Μεγάλος νικητής της βραδιάς το Aperol που διακρίθηκε ως Brand of The Year
Η Coca-Cola Τρία Έψιλον βρέθηκε στην κορυφή των φετινών Social Media Awards, αποσπώντας 23 βραβεία για τις digital ενέργειες που πραγματοποίησαν τα brands της μέσα στη χρόνια, με το Aperol να ξεχωρίζει ως το Brand of The Year ανάμεσα σε 600 υποψηφιότητες!
Το Aperol, με στόχο να αυξήσει το awareness του brand σε όλη την Ελλάδα, μέσα από την καμπάνια “Happy Interview by Aperol Spritz” που σχεδιάστηκε από τη 4 Wise Monkeys, έψαξε, μαζί με την Άννα Πρέλεβιτς και τον Γιώργο Λέντζα, για τους πιο Happy Instagramers που θα μπορούσαν να διαδώσουν τη χαρά του Aperol στην πόλη τους. Μέσα από μία πρωτότυπη digital video συνέντευξη, οι 10 νικητές από διαφορετικές πόλεις της Ελλάδας ανέλαβαν να ανεβάσουν στα social media το δικό τους Aperol Content. Πέρα από τα εξαιρετικά αποτελέσματά της, η καμπάνια “Happy Interview” έλαβε συνολικά 17 βραβεία, εκ των οποίων 4 silver, 9 gold και 3 platinum, αλλά και το μεγάλο βραβείο της βραδιάς, Brand of the Year, μία μοναδική διάκριση ανάμεσα σε εκατοντάδες εγχώρια και πολυεθνικά brands με μεγάλη παράδοση στην επικοινωνία.
Με 4 ακόμη βραβεία ξεχώρισαν τα Premium Spirits της Coca-Cola Τρία Έψιλον και συγκεκριμένα το Famous Grouse και το Campari. Το Famous Grouse, με την αγαπημένη πλέον καμπάνια Famous for a Reason, απέσπασε μαζί με τη 4 Wise Monkeys , 3 silver awards στην κατηγορία Best Social Media Strategy για Best Social Media Strategy for Sales, Best Social Media Strategy for Brand Awareness και Best Social Media Strategy for Customer Experience. To Campari και η ενέργεια Negroni Week που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη 4 Wise Monkeys, κέρδισε επίσης silver βραβείο για Best Adaptation for an International Concept στην κατηγορία Best Social Media Strategy.
Η λίστα με τα βραβευμένα brands της εταιρείας δεν τελειώνει εδώ , καθώς 2 Bronze βραβεία κατέκτησαν και οι χυμοί της εταιρείας, Amita Motion και Frulite! Συγκεκριμένα, η Amita Motion διακρίθηκε στην κατηγορία Best Content in Social Media αποσπώντας το βραβείο Best Occasion based marketing για το πρώτο branded fully illustrated 360 video, το οποίο σχεδιάστηκε σε συνεργασία με τις εταιρείες Initiative και IMBA, δημιουργώντας ένα virtual καλοκαίρι μέσα από το Facebook για να υποστηρίξει την καλοκαιρινή ενέργεια «#stakapakia». Το Frulite, ξεχώρισε στην ίδια κατηγορία με το βραβείο Best Social Media Contest για τον διαγωνισμό «Ksezoumise τα αστέρια» που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από την jnl+.
Αναλυτικά τα βραβεία που απέσπασαν τα brands της Coca-Cola Τρία Έψιλον:
APEROL SPRITZ
BRAND OF THE YEAR
3 PLATINUM AWARDS στις κατηγορίες:
Best Use of Social Media for a Consumer Brand
Best Social Media Strategy
Best Innovation in Social Media
9 GOLD AWARDS στις κατηγορίες:
Most Innovative Presence in Social Media
Best Social Media Contest
Best Use of Video in Social Media
Best Content Marketing Plan
Best Integration of Social Media & Offline
Best Social Media Strategy for Influencer Marketing
Social Media Strategy for PR
Best Social Media Strategy for Brand Awareness
Best Use of Social Media for a Consumer Brand / FMCG
4 SILVER AWARDS στις κατηγορίες:
Best User Generated Content
Best Community Engagement
Best Use of Paid Social
Best Use of a Hashtag on Instagram
CAMPARI
1 SILVER AWARD στην κατηγορία Best Adaptation for an International Concept
THE FAMOUS GROUSE
3 SILVER AWARDS στην κατηγορία Best Social Media Strategy:
Best Social Media Strategy for Brand Awareness
Best Social Media Strategy for Sales
Best Social Media Strategy for Customer Experience
AMITA MOTION
1 BRONZE AWARD στην κατηγορία Best Content in Social Media for the Best Occasion based marketing
FRULITE
1 BRONZE AWARD στην κατηγορία Best Content in Social Media for the Best Social Media Contest