Διατεθειμένος να μην κρυφτεί και να καταθέσει στη Δικαιοσύνη για όλα όσα του ζητηθούν δήλωσε στο documentonews o πρώην υπουργός Χρήστος Σπίρτζης.
«Συμφωνώ και επαυξάνω» είπε χαρακτηριστικά όταν του ζητήσαμε να σχολιάσει το αίτημα που απέστειλαν στο προεδρείο της Βουλής η Μαρία Καρυστιανού και ο Παύλος Ασλανίδης, με το οποίο ζητούν την άρση της ασυλίας του Κώστα Καραμανλή, αλλά και του ίδιου.
Διαβάστε επίσης: Έγκλημα στα Τέμπη: Αίτημα Καρυστιανού – Ασλανίδη σε Τασούλα για άρση ασυλίας Καραμανλή και Σπίρτζη
Η κατάθεση στην εξεταστική
Ο υπουργός Μεταφορών επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, τόνισε κατά την κατάθεσή του στην Εξεταστική Επιτροπή για το δυστύχημα των Τεμπών (στις αρχές του Φλεβάρη) ότι δεν υιοθετεί το αφήγημα του ανθρώπινου λάθους
«Μετά το 2019 κατέρρευσε ο ΟΣΕ όσον αφορά στο προσωπικό. Σταμάτησαν και οι πρόσθετες ασφαλιστικές δικλείδες, π.χ. το σύστημα στη Ζάχαρη Λάρισας και το κέντρο στην Καρόλου» ανέφερε, επιρρίπτοντας με αυτόν τον τρόπο ευθύνες στη διοίκηση Καραμανλή.
«Εμείς θεσμοθετήσαμε να υπάρχουν δύο μηχανοδηγοί υποχρεωτικά, μέχρι να ολοκληρωθεί το ETCS, θεσμοθετήσαμε 5,5 ώρες και υποχρεωτική ανάπαυση των μηχανοδηγών. Στη συνέχεια, έγινε και η αναθεώρηση του κανονισμού κίνησης. Οι Γενικοί Κανονισμοί Κίνησης δεν είναι εκθέσεις ιδεών, δεν γίνονται για να γίνονται αλλά για να τηρούνται», τόνισε ο Χρήστος Σπίρτζης.
Ερωτηθείς για την πορεία της σύμβασης 717 είπε ότι εποπτεύουσα Αρχή ήταν η ΕΡΓΟΣΕ και αρνήθηκε ότι οι παρατάσεις που δόθηκαν ήταν σε βάρος του Δημοσίου. «Εάν παρέμβαινα στο έργο, θα ήταν παράβαση καθήκοντος» είπε χαρακτηριστικά ο πρώην υπουργός Μεταφορών. Σε ερώτηση για το ποσοστό ολοκλήρωσης της σύμβασης, όταν παρέδωσε το υπουργείο του ο κ. Σπίρτζης είπε ότι αυτό ανερχόταν στο 72%.