Σημαντικές βραβεύσεις για την ΑΒ Βασιλόπουλος στα Retail Business Awards 2023

Η ΑΒ Βασιλόπουλος απέσπασε Gold βραβείο για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας «Η ΑΒ κοντά στην ελληνική γη», Silver βραβείο για τις δράσεις ανακύκλωσης και Bronze για το σύστημα Franchising

 Για τις πρωτοποριακές ενέργειές της όσον αφορά στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, την ανακύκλωση και το δίκτυο Franchising διακρίθηκε η ΑΒ Βασιλόπουλος στον θεσμό Retail Business Awards 2023, με τρία βραβεία – ένα gold, ένα silver και ένα bronze – στις κατηγορίες «Private Label», «CSR Retail Strategy» και «Retail Franchisor of the Year», αντίστοιχα. Πρόκειται για μία ακόμη τιμητική αναγνώριση των πρωτοβουλιών της ΑΒ Βασιλόπουλος, που έχει πάντα στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της τη στήριξη των τοπικών παραγωγών και την προσφορά προϊόντων από την ελληνική γη, την αφοσίωση στη βιώσιμη ανάπτυξη, την υγιεινή διατροφή, την καινοτομία, τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών, αλλά και την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας.

Με το Gold βραβείο, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, ξεχώρισε η σειρά ελληνικών προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας «Η ΑΒ κοντά στην ελληνική γη», που έχει δημιουργηθεί από το 2004, σε μια  προσπάθεια της ΑΒ Βασιλόπουλος να στηρίξει έμπρακτα τους μικρούς Έλληνες παραγωγούς, να προσφέρει ανάσα στην ελληνική οικονομία και να αναδείξει τον πλούτο και την προστιθέμενη αξία των ελληνικών προϊόντων. Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία εστιάζει στους Έλληνες παραγωγούς και στη δυναμική σχέση που αναπτύσσουν με την ελληνική γη, αναδεικνύοντας παράλληλα τα παραδοσιακά εγχώρια προϊόντα και τη διατροφική τους αξία. Η επιλογή των υψηλής ποιότητας προϊόντων της σειράς γίνεται από φημισμένες  για την παραγωγή τους περιοχές της χώρας και από παραγωγούς που με μεράκι και ξεχωριστή φροντίδα ακολουθούν παραδοσιακές μεθόδους και αυθεντικές συνταγές του τόπου. Η σειρά «Η ΑΒ κοντά στην Ελληνική γη» στηρίζεται στην πιο διάσημη διατροφή που δεν είναι άλλη από τη μεσογειακή και διατίθενται αποκλειστικά στα καταστήματα της AB και στο eshop της, σε προσιτές τιμές. Έτσι, φρέσκο γάλα από τη Θεσσαλία, ελαιόλαδο και ελιές από την Κρήτη και τη Μεσσηνία, όσπρια και ρύζι από τη Βόρεια Ελλάδα, αλλά και  προϊόντα, όπως παραδοσιακά ζυμαρικά, παξιμάδια, μέλι, μαρμελάδες και γλυκά του κουταλιού από φημισμένους τόπους, αναδεικνύουν τον πλούτο της ελληνικής παραγωγής με την υπογραφή της ΑΒ. Τα προϊόντα της σειράς έχουν αποσπάσει πάνω από 20 διεθνείς διακρίσεις σε διαγωνισμούς, ξεχωρίζοντας για την ποιότητα και την ανώτερη γεύση τους.

Παράλληλα, η εταιρεία είναι βαθιά ευαισθητοποιημένη απέναντι στις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της λειτουργίας της, γι’ αυτό και ενισχύει συνεχώς τις προσπάθειές της για την προστασία του περιβάλλοντος, υλοποιώντας δράσεις τόσο για αυτήν τη γενιά όσο και για τις μελλοντικές. Στο πλαίσιο αυτό, απέσπασε το Silver βραβείο για τα προγράμματά της για την ανακύκλωση. Πιο αναλυτικά, τα προγράμματα κινούνται γύρω από την ίδια την ανακύκλωση, αλλά και την εκπαίδευση σε αυτή, μέσα από τα Κέντρα Ανακύκλωσης σε όλη την Ελλάδα, το πρώτο «Κινητό Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Ανακύκλωσης», την ανακύκλωση αποτσίγαρων, κινητών συσκευών, λαδιού, λαμπτήρων και ηλεκτρονικού εξοπλισμού. Σκοπός είναι να προσφέρει στον πελάτη έναν πιο πράσινο τρόπο ζωής, με τα αποτελέσματα όλων αυτών των ενεργειών να είναι εντυπωσιακά, καθώς πάνω από 3.000.000 συσκευασίες ανακυκλώνονται κάθε χρόνο στα Κέντρα της ΑΒ σε όλη την Ελλάδα. Ακόμη, περισσότεροι από 30.000 μαθητές σε όλη τη χώρα έχουν εκπαιδευθεί και ενημερωθεί για την ανακύκλωση και τα οφέλη της. Τέλος, αθροιστικά για τα έτη 2016-2021, ανακυκλώθηκαν 64.518,40 κιλά αποβλήτων λαμπτήρων, συμβάλλοντας στη μείωση 171,88 εκπομπών ισοδύναμων τόνων διοξειδίου του άνθρακα.

Για το σύστημα δικαιόχρησης (Franchising), το οποίο προσφέρει σε νέους συνεργάτες μια ασφαλή επένδυση για το μέλλον τους, με σταθερό οικονομικό όφελος, διακρίθηκε με Bronze βραβείο η ΑΒ Βασιλόπουλος. Συγκεκριμένα, με αυτό το μοντέλο συνεργασίας, η ΑΒ, ανταποκρινόμενη στη νέα τάση για γρήγορες και εύκολες αγορές, δίνει τη δυνατότητα σε όποιον επιθυμεί να αποκτήσει το δικό του κατάστημα τροφίμων AB Shop&Go. Τα  Franchise καταστήματα ΑΒ Shop&Go αισίως έχουν ξεπεράσει τα 160 σε Αττική, Θεσσαλονίκη και άλλες πόλεις της Ελλάδος και συνεχίζουν να αυξάνονται με αμείωτο ρυθμό. Η ευέλικτη συνεργασία με την ΑΒ προσφέρει ένα σημαντικό ετήσιο κέρδος για τους νέους επιχειρηματίες και επαγγελματική εξασφάλιση σε βάθος χρόνου.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεχίζει να οδηγεί τις εξελίξεις στον κλάδο του εγχώριου λιανεμπορίου και αυτές οι νέες διακρίσεις επιβεβαιώνουν και επιβραβεύουν την προσήλωση της εταιρείας στους στόχους της βιωσιμότητας, της στήριξης των τοπικών παραγωγών, της καινοτομίας και της προσφοράς εξαιρετικής ποιότητας ελληνικών προϊόντων.

ΑΒ Βασιλόπουλος. Εδώ, το καλό είναι για όλους.

Documento Newsletter