Σκαραμαγκάς: Η απόλυτη αποδόμηση της δήθεν ναυπηγικής πολιτικής της κυβέρνησης

Σκαραμαγκάς: Η απόλυτη αποδόμηση της δήθεν ναυπηγικής πολιτικής της κυβέρνησης

Πριν από λίγες μέρες ο αντιπρόεδρος της ΝΔ και Υπουργός Ανάπτυξης κος Α. Γεωργιάδης, ο επονομαζόμενος καρνάβαλος (κατά την Καθημερινή) και κλόουν κατά άλλους, έκανε δηλώσεις αυτοθαυμαζόμενος, για την “απίστευτη” ναυπηγική πολιτική που έχει αναπτύξει και εφαρμόσει η κυβέρνηση της ΝΔ.

Για να δούμε όμως ποια είναι αυτή κυβερνητική, δήθεν, πολιτική για τα ναυπηγεία της χώρας.

  • Το Νεώρειο, ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε κατά 80% από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, η ΝΔ έκανε ΜΟΝΟ τα εγκαίνια (κάτι είναι και αυτό).
  • Τα Ναυπηγεία της Ελευσίνας είχαν επιλέξει το ίδιο μοτίβο του Νεωρείου (εξυγίανση με όλους τους εργαζόμενους μέσα, με πληρωμή δεδουλευμένων, με υγιείς θέσεις εργασίας κλπ) το 2019 με σχετικό μνημόνιο συνεργασίας και αφού η Νδούλα και ο Γεωργιάδης επί τρία χρόνια κυνηγούσαν την ουρά τους και όχι μόνο, κατέληξαν στο να ψηφίσουν την συμφωνία που λίγο ως πολύ είχε επιτύχει ο ΣΥΡΙΖΑ και τώρα το Ναυπηγείο περιμένει την έγκριση του σχεδίου εξυγίνασης.
  • Ο Σκαραμαγκάς τώρα με τους 615 εργαζόμενους, βγήκε σε διαγωνιστική διαδικασία, χωρίς να περιλαμβάνονται οι εργαζόμενοι σε αυτόν (συνήθης πρακτική της ΝΔ, όπως και στην ΛΑΡΚΟ), χωρίς δέσμευση ότι όποιος το πάρει θα το χρησιμοποιήσει ως ναυπηγείο. Ο Σκαραμαγκάς λοιπόν πουλήθηκε μπιρ παρά στον κο Προκοπίου και από εδώ αρχίζουν τα ευτράπελα.

Δηλαδή:

  1. Όλοι οι εργαζόμενοι απολύθηκαν, πήραν τις αποζημιώσεις τους αφού αναγκάστηκαν να υπογράψουν δήλωση παραίτησης διεκδίκησης του 50% των των απαιτήσεων τους των ετών 2014-2018. Και υπέγραψαν νέες συμβάσεις που λήγουν τον Ιούνιο του 2023, όχι με τον Προκοπίου αλλά με το Πολεμικό Ναυτικό
  2. Το Πολεμικό Ναυτικό, τώρα, καλεί τους 290 από αυτούς να πάνε να δουλέψουν όχι στον Σκαραμαγκά αλλά στο Ναύσταθμο της Σαλαμίνας, με απειλή αναδουλειάς αν δεν πάνε!!!!!!
  3. Οι υπόλοιποι 325 παραμένουν στην διάθεση του κου Προκοπίου αλλά με συμβάσεις του Πολεμικού Ναυτικού, ο Προκοπίου άραγες τι πληρώνει;
  4. τώρα αρχίζουν να διευρύνονται τα ευτράπελα.

Θα το θέσω λοιπόν ως ερώτημα.

Αληθεύει οτι ο κος Προκοπίου έχει εκμισθώσει τον χώρο που επισκευάζονται τα υποβρύχια στο Πολεμικό Ναυτικό έναντι 1.2 εκ €;

Αν αυτό αληθεύει (που πιστεύω ότι είναι αληθές), τότε έχει υπερδιπλασιαστεί η οικονομική επιβάρυνση του ΠΝ για την συντήρηση πλοίων, που επί ΣΥΡΙΖΑ ήταν 1,5εκ€ και τώρα έχει φτάσει στα 2,7εκ€.

Εδω υπάρχει μιά πλειάδα ερωτημάτων (πόσο νόμιμα έγινε η εκμίσθωση χώρου από το ΠΝ, τηρήθηκαν οι νόμιμες διατάξεις; ο Κος Προκοπίου πληρώνει έστω και κάτι για την λειτουργία του χώρου;) που χρήζουν απαντήσεων.

  1. Μια νέα φήμη λέει ότι ετοιμάζεται νομοθετική ρύθμιση / ανάθεση στον κο Προκοπίου 605 εκ € για συντήρηση πλοίων του ΠΝ, η οποία όμως ΔΕΝ θα εκτελεστεί από τον κο Προκοπίου αλλά από την TYSSEN GROUP!!!!

Νάτο λοιπόν το μέλλον της ναυπηγικής πολιτικής της ΝΔ και του Αδώνιδος…

Το ΠΝ θα αναθέτει στον κο Προκοπίου και ο κος Προκοπίου θα μοιράζει το χρήμα σε εργολάβους, χωρίς αυτός να συγκολλεί ουτε μιά λαμαρίνα….

Άρα το ΠΝ και η κυβέρνηση της ΝΔ όρισε κάποιον ιδιώτη να διανέμει το δημόσιο χρήμα…

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΝΑΥΠΗΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ.

Γιατι;

Γιατί το ενδιαφέρον του κου Προκοπίου και όλων αυτών που εκπροσωπεί δεν είναι τα Ναυπηγεία αλλά η διαμετακόμιση του LNG, υγροποιημένο φυσικό αέριο.

Αυτό θέλει να κάνει ως μπίζνα ο κος Προκοπίου αλλά και η οικογένεια.

Να γεμίσει με δεξαμενές τον χώρο της ΕΤΑΔ δίπλα στα ναυπηγεία που θα έχει η ΤΥSSEN,  και τα φορτηγά του να διασχίζουν την Δυτική Αττική και την Δυτική Αθήνα.

Ο δε κόλπος της Ελευσίνας, όπως σχεδιάζει η κυβέρνηση της διαφθοράς και της καταστροφής, θα γεμίσει με αγωγούς και δεξαμενές LNG αφού κάτι αντίστοιχο σχεδιάζει (χωρίς τον ξενοδόχο) να εγκαταστήσει και στον Κρόνο της Ελευσίνας..

Αυτή λοιπόν είναι η δήθεν ΝΑΥΠΗΓΙΚΗ πολιτική της κυβέρνησης των αρπακτικών, τα συμπεράσματα δικά σας.

Ο Ανδρέας Νεφελούδης είναι μέλος της ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και υποψήφιος στην ΔΥΤΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ

Documento Newsletter