Τις τελευταίες ώρες γίνεται γνωστή η απώλεια μιας τυφλής γάτας με το όνομα «Rodri» σε μία αεροπορική πτήση της Aegean. Η ιδιοκτήτρια της γάτας Mary Gomes ανέφερε δημόσια το γεγονός και κατήγγειλε ότι η Aegean της πρότεινε 100 ευρώ ως αποζημίωση. Σήμερα, η Aegean απάντησε με δημόσια ανακοίνωση την οποία μπορείτε να διαβάσετε εδώ:
Η Mary Gomes απάντησε στην εταιρία μέσω του προσωπικού της προφίλ στο Facebook.
Ενημερώνομαι από έναν υπάλληλο του αεροδρομίου ότι ένα κουτί έσπασε και η γάτα μου αγνοείται.
Στεκόμουν στην είσοδο του αεροσκάφους κατά τη διάρκεια της επιβίβασης.
ΚΑΝΕΝΑΣ υπάλληλος της Aegean δεν μου μίλησε καθόλου.
Μόνο όταν μου ζητήθηκε να μπω μέσα, η κυρία με ρώτησε τι συμβαίνει επειδή έκλαιγα.
Αλλά δεν ρώτησε ΕΜΕΝΑ.
Με αγνόησε.
Ρώτησε τον υπάλληλο του αεροδρομίου.
Εκείνη δεν μου είπε ούτε μια λέξη εκτός από το ότι έπρεπε να πάω στη θέση μου.
Οι επιβάτες που ήταν μάρτυρες των πάντων έδειξαν περισσότερη ενσυναίσθηση και προσπάθησαν να με ηρεμήσουν.
Κατά τα άλλα η Aegean έδωσε μηδενική επαφή ή πληροφορίες. Δεν ζητήθηκε τίποτα.
Μέχρι χθες. Έρχεται το πρώτο τηλεφώνημα με μηδενικές πληροφορίες εκτός από όλη την περιττή φλυαρία.
Και για τον υποτιθέμενα ψεύτικο λογαριασμό φαίνεται να προέρχεται από τον λογαριασμό σας κανονικά.
Αν όχι, γιατί δεν επικοινωνείτε πρώτα μαζί μας για να το ξεκαθαρίσετε αυτό;
Το αντίθετο θα ήταν η απόδειξη ότι οι απατεώνες είναι ακόμα πιο γρήγοροι από εσάς;
Και τέλος, πότε θα έχουμε κάποια απόδειξη ότι κάτι γίνεται.
Το email σας απάντησε σε κάποια από τις ερωτήσεις μας;
Ο Rodri Πρέπει να βρεθεί γρήγορα για το δικό σας συμφέρον!
Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση της ιδιοκτήτριας, στο πρωτότυπο κείμενο πριν την μετάφραση, εδώ.