Με την πλάτη στον τοίχο είναι η κυβέρνηση, με αποτέλεσμα καθημερινά στελέχη της αλλά και ο ίδιος ο πρωθυπουργός να κάνουν δηλώσεις που γεννούν περισσότερα ερωτήματα στους πολίτες για τις πρακτικές της συγκάλυψης αλλά και τα μείζονα ζητήματα ασφαλείας που υπάρχουν δύο χρόνια μετά την τραγωδία, στον ελληνικό σιδηρόδρομο.
Ενδεικτικά είναι τα όσα δήλωσε ο πρωθυπουργός στην κυριακάτικη ανάρτησή του στο facebook, όπου δύο μέρες μετά τα ιστορικά συλλαλητήρια είπε ότι «για τα Τρένα: Το πόρισμα αποκάλυψε μια κατάσταση πολύ μακριά από αυτό που θέλουμε. Οι υποδομές μας οφείλουν να γίνουν σύγχρονες και ασφαλείς. Γιατί όσα έγιναν τα τελευταία χρόνια δεν είναι αρκετά. Και το ξέρουμε» και σε άλλη φράση υποστήριξε ότι «θα χρειαστεί κάποιος χρόνος μέχρι το κυβερνητικό σχέδιο που ήδη ξεκίνησε να ολοκληρωθεί. Σίγουρα, όμως, ο πρώτος σταθμός του θα είναι μία άρτια και ασφαλής γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη έως το 2027. Και αυτό αποτελεί προσωπική δέσμευση».
Σε ερώτηση του Documentonews για πως είναι δυνατόν να μας λέει κατάμουτρα ο Κυριάκος Μητσοτάκης ότι τα τρένα δεν είναι ασφαλή και δύο χρόνια μετά τα Τέμπη ο κόσμος να ταξιδεύει με τρένα, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ανέφερε στην ενημέρωση των πολιτικών συντακτών ότι «αξίζει να διαβάσετε στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ μία ξεχωριστή μνεία που κάνει στο ρόλο κάποιων μέσων μαζικής ενημέρωσης και επειδή έχω την αρμοδιότητα του υφυπουργού για τον Τύπο και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης το έβλεπα και εγώ αυτό γίνεται και αυτό το μήνα και το προηγούμενο χρονικό διάστημα. Είναι τεράστια η ανάγκη του κόσμου για ενημέρωση σε ένα τόσο τραγικό δυστύχημα, είναι πολύ μεγάλη η επιθυμία όλων να μάθουν απαντήσεις πριν και πάνω από όλα των συγγενών των θυμάτων και δυστυχώς πατώντας πάνω σε μία άθλια εργαλειοποίηση της αντιπολίτευσης, κάποια μέσα δημιουργούν ζητήματα, προσπαθώντας να απομονώσουν μία λέξη και μία φράση».
Διαβάστε επίσης: Προκλητικός Μητσοτάκης: «Η Δημοκρατία μας απέδειξε τη δύναμή της» – Μίλησε για επαγγελματισμό της ΕΛΑΣ
Παράλληλα, πρόσθεσε ότι «πάμε στην ουσία αυτού που λέτε. Τι λέμε ότι θα γίνει όταν ολοκληρωθεί η Πατρών-Πύργου; Ότι θα έχουμε ένα σύγχρονο και ασφαλές οδικό δίκτυο. Λειτουργεί μέχρι σήμερα η Πατρών-Πύργου; Λειτουργεί, έχει πρωτόκολλα ασφαλείας η Πατρών-Πύργου; Έχει. Θα είναι πολύ πιο ασφαλής η Πατρών-Πύργου όταν ολοκληρωθεί; Θα είναι. Πάμε στο σιδηρόδρομο. Είναι πιο ασφαλής σήμερα ο σιδηρόδρομος από ότι ήταν το 2019 από όταν ανέλαβε την διακυβέρνηση του τόπου η Νέα Δημοκρατία; Είναι πιο ασφαλής και ευτυχώς για σήμερα, δυστυχώς για τη μοιραία νύχτα, σήμερα είναι πιο ασφαλής από το 2023, όταν και συνέβη αυτό το τραγικό δυστύχημα και χάθηκαν τόσο άδικα 57 συνάνθρωποί μας. Άρα ο στόχος μας είναι κάθε μέρα να εργαζόμαστε και συγκεκριμένα το αρμόδιο υπουργείο, ούτως ώστε και ο σιδηρόδρομος και όλες οι μεταφορές να είναι πιο ασφαλείς. Και αυτό το οποίο είπε ο πρωθυπουργός είναι ότι θα εργαστούμε, ούτως ώστε να υιοθετήσουμε όλες αυτές τις συστάσεις του ΕΟΔΑΣΑΑΜ, κάποιες από τις οποίες αναφέρονται στην Hellenic Train, στον ΟΣΕ, όλες όσες αναφέρονται στη Hellenic Train και τον ΟΣΕ, όπως είπε και σήμερα ο κ. Σταϊκούρας, έχουν υιοθετηθεί ήδη στα σχέδια δράσης από το 2024 και έχουμε καθήκον, έχουμε υποχρέωση ως κυβέρνηση, εφαρμόζοντας το πρόγραμμά μας, το οποίο αναφερόταν και στις μεταφορές το 2027 να παραδώσουμε έναν όλο και πιο ασφαλή σιδηρόδρομο».
Επίσης, ο Παύλος Μαρινάκης είπε ότι «είναι δεδομένο λοιπόν ότι όταν λέει κάτι τέτοιο ο πρωθυπουργός εννοεί την υλοποίηση όλων των δεσμεύσεων, όλων των υποσχέσεων που αναφέρονται στο πρόγραμμα και όλων όσων έχουν προκύψει από τα διάφορα πορίσματα που βγαίνουν. Για την ασφάλεια του σιδηρόδρομου, πολλές φορές έχω ερωτηθεί, επειδή σε αυτή τη χώρα έχουμε χορτάσει από εγγυητές ασφαλείας και ανθρώπους που είναι σίγουροι για όλα, εγώ πάντα θα λέω ότι δουλειά μας είναι να γίνονται και τα τρένα και οι δρόμοι και κάθε τι που έχει να κάνει με τους πολίτες όλο και πιο ασφαλή όλα αυτά. Είναι σαφής η αποστροφή, είναι σαφής η διατύπωση. Έχουν προχωρήσει πολλά αλλά χρειάζονται πολλά περισσότερα. Τον δρόμο μας το δείχνουν άλλες μεγάλες μεταρρυθμίσεις που δεν έγινα για δεκαετίες, όπως το 112».
Όλα αυτά τα υποστηρίζει ο κυβερνητικός εκπρόσωπος τη στιγμή που το Documento ανέδειξε το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια έχουν δοθεί σχεδόν 800 εκατομμύρια από την ΕΕ για την αναβάθμιση και την τεχνολογική βελτίωση του σιδηροδρομικού δικτύου, όμως εν έτει 2025 συζητάμε για τα αυτονόητα.
Διαβάστε επίσης: Πήραμε €800 εκατ. αλλά έχουμε ακόμη τρένα θανάτου – Πακτωλός κονδυλίων αλλά τα έργα λιμνάζουν… επιτελικά
Διαβάστε επίσης:
Φάμελλος σε Ανδρουλάκη: «Η εντολή του κόσμου είναι: ‘Βρείτε τα για να φύγει αυτή η κυβέρνηση’»
Η ΝΔ αθώωσε τον Τριαντόπουλο πριν τη σύσταση της Προανακριτικής: «Δεν προκύπτει παράβαση καθήκοντος»
Γαλλία: Οι πλούσιοι θα πληρώσουν αύξηση των αμυντικών δαπανών πάνω από το 3%