«Πιθανόν θα καλυφθεί από την ταξιδιωτική ασφάλεια», το κόστος θεραπείας των επιβατών που τραυματίστηκαν από τις φονικές αναταράξεις στο αεροσκάφος της Singapore Airlines, αλλά… «οι πολιτικές αυτές ενδέχεται να διαφέρουν», όπως σημειώνει η Ένωση Βρετανικών Ασφαλιστικών Εταιρειών.
«Ο πρωταρχικός στόχος της ταξιδιωτικής ασφάλειας είναι να καλύπτει τα κόστη των έκτακτων ιατρικών θεραπειών ή τον επαναπατρισμό σε περίπτωση του χειρότερου σεναρίου», ανακοίνωσε η Ένωση.
Οι περισσότερες πολιτικές ταξιδιωτικής ασφάλειας καλύπτουν επίσης τον επαναπατρισμό για ιατρικούς σκοπούς -όπου αυτός απαιτείται- ή την επιβίβαση σε άλλη πτήση αν ο επιβάτης είναι σε θέση να ταξιδέψει.
«Αν τραυματιστείς εξαιτίας αναταράξεων σε μια πτήση, όπως συμβαίνει και με άλλες επείγουσες ιατρικές ανάγκες, η ταξιδιωτική σου ασφάλεια θα εφαρμοστεί πιθανόν με τον συνήθη τρόπο. Οι πολιτικές πιθανόν να διαφέρουν και για τον λόγο αυτό είναι απαραίτητο να ελέγχει κάποιος τις λεπτομέρειες σχετικά με την κάλυψη που του παρέχει η ασφάλεια…», δήλωσε την Τετάρτη εκπρόσωπος της Ένωσης.
Τι ισχύει για τις αποζημιώσεις
Οι επιβάτες που τραυματίστηκαν από τις φονικές αναταράξεις αναμένεται να κινηθούν νομικά και να διεκδικήσουν αποζημίωση.
Σύμφωνα με τη Σύμβαση του Μόντρεαλ, η Singapore Airlines είναι υπεύθυνη για ατυχήματα, τα οποία μπορεί να περιλαμβάνουν αναταράξεις, σε διεθνείς πτήσεις, ανεξάρτητα από το εάν ήταν αμέλεια της αεροπορικής εταιρείας, σύμφωνα με τους δικηγόρους της αεροπορίας των ΗΠΑ. Εάν οι επιβάτες υποβάλουν μήνυση, η αεροπορική εταιρεία δεν μπορεί να αμφισβητήσει αποζημίωση έως και 175.000 δολαρίων.
Σε περίπτωση που ένας επιβάτης αιτηθεί μεγαλύτερης αποζημίωσης, η αεροπορική εταιρεία είναι πιθανό να προσπαθήσει να περιορίσει την ευθύνη, επιχειρώντας να αποδείξει ότι ελήφθησαν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την αποφυγή αναταράξεων, σύμφωνα με τον Μάικ Ντάνκο, συνήγορο των επιβατών. Ωστόσο, η υπερασπιστική γραμμή των εταιρειών «σπάνια υπερισχύει σε τέτοια επιχειρήματα», συμπλήρωσε.
Παράλληλα, ανέφερε ότι η αεροπορική εταιρεία μπορεί επίσης να περιορίσει την ευθύνη της αν αποδείξει ότι ο επιβάτη φέρει μέρος της ευύθνης για τον τραυματισμό, καθώς αγνόησε τις προειδοποιήσεις να φορέσει ζώνη ασφαλείας.
Επίσης, το ύψος των αποζημιώσεων εξαρτάται συχνά από τη χώρα στην οποία υποβάλλεται η υπόθεση και τον τρόπο με τον οποίο το νομικό σύστημα αξιολογεί το ποσό της αποζημίωσης.
Διαβάστε επίσης:
Νέο «χτύπημα» Δένδια σε Μητσοτάκη: «Η χώρα αντιμετωπίζει υπαρξιακή απειλή»
Μια γεωλόγος λύνει το μυστήριο του τοπίου στον πίνακα της «Μόνα Λίζα»
Σοκ στον Βόλο: 17χρονος προσπάθησε να αυτοκτονήσει με χάπια λόγω ερωτικής απογοήτευσης
Πλημμύρες Θεσσαλία: Μήνυση σε Αγοραστό, ΥΠΕΝ, ΟΣΕ από ιδιοκτήτη πτηνοτροφικής μονάδας