά τη διάρκεια της στροφής, ενώ παρέχει ομαλότερη φθορά διατηρώντας την απόδοσή του. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει μικρή μείωση στην απόδοση μεταξύ ενός ολοκαίνουριου ελαστικού και ενός ελαστικού σε προχωρημένη χρήση.

Ετικέτες

Documento Newsletter