Σε δημοπρασία η… πρώην του Γκάρι Κούπερ. Το αυτοκίνητο του θρύλου του Hollywood αναμένεται να πωληθεί με τιμή που θα ξεπεράσει τα 8.556.945 ευρώ (10.000.000 δολάρια).
Αγαπούσε τις γυναίκες τους… άντρες και τα γρήγορα αυτοκίνητα. Έλαμψε τόσο στον βουβό όσο και στον ομιλούντα κινηματογράφο με μία καριέρα που κράτησε 36 χρόνια. Έτσι κατάφερνε να απολαμβάνει πολλά όμορφα και πολύτιμα πράγματα όπως η Duesenberg SSJ (μοντέλο του 1935) , που θεωρείται ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν ποτέ. Αυτή η Duese όπως τις φώναζαν χαϊδευτικά πρόκειται να προσφερθεί προς πώληση τον Αύγουστο κατά τη διάρκεια της εβδομάδας Monterey Car -στο Pebble Beach στην Καλιφόρνια.
Μάλιστα είναι μία από τις δύο SSJ που κατασκευάστηκαν δημιουργήθηκε κατόπιν παραγγελίας για τον αστέρα του Χόλιγουντ, αργότερα πέρασε στα χέρια του οδηγού αγώνων, επιχειρηματία και κατασκευαστή αυτοκινήτων Μπρίγκς Κάνινγκχαμ και στη συνέχεια στην περίφημη συλλογή Collier, από την οποία δημοπρατείτε. Σύμφωνα με τον οίκο δημοπρασιών Gooding & CO το αυτοκίνητο αναμένεται να πουληθεί πάνω από 10.000.000 δολάρια (περίπου 8.556.945 ευρώ).
Η Duesenberg SSJ, κατασκευάστηκε σε δύο μόλις αντίτυπα: Το ένα με μειωμένο μεταξόνιο 125 ιντσών και αριθμό πλαισίου J-563 για τον Γκάρι Κούπερ και το άλλο με αριθμό πλαισίου J-567 για τον ηθοποιό Κλάρκ Γκέιμπλ.
Ο Κούπερ ήταν γνωστός για την αγάπη του στα γρήγορα αυτοκίνητα. Το SSJ ήταν ιδανικό για αυτόν, με τον υπερτροφοδοτούμενο 8κύλινδρο κινητήρα twin-cam, με 400 (το 1935) ίππους, το οποίο ήταν ήδη το πιο ισχυρό και ένα από τα ταχύτερα αυτοκίνητα παραγωγής της εποχής του. Η SSJ έχει ελαφρύ αμάξωμα boat tail από τη LaGrande, θυγατρική της Auburn.
«Αυτό το απίστευτο αυτοκίνητο ενσωματώνει όλα τα πλεονεκτήματα των τότε supercars: ομορφιά, σπανιότητα, προέλευση και δύναμη. Αυτό το SSJ είναι ένα από τα κορυφαία κλασικά όλων των εποχών και είναι έτοιμο να θέσει ένα ρεκόρ τιμής πλειστηριασμών για ένα προπολεμικό αμερικανικό αυτοκίνητο », λέει ο Ντέιβιντ Γκούντινγκ, ιδρυτής και πρόεδρος της Gooding & Company .
Αν και η κυριότητα του Γκάρι Κούπερ δεν είναι αρκετή, η SSJ είχε αρκετούς σημαντικούς ιδιοκτήτες. Μετά τον ηθοποιό η Duese φιλοξένησε στην θέση του οδηγού, έναν 20χρονο εκατομμυριούχο από το Λος Άντζελες, έναν βιομηχανικό σχεδιαστή στο Σαν Φρανσίσκο.
Το 1949 αγοράστηκε από τον συλλέκτη Κάμερον Πεκ, ο οποίος αργότερα πούλησε την SSJ στον Μπριγκς Κάνινγκχαμ. Στις 31 Δεκεμβρίου 1986, ο Μάιλς Κολιέ αγόρασε τη συλλογή Briggs Cunningham. Η SSJ υπήρξε ένας από τους βασικούς άξονες των Συλλογών του Κολιέ και του Ινστιτούτου Revs στη Νάπολη της Φλόριντα για 32 χρόνια. «Πιστέψτε με, δεν ήταν εύκολη η απόφαση να πουλήσω το αυτοκίνητο», επιβεβαιώνει ο Κολιέ. «Συμβολίζει τόσο πολύ την ιστορία μας και έχει τόσο μεγάλη γοητεία και ταχύτητα».