Στο σημείο «μηδέν» βρίσκεται πλέον ο ελληνικός σιδηρόδρομος, με τους εργαζόμενους να έχουν τεθεί σε επιφυλακή, υπό τον φόβο απολύσεων, καθώς μετά τις κακοκαιρίες Daniel και Elias και τα προβλήματα που δημιούργησαν, εκτιμάται πως έχει χαθεί το 95% των εσόδων.
Στη συνάντηση που είχαν τα τρία σωματεία των εργαζομένων με τη διοίκηση ενημερώθηκαν «για την άσχημη κατάσταση που βρίσκεται η εταιρεία, μετά και την καταστροφική πλημμύρα που επέφερε προβλήματα στον σιδηρόδρομο».
Συγκεκριμένα, στην ανακοίνωση που υπογράφουν τα τρία σωματεία και συγκεκριμένα η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξη (ΠΕΠΕ), το Σωματείο Εργαζομένων Προσωπικού ΤΡΑΙΝΟΣΕ (ΣΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ) και η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού (ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ): «ζήτησαν αναλυτικά τα οικονομικά στοιχεία της εταιρείας, τονίζοντας ότι δεν πρόκειται να αποδεχτεί σε καμία περίπτωση να συζητηθούν ζητήματα που αφορούν το σύνολο του προσωπικού και της εργασίας, καθώς και ότι απορρέει από την ισχύουσα Σ.Σ.Ε».
Επίσης, επισημαίνουν ότι: «Τέλος, τα σωματεία θα ζητήσουν άμεσα συνάντηση με το Υπουργείο Μεταφορών κ Υποδομών, προκειμένου να συζητήσουν τα προβλήματα, τα ποια έχουν ανακύψει στον σιδηρόδρομο».
«Θεωρούμε αυτονόητη και αναγκαία τη συνεννόηση μεταξύ των σιδηροδρομικών εταιρειών και των αρμοδίων Υπουργείων», καταλήγει η ανακοίνωσή τους.
Μάλιστα, σύμφωνα με δημοσίευμα της «Εφημερίδας των Συντακτών», αγωνία επικρατεί καθώς πλέον τα δρομολόγια που εκτελούνται είναι ελάχιστα και τα έσοδα απέχουν έτη φωτός από το να καλύψουν τη μισθοδοσία 1.100 υπαλλήλων της Hellenic Train.