Το “All Star Club” το επιτυχημένο πρόγραμμα πιστότητας των Goody’s Burger House κατάφερε να διακριθεί για 4η συνεχή χρονιά στα Loyalty Awards 2021, αποσπώντας συνολικά 5 διακρίσεις σε ισάριθμες κατηγορίες, ανάμεσα στις οποίες ξεχωρίζει το Platinum βραβείο στην κατηγορία Best Use of Marketing & Communication.
Το καινοτόμο πρόγραμμα πιστότητας των πελατών των Goody’s Burger House, σχεδιάστηκε με στόχο να βελτιώσει τη συνολική καταναλωτική εμπειρία, προσφέροντας παράλληλα αληθινά προσωποποιημένη επικοινωνία, εξυπηρέτηση και επιβράβευση για τις προτιμήσεις του πελάτη.
Το “All Star Club” μετρά σήμερα περισσότερα από 300,000 μέλη, ενώ επενδύει διαρκώς στην τεχνολογική καινοτομία, προκειμένου να προσφέρει μια ενισχυμένη εμπειρία σε κάθε επαφή των καταναλωτών με τη μάρκα. Τα μέλη έχουν πρόσβαση στον ψηφιακό κόσμο του προγράμματος, μέσω του www.goodys.com και του Goody’s app, τα οποία λειτουργούν ως προσωποποιημένο κανάλι επικοινωνίας με πραγματικό όφελος για τον κάθε πελάτη.
Η εμπειρία αναβαθμίζεται ακόμα περισσότερο μέσω των μηχανισμών gamification που ανανεώνονται διαρκώς, προσθέτοντας το στοιχείο της διασκέδασης στη συνολική διαδικασία.