Relevance Digital Agency: Για 1η φορά τα “Google Premier Partner Awards 2018” σε ελληνικά χέρια

Μία σπουδαία διάκριση για την την Ελλάδα, ήρθε μέσω της εταιρείας Relevance Digital Agency. Είναι η πρώτη φορά που η χώρα μας βρίσκεται στο επίκεντρο των βραβείων Google Premier Partner Awards, τα οποία αφορούν την αποτελεσματικότητα και την ποιότητα των καμπανιών στο digital marketing.

Η Relevance δικαιώθηκε για την εξαιρετική δουλειά την οποία κάνει και απέσπασε δύο βραβεία – πράγμα που συμβαίνει για πρώτη φορά στην ιστορία του θεσμού – στις κατηγορίες Display Innovation και Video Innovation. 

«Το γεγονός ότι ήμασταν υποψήφιοι σε πέντε από τις συνολικά έξι κατηγορίες εκπροσωπώντας την Ελλάδα στο συγκεκριμένο θεσμό και δεδομένου του ανταγωνισμού σε επίπεδο EMEA, αποτελεί ήδη μία αξιοσημείωτη διάκριση για εμάς. Κερδίζοντας στις δύο εξ αυτών κατηγορίες επιβεβαιώσαμε την ποιότητα των υπηρεσιών μας. Συνεχίζουμε με πάθος να αναπτυσσόμαστε και να καινοτομούμε. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος και περήφανος που είμαστε το μόνο agency που έχει κατακτήσει δύο συνολικά βραβεία σε μία χρονιά στην ιστορία του θεσμού. Η εταιρία μας αναγνωρίζεται από τη Google ως ο Leading Partner σε επίπεδο EMEA δημιουργώντας νέες ευκαιρίες και συνεργασίες σε αγορές του εξωτερικού. Ένα μεγάλο μπράβο σε όλη την ομάδα της Relevance και ένα μεγάλο ευχαριστώ στους πελάτες μας που μας εμπιστεύονται και μας στηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια», δήλωσε ο Θανάσης Σοφιανός ιδρυτής και πρωτεργάτης της Relevance Digital Agency.

 Αυτή η εξαιρετικά σημαντική διάκριση έκανε την Ελλάδα να ξεχωρίσει από όλες τις χώρες της Ευρώπης, της Αφρικής και της Μ. Ανατολής, αφού η Relevance αναγνωρίστηκε από τη Google ως ο Leading Partner της, για όλες τις παραπάνω χώρες, σχετικά με το Display και Video Innovation, πράγμα που σημαίνει ότι ανοίγεται ο δρόμος επέκτασης της εταιρείες σε νέες αγορές του εξωτερικού. 

«Χαιρόμαστε πραγματικά τόσο για την εξέλιξη όσο και για την πολύ σημαντική επιτυχία της Relevance Digital Agency. Είναι πλέον προφανές ότι η στρατηγική μας να επενδύουμε σε πολύ καλούς συνεργάτες με στόχο και σκοπό το digital transformation στην Ελλάδα αποδίδει καρπούς», δήλωσε ο Θοδωρής Καρακώστας, Manager στην Google Ιρλανδίας.

Στη διοργάνωση συμμετείχαν Digital Agencies από 40 χώρες της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, που ήδη έχουν κερδίσει το status Premier Partner από τη Google, πράγμα που καθιστά τη νίκη της Relevance ακόμα πιο σπουδαία καθώς μιλάμε για το top 3% όλων των digital agencies.

Αξίζει να σημειωθεί, πως η Relevance ήταν υποψήφια συνολικά σε πέντε από τις έξι κατηγορίες βραβείων και ήταν η μοναδική εταιρεία που ήταν υποψήφια σε τόσες κατηγορίες. 

Αναλυτικά οι κατηγορίες

1. Search Innovation

2. Display Innovation (κέρδισε)

3. Mobile innovation

4. Video innovation (κέρδισε)

5. Shopping Innovation

Το βραβείο Display Innovation που απέσπασε η Relevance αφορά τα προϊόντα Agnotis, τα οποία είναι παιδικές πάνες που ξεκίνησαν από τη Θεσσαλονίκη και επεκτάθηκαν με τεράστια επιτυχία στη Γερμανία. Το βραβείο αφορά τις πρωτοποριακές τεχνικές που χρησιμοποίησε η εταιρεία σε επίπεδο display for performance advertising με τις οποίες κατέστη δυνατή η αύξηση των πελατών και η αναγνωσιμότητα κερδίζοντας τον ανταγωνισμό.

Το βραβείο Video innovation αφορά την γνωστή εταιρεία NAK Shoes και τις πρωτοποριακές τεχνικές που χρησιμοποίησε η Relevance στο Youtube με αποτέλεσμα οι στόχοι πωλήσεων της εταιρείες να ξεπεραστούν και ίδια η εταιρεία να διαφημιστεί πολύ καλά στο αγοραστικό κοινό.

Με αφορμή αυτά τα δύο σημαντικά βραβεία η Relevance παρέθεσε μία εκδήλωση στη Γαλλική Πρεσβεία της Ελλάδας για να γιορτάσει αυτή τη σπουδαία διάκριση. 







Στην γιορτή συμμετείχαν στελέχη, συνεργάτες της εταιρείες και πελάτες ενώ με την παρουσία τους τίμησαν την εκδήλωση ο Γάλλος Πρέσβης Κριστόφ Σαντεπί και πληθώρα γνωστών και καταξιωμένων επιχειρηματιών αλλά και άνθρωποι του καλλιτεχνικού χώρου. 

Ο ιδρυτής της Relevance Digital Agency κύριος Θανάσης Σοφιανός σχολιάζοντας την τεράστια αυτή επιτυχία είπε:

«Το γεγονός ότι ήμασταν υποψήφιοι σε πέντε από τις συνολικά έξι κατηγορίες εκπροσωπώντας την Ελλάδα στο συγκεκριμένο θεσμό και δεδομένου του ανταγωνισμού σε επίπεδο EMEA, αποτελεί ήδη μία αξιοσημείωτη διάκριση για εμάς. Κερδίζοντας στις δύο εξ αυτών κατηγορίες επιβεβαιώσαμε την ποιότητα των υπηρεσιών μας. Συνεχίζουμε με πάθος να αναπτυσσόμαστε και να καινοτομούμε. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος και περήφανος που είμαστε το μόνο agency που έχει κατακτήσει δύο συνολικά βραβεία σε μία χρονιά στην ιστορία του θεσμού. Η εταιρία μας αναγνωρίζεται από τη Google ως ο Leading Partner σε επίπεδο EMEA δημιουργώντας νέες ευκαιρίες και συνεργασίες σε αγορές του εξωτερικού. Ένα μεγάλο μπράβο σε όλη την ομάδα της Relevance και ένα μεγάλο ευχαριστώ στους πελάτες μας που μας εμπιστεύονται και μας στηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια».

Info

H Relevance Digital Agency ιδρύθηκε το 2013 ως Performance Marketing Agency και σήμερα καλύπτει όλο το εύρος των υπηρεσιών digital marketing. Τα τελευταία δύο χρόνια η εταιρεία έχει επενδύσει σε ανθρώπινους πόρους δημιουργώντας δύο νέα τμήματα που αποτελούνται από data scientists και software developers με βασικό σκοπό τη περαιτέρω δημιουργία καινοτόμων λύσεων στο e-commerce και το performance marketing. 

Έχει αποσπάσει βραβεία σε πολλούς εγχώριους και διεθνείς διαγωνισμούς (Google Ready to Rock Award, Google Export Guru Award) ενώ τo 2018 αναγνωρίστηκε από τη Google ως Leading Partner της για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική. Η Relevance ειναι η πρώτη Ελληνική εταιρία που βραβεύεται στα Premier Partner Awards της Google..