Σοβαρά προβλήματα στα περιφερειακά αεροδρόμια εν μέσω τουριστικής περιόδου

Σοβαρά προβλήματα στα περιφερειακά αεροδρόμια εν μέσω τουριστικής περιόδου

Συνεχίζονται τα σοβαρά προβλήματα στα αεροδρόμια της χώρας, την ώρα που έχει ήδη ξεκινήσει η τουριστική περίοδος. Την ίδια στιγμή η κυβέρνηση Μητσοτάκη δεν βρίσκει λύσεις στα σοβαρά προβλήματα που ανακύπτουν, με τους εργαζόμενους να δίνουν αγώνα δρόμου για να ξεπεραστούν τα προβλήματα και να λειτουργούν με ασφάλεια τα αεροδρόμια.

Χαρακτηριστικό της κατάστασης που επικρατεί, αλλά και της αδιαφορίας που επιδεικνύει η κυβέρνηση Μητσοτάκη, είναι ότι στο αεροδρόμιο της Ζακύνθου έχουν χαλάσει και τα δύο ραδιοβοηθήματα με αποτέλεσμα να μη μπορούν να γίνουν προσγειώσεις τη νύχτα, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Open, καθώς τα αεροσκάφη μπορούν να πλησιάσουν και να προσγειωθούν μόνο εξ’ όψεως. Αυτό συμβαίνει γιατί και τα δύο ραδιοβοηθήματα τα οποία υπήρχαν στο αεροδρόμιο δεν λειτουργούν εδώ και δύο μήνες εξαιτίας πλημμύρας που είχε σημειωθεί στην περιοχή.

Διαβάστε σχετικά: Αερολιμενικοί κατά κυβέρνησης: Κινδυνεύει η ασφάλεια και στις αερομεταφορές

Προβλήματα εντοπίζονται και σε άλλα ηλεκτρονικά όργανα σε περιφερειακά αεροδρόμια όπως αναδεικνύουν για ακόμη μια φορά συνδικαλιστές στις αερομεταφορές.

Σύμφωνα με την ένωση των μηχανικών ηλεκτρονικών για την ασφάλεια της εναέριας κυκλοφορίας, έχει γίνει μεγάλος αγώνας έτσι ώστε να αποκατασταθεί η βλάβη στο ένα ραδιοβοήθημα, ενώ αναμένουν να γίνει η ίδια διαδικασία και για το δεύτερο, καθώς και προμήθεια νέων.

Διαβάστε επίσης: Πώς η κυβέρνηση Μητσοτάκη υπονόμευσε την ασφάλεια στις αερομεταφορές – Τι καταγγέλλουν οι Αερολιμενικοί (Video)

Προβλήματα καταγράφονται και στο αεροδρόμιο της Κεφαλονιάς, καθώς συχνά οι μηχανικοί αναγκάζονται να επισκευάζουν διαρκώς βλάβες αφού όπως λένε τα ραδιοβοηθήματα είναι παλαιά και χρειάζονται άμεσα αλλαγές.

«Τα ραδιοβοηθήματα θα είναι για πάντα το τελευταίο αποκούμπι του πιλότου προκειμένου να προσεγγίσει το αεροδρόμιο και να προσγειωθεί με ασφάλεια. Άρα πρέπει να δώσουμε μεγάλο βάρος στον εκσυγχρονισμό και στην αποκατάσταση των τρεχουσών βλαβών, αλλά και στον εκσυγχρονισμό των ραδιοβοηθημάτων τα οποία μπορεί να είναι 25,30,35 ετών», είπε ο πρόεδρος της ΕΝΗΜΑΕΚ Κώστας Κανδεράκης.

Ετικέτες

Documento Newsletter