«Δεν θα παίξουμε με την εκκαθάριση του ΟΑΣΘ»: το μήνυμα αυτό έστειλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, μέσω της συνέντευξής του στο «Πρακτορείο 104,9 FM».
Δεν θα μείνει ούτε μια γωνία του ΟΑΣΘ χωρίς φως της δημοσιότητας, διεμήνυσε χαρακτηριστικά, θέτοντας συγχρόνως σειρά ζητημάτων, όπως: Πού πήγαιναν τα δάνεια του ΟΑΣΘ, γιατί δεν πληρώθηκαν τα δεδουλευμένα, αν γίνονταν διαγωνισμοί, σε ποιο ύψος γίνονταν οι προμήθειες. Επιπλέον, οι προσλήψεις που θα γίνουν από τούδε και στο εξής, θα γίνουν μέσω ΑΣΕΠ, και όχι ο βουλευτής να διορίζει το συγγενή ή τον κολλητό του, ανέφερε ακόμη.
Σε άλλο σημείο της συνέντευξης δήλωσε πως καταλαβαίνει την αγωνία, όπως είπε, της Νέας Δημοκρατίας, αλλά και το ότι για άλλη μια φορά πέφτει «λάσπη» στην κυβέρνηση.
Η βούληση του Υπουργείου για απόλυτη διαφάνεια στον ΟΑΣΘ υπηρετείται εξάλλου και μέσα από την επιλογή του Στέλιου Παππά, στη θέση του προέδρου του Οργανισμού. Όπως είπε ο υπουργός, πρόκειται για κεντρικό στέλεχος με βαθιά γνώση των οικονομικών -διετέλεσε πρόεδρος του Οικονομικού Επιμελητηρίου-. Ερωτηθείς για τη συγγενική σχέση με τον υπουργό Ψηφιακής Πολιτικής Νίκο Παππά (είναι πατέρας του υπουργού), ο Χρ. Σπίρτζης υπογράμμισε την παλαιά πολιτική διαδρομή του Στ. Παππά, όπως και ότι θα προσφέρει τις υπηρεσίες του αμισθί. Επιπροσθέτως, στο νέο Δ.Σ. του Οργανισμού, το οποίο δεν είναι μονοκομματικό, όπως τόνισε ο υπουργός, συμμετέχουν νέοι άνθρωποι, στελέχη της Τ.Α. κ.α.
Στην ίδια συνέντευξη, ο αρμόδιος υπουργός επέμεινε στο σχήμα, δημόσιες, ποιοτικές αστικές συγκοινωνίες χωρίς αύξηση εισιτηρίου. Θα πρόκειται, όπως είπε, για αστικές συγκοινωνίες -περιουσία του ελληνικού λαού, και όχι για αστικές συγκοινωνίες με εγγυημένα υψηλή κερδοφορία ομάδων με συγκεκριμένες πολιτικές αναφορές.
Μέλημα του Υπουργείου είναι να βγουν όσα περισσότερα γίνεται, λεωφορεία στους δρόμους, αν και αυτό δεν γίνεται με μαγικό ραβδί, παρατήρησε ο Χρ. Σπίρτζης, ο οποίος αναφέρθηκε και στις «διεθνείς πρωτοτυπίες» που χαρακτήριζαν ως τώρα τον ΟΑΣΘ, για παράδειγμα το ότι δεν έδιναν ρέστα.
Για το θέμα του κομίστρου, διευκρίνισε ότι «αυτή τη στιγμή δεν έχουμε κανένα λόγο να συζητήσουμε την τιμή, θα μείνει εκεί που είναι σήμερα».
Στόχος 520 λεωφορεία τον Σεπτέμβριο
Η κυκλοφορία 520 λεωφορείων στη Θεσσαλονίκη τον Σεπτέμβριο, έναντι περίπου 260 το φετινό καλοκαίρι, θα αποτελέσει το μεγάλο στοίχημα για τη νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ, όπως επισήμανε ο πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στον Οργανισμό, Δημήτρης Τσερμενίδης. Περισσότερα ΕΔΩ