Σπίρτζης: Απαλλάσσονται από τα διόδια οι κάτοικοι του Δήμου Ωρωπού και Βαρνάβα

Σπίρτζης: Απαλλάσσονται από τα διόδια οι κάτοικοι του Δήμου Ωρωπού και Βαρνάβα

Την απαλλαγή από τις 23 Μαΐου των κατοίκων του δήμου Ωρωπού και της κοινότητας Βαρνάβα από την πληρωμή όλων των διοδίων (μετωπικά και πλευρικά) ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, σε συνέλευση κατοίκων στο Καπανδρίτι. 

Η απαλλαγή θα ισχύσει μέχρι το τέλος του 2022 που θα ολοκληρωθεί η εφαρμογή του νέου συστήματος ηλεκτρονικών διοδίων. Ανακοίνωσε παράλληλα ότι μέχρι το τέλος του χρόνου, τα δρομολόγια του προαστιακού προς Χαλκίδα θα εκτελούνται ανά μισή ώρα κατά τις ώρες αιχμής και ανά μια ώρα την υπόλοιπη ημέρα.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανακοίνωσε παράλληλα ότι μέχρι το τέλος του χρόνου και τα δρομολόγια του προαστιακού Αθήνα- Χαλκίδα θα εκτελούνται ανά μισή ώρα κατά τις ώρες αιχμής και ανά μια ώρα την υπόλοιπη ημέρα.

Παράλληλα έγινε αναπροσαρμογή όλων των δρομολογίων των ΚΤΕΛ της Αττικής τα οποία δεν θα καταλήγουν πλέον στο κέντρο αλλά στους πλησιέστερους κομβικούς σταθμούς του δικτύου του Μετρό όπως η Κηφισιά και η Δουκίσσης Πλακεντίας ή του Προαστιακού ώστε να γίνουν πιο πυκνά και να μειωθεί το εισιτήριο.

Όπως διευκρίνισε ο κ. Σπίρτζης η απαλλαγή των συγκεκριμένων κατοίκων από τα διόδια ήταν αποτέλεσμα της επιτυχημένης διαπραγμάτευσης του υπουργείου με την Κοινοπραξία Παραχώρησης του Ε65 καθώς τα έσοδα από τα διόδια της περιοχής Αφιδνών και του τμήματος του Αυτοκινητοδρόμου Αθήνα-Λαμία είναι συνδεδεμένα με την παραχώρηση της Ιόνιας Οδού και του Ε65.

“Η κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα ό,τι είχε δεσμευτεί και για τα διόδια το έκανε πράξη. Πριν ένα χρόνο εξαιρέσαμε από τα πλευρικά διόδια, τους κατοίκους των όμορων δήμων Αχαρνών, Κηφισιάς, Αγίου Στεφάνου, Ωρωπού, τώρα απαλλάσσουμε από τα διόδια τους κατοίκους του Δήμου Ωρωπού και του Βαρνάβα και τέλη του 2021 με 2022 που θα ολοκληρωθεί το νέο σύστημα ηλεκτρονικών διοδίων θα είμαστε και πάλι εδώ για να γκρεμίσουμε μαζί τα μετωπικά διόδια” τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

” Για αυτό το δίλημμα των ευρωεκλογών αλλά και των εθνικών εκλογών είναι Αλέξης Τσίπρας ή Μητσοτάκης, Προοδευτική Συμμαχία και διατήρηση και ενίσχυση του κοινωνικού Κράτους ή Ακραίος Νεοφιλελευθερισμός και ισοπέδωση των πάντων ” υπογράμμισε ο κ Σπίρτζης.

” Τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές και τις πολιτικές της Δεξιάς Σοσιαλδημοκρατίας, πρόσθεσε, τις ζει στο πετσί της η Ευρώπη όλα αυτά τα χρόνια με το να εφαρμόζεται στα έργα και τις υποδομές η λογική και το κριτήριο του κόστους ,ώστε να απολαμβάνει τα υπερκέρδη του το Ευρωπαϊκό Τραπεζικό Σύστημα , να εφαρμόζεται το άθλιο κριτήριο των 20 χιλιάδων διελεύσεων καθημερινά για να μπορεί να εγκριθεί η χρηματοδότηση ενός αυτοκινητοδρόμου και για να γίνονται έργα για τα έργα και όχι για τους πολίτες και τις κοινωνίες”.”Αν αυτούς τους ευρωβουλευτές θέλετε για να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση ψηφίστε τους” τόνισε ο κ Σπίρτζης. ” Όμως οι πολίτες, πρόσθεσε , θα στείλουν σε όλους αυτούς το μήνυμα που πρέπει την ερχόμενη Κυριακή κι αυτό φαίνεται από την κοσμοσυρροή στις ομιλίες του Αλέξη Τσίπρα ανά την Ελλάδα τις τελευταίες μέρες”. ” Την Κυριακή των ευρωεκλογών, πρόσθεσε,θα διαψευστούν και οι ίδιοι και τα μέσα που τους στηρίζουν και οι δημοσκόποι τους.

Αναφερόμενος στο θέμα των Αστικών λεωφορείων ανέφερε ότι ολοκληρώνεται ο διαγωνισμός για την αγορά 750 υπερσύγχρονων αστικών λεωφορείων, 400 για την Αθήνα και 350 για τη Θεσσαλονίκη. Εξαπέλυσε παράλληλα οξύτατη επίθεση στα στελέχη της ΝΔ για την κάλυψη και ανοχή συμφερόντων και κυκλωμάτων τόσο στις αστικές συγκοινωνίες και τα ΚΤΕΛ όσο και στο Σιδηρόδρομο. Αναφερόμενος ειδικά στα ΚΤΕΛ της Αττικής υποστήριξε ότι με “τις πλάτες στελεχών της ΝΔ τερμάτιζαν στο κέντρο της Αθήνας όλα αυτά τα χρόνια για να εισπράττουν μεγαλύτερο εισιτήριο και όχι στο Μετρό και τον Προαστιακό, κι ας έλθουν να με μηνύσουν”.

Σε ότι αφορά το σιδηρόδρομο ο υπουργός αναφέρθηκε στην ολοκλήρωση της διπλής ηλεκροδοτούμενης σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνας Θεσσαλονίκης και την δρομολόγηση του γρήγορου τρένου από αύριο το πρωί το οποίο από τα Χριστούγεννα θα καλύπτει, όπως είπε, τη διαδρομή σε τρεις ώρες και 17 λεπτά. Επίσης αναφέρθηκε στην δημιουργία του νέου σταθμού στο Κρυονέρι, στην υπογειοποίηση της επίγειας σιδηροδρομικής διάβασης στην ίδια περιοχή αλλά και τον νέο υπερσύγχρονο σταθμό Λαρίσης που θα κατασκευαστεί και θα είναι έτοιμος σε δύο χρόνια.

Documento Newsletter