Solve, η εφαρμογή για κράτηση ομπρέλας και ξαπλώστρας στην …παραλία

Είναι καλοκαίρι, η επιθυμία για μπάνιο σφοδρή, οι παραλίες γεμάτες κόσμο και κάποιοι δεν ανήκουν στους πρωινούς τύπους που θα καταφέρουν εγκαίρως να κερδίσουν “μια θέση στον ήλιο” με ξαπλώστρα και ομπρέλα. Αυτό δεν είναι ένα φανταστικό σενάριο αλλά μια ιστορία που λίγο πολύ όλοι την έχουν ζήσει και ενέπνευσε τους ιδρυτές της “Solve” να κάνουν τη ζωή των τουριστών, παραθεριστών και γενικώς των λουόμενων, ευκολότερη. 

Η συγκεκριμένη start up (νεοφυής επιχείρηση), είναι μια πλατφόρμα, με την οποία μπορεί κανείς να βρει την παραλία που επιθυμεί να επισκεφθεί, να κάνει κράτηση για ομπρέλα και ξαπλώστρα και εκεί να έχει ένα χώρο αποθήκευσης και φύλαξης για τα πράγματά του, όπως εξηγεί ο διευθυντής επιχειρηματικής ανάπτυξης της Solve, Κώστας Γαλαζούλας μιλώντας στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.

“Με τη συγκεκριμένη εφαρμογή διευκολύνονται, τόσο οι τουρίστες όσο και οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων καθώς τους επιτρέπει να διαχειριστούν τις κρατήσεις και τις παραγγελίες τους και να αξιολογήσουν την λειτουργία της επιχείρησης τους, βάση δεικτών, που αποτελούν μέρος ενός πίνακα ελέγχου που παρέχεται”, αναφέρει ο κ.Γαλαζούλας.

Η συγκεκριμένη start up δεν είναι η μοναδική που έχει εμπνευστεί από τον τουρισμό και αναζητεί λύσεις για να βελτιωθεί το τουριστικό προϊόν. Για την ακρίβεια, όσο αναπτύσσεται η βιομηχανία του τουρισμού τόσο περισσότερο αυξάνεται η ανάγκη για καινοτόμες ιδέες που θα δίνουν λύσεις σε σύντομο χρόνο και με απλό τρόπο, με τη βοήθεια της τεχνολογίας.

Σε αυτό το πλαίσιο προέκυψε και η συνέργεια του Συνδέσμου Εταιρειών Κινητών Εφαρμογών Ελλάδας (ΣΕΚΕΕ) με το υπουργείο Τουρισμού. Πλέον διάφορες νεοφυείς επιχειρήσεις και εταιρείες τεχνολογίας προχωρούν σε κοινές δράσεις με τον ΕΟΤ και το υπουργείο.

Άλλωστε, ο ψηφιακός μετασχηματισμός και η ενίσχυση της καινοτομίας του ελληνικού τουρισμού αποτελούν στρατηγική προτεραιότητα για το υπουργείο Τουρισμού. Όπως αναφέρει η υπουργός Έλενα Κουντουρά, “μόνο μέσα από την εφαρμογή της καινοτομίας και την προώθηση των νέων τεχνολογιών μπορούμε να εξασφαλίσουμε υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης για τον ελληνικό τουρισμό τα επόμενα χρόνια με βιώσιμο και υπεύθυνο τρόπο, που αποτελεί τον πυρήνα της στρατηγικής μας και να αναβαθμίσουμε τη συνολική ταξιδιωτική εμπειρία 365 ημέρες των χρόνο προς όφελος των επισκεπτών μας”. Για αυτό, εξηγεί ότι “είναι στόχος μας να στηρίξουμε την ανάπτυξη start-up επιχειρήσεων στον τουρισμό, και να ενισχύσουμε μέσω της καινοτομίας την ανταγωνιστικότητα και την εξωστρέφεια των υφιστάμενων μικρομεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων, προκειμένου να δημιουργηθούν νέα έσοδα και θέσεις εργασίας.”

“Πρόκειται για μια συνεργασία που συνδράμει στην εξωστρέφεια των εταιρειών”, επισημαίνει ο πρόεδρος του ΣΕΚΕΕ, Παντελής Αγγελίδης. “Δημιουργούμε ομάδες εταιρειών με κοινό αντικείμενο και προσπαθούμε να υλοποιήσουμε κοινές δράσεις. Το υπουργείο έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για αυτήν την “συνύπαρξη”, καθώς έτσι δείχνουμε αφενός ότι είμαστε μπροστά στον τομέα του τουρισμού αλλά και αφετέρου ότι στη χώρα μας παράγεται τεχνολογία χρήσιμη για τον κόσμο”, τονίζει ο κ.Αγγελίδης.

Μια από τις κοινές δράσεις ήταν και αυτή που έγινε στην έκθεση τουρισμού ITB Berlin 2019, όπου o ΣΕΚΕΕ συμμετείχε στο περίπτερο της Ελλάδας και με τον τίτλο Digital Tourism Innovators, και ανέδειξε τη σημαντική δραστηριότητα στον χώρο του ψηφιακού τουρισμού ορισμένων ελληνικών εταιρειών, μελών του ΣΕΚΕΕ. Ανάμεσά τους η SOLVE, |η VIDAVO και η LIKNOSS.

Σε ό,τι αφορά τον ΣΕΚΕΕ, οι δραστηριότητές τους εκτείνονται από την ανάπτυξη εφαρμογών που απευθύνονται στους τελικούς χρήστες αλλά και τις υπηρεσίες στους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, μέχρι στην παροχή καινοτόμων υπηρεσιών επικοινωνίας, περιεχομένου και εφαρμογών, στο mobile marketing, κ.α. Σήμερα o Σύνδεσμος εκπροσωπεί 73 επιχειρήσεις που αντιπροσωπεύουν περίπου το 90% του συνολικού κύκλου εργασιών της εγχώριας αγοράς του κλάδου, παρέχουν εργασία σε περισσότερους από 4.000 εργαζομένους, μεταξύ των οποίων 1.000 επιστήμονες υψηλής ακαδημαϊκής εκπαίδευσης, έχουν συνολικό κύκλο εργασιών 400 εκατ. ευρώ και έχουν παρουσία σε 40 χώρες.

Η τεχνολογία στην υπηρεσία της Υγείας και της Ευεξίας

Ο τουρισμός υγείας αλλά και ο τουρισμός ευεξίας είναι ο τομέας με τον οποίο ασχολείται η εταιρεία Vidavo που δραστηριοποιείται από το 2002 στον χώρο της τεχνολογίας. Όπως αναφέρει ο κ. Παντελής Αγγελίδης, έχει 15 χρόνια εμπειρία και τεχνογνωσία στον χώρο της τηλεϊατρικής, τρεις εγκεκριμένες πατέντες για τεχνολογικά συστήματα και εφαρμογές και 5 διεθνή και εθνικά βραβεία, ένα εκ των οποίων είναι το βραβείο Medical Tourism Award 2017.

“H Vidavo, έχοντας μια δυναμική παγκόσμια παρουσία σε έργα τηλεματικής και ηλεκτρονικής υγείας με τη διαχείριση του μακροβιότερου έργου τηλεϊατρικής στην Ευρώπη, δημιούργησε μια νέα σειρά εφαρμογών ολιστικής υγείας – ευεξίας και ασφάλειας, την Vida24© tech tourism με στόχο να καλύψει ένα κενό που υπάρχει στην ελληνική ξενοδοχειακή αγορά για ψηφιακές υπηρεσίες τουρισμού υγείας και ευζωίας (wellbeing)”, προσθέτει.

“Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα στο cloud που διασυνδέει τους τουρίστες με τους ξενοδόχους και τους ειδικούς στην διατροφή, στην υγεία και στην μακροζωία, παρέχοντας τους καινοτόμες υπηρεσίες ακόμη και εξ αποστάσεως πριν την άφιξη τους στη χώρα μας, κατά τη διάρκεια της διαμονής τους και μετά την αναχώρηση τους, ώστε να απολαμβάνουν με ασφάλεια τις διακοπές τους. Δίνεται ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις να μπορούν να προσφέρουν στους πελάτες τους νέα προσωποποιημένα προγράμματα ευεξίας με αυτοματοποιημένη διαδικασία, αυξάνοντας τις υπηρεσίες που προσφέρονται μέσα στο ξενοδοχείο και κατά συνέπεια την κερδοφορία του”, σημειώνει.

LIKNOSS, συστήματα κρατήσεων ακτοπλοΐας

“Είναι η εταιρεία με το μεγαλύτερο πελατολόγιο παγκοσμίως στην ηλεκτρονική διανομή κρατήσεων και εισιτηρίων ακτοπλοΐας, με ευρύ πελατολόγιο σε Ελλάδα και εξωτερικό. Διαθέτει εξειδίκευση στα συστήματα διαχείρισης πωλήσεων Ακτοπλοϊκών Εταιρειών, από τα οποία και ξεκίνησε, φέρνοντας μία σειρά από καινοτομίες στο ακτοπλοϊκό εισιτήριο (ενιαία διανομή, web & mobile sales, automatic fare quotation, συνδυασμός με τουριστικές υπηρεσίες qr code, άυλο εισιτήριο, διαχείριση πιστωτικών ορίων κ.α). Ειδικά στην ακτοπλοΐα η LIKNOSS διαχειρίζεται πάνω από 26.000.000 εισιτήρια ετησίως, με ευρύ δίκτυο έκδοσης τους σε όλο τον κόσμο”, εξηγεί ο Ιάκωβος Ευθυμίου, υπεύθυνος επικοινωνίας και μάρκετινγκ.

“Περισσότερα από 7.000 πρακτορεία παγκοσμίως χρησιμοποιούν είτε απευθείας είτε έμμεσα υπηρεσίες της LIKNOSS και αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία ανέλαβε και το σύστημα ελέγχου εισόδου (check-in) στο λιμάνι TMSA στην Ταγγέρη του Μαρόκο”, επισημαίνει.

Σύμφωνα με τον κ.Ιακώβου, η εταιρεία ιδρύθηκε το 2000 με την επωνυμία FORTHcrs και ανέκαθεν εστίαζε στην εξυπηρέτηση του κλάδου της ακτοπλοΐας, παρέχοντας συστήματα κρατήσεων και αναπτύσσοντας ένα ευρύ δίκτυο πωλήσεων. “Το 2018, η FORTHcrs εντάχθηκε στον Όμιλο NORTH STAR και μετονομάστηκε σε LIKNOSS. Ο Όμιλος NORTH STAR περιλαμβάνει το LIKNOSS GROUP, το οποίο με την σειρά του αποτελείται από τις εταιρείες CRS LIKNOSS, LIKNOSS Central Europe και LIKNOSS Italy. Όμως το μόνο που άλλαξε είναι το όνομα και όχι η φιλοσοφία της εταιρείας”, συμπληρώνει.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ετικέτες