Ρεκόρ παραδόσεων Porsche

Ρεκόρ παραδόσεων Porsche

Αύξηση των παραδόσεων οχημάτων κατά 4% παγκοσμίως το 2017 από την εταιρία σπορ αυτοκινήτων από την Στουτγάρδη.

Η ανοδική τάση συνεχίστηκε και το 2017, καθώς την προηγούμενη χρονιά η Porsche AG παρέδωσε περίπου 246.000 οχήματα σε πελάτες ανά τον κόσμο. Με αυτό το μέγεθος, το οποίο αντιστοιχεί σε αύξηση 4%, η Porsche κατέρριψε το προηγούμενο ρεκόρ που είχε πετύχει το 2016. Σημαντική συμβολή είχαν οι περίπου 28.000 παραδόσεις της νέας Panamera, αριθμός που αντιστοιχεί σε αύξηση 83% έναντι του προηγούμενου έτους.

«Ειδικά τα υβριδικά μοντέλα της νέας Panamera είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στους πελάτες μας, γεγονός που έρχεται να επικυρώσει την προϊοντική μας στρατηγική. Το κορυφαίο μοντέλο της σειράς, η Turbo S E-Hybrid, συνδυάζει ξεκάθαρα τις επιδόσεις με την αποδοτικότητα. Θέτει νέα πρότυπα στην κατηγορία της», λέει ο Ντέτλεβ Βον Πλάτεν, Μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της Porsche AG με αρμοδιότητα τις Πωλήσεις και το Μάρκετινγκ.

Παράλληλα με την Panamera, τα μοντέλα 718 σημείωσαν σημαντικά καλύτερη πορεία σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο. Παραδόθηκαν περίπου 25.000 μονάδες αυτού του sport αυτοκινήτου με τον κινητήρα στο κέντρο, αριθμός που αντιστοιχεί σε αύξηση 6%. Ο ενθουσιασμός για την 911 επίσης παραμένει ζωντανός: Περισσότερα από 32.000 οχήματα παραδόθηκαν και πάλι το 2017 σε πελάτες ανά τον κόσμο.

Η Macan είναι η Porsche με τις μεγαλύτερες πωλήσεις, διατηρώντας τα υψηλά της νούμερα από την προηγούμενη χρονιά, καθώς παραδόθηκαν περισσότερα από 97.000 οχήματα (αύξηση 2%).

Η Κίνα παραμένει η χώρα με τις υψηλότερες πωλήσεις για την Porsche: Με παραδόσεις που ξεπέρασαν τα 71.000 οχήματα, η αύξηση σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο διαμορφώθηκε στο 10%. Τα αντίστοιχα στοιχεία για τις ΗΠΑ (αύξηση 2%) και την Ευρώπη (αύξηση 2%) δείχνουν ότι η επιτυχημένη πορεία των προηγούμενων ετών συνεχίζεται. Με περίπου 28.400 παραδόσεις, η Γερμανία, η πατρίδα της Porsche, βρίσκεται ελάχιστα κάτω από τα μεγέθη του 2016. “Το 2018 λανσάρουμε τη νέα Cayenne στις μεγαλύτερες αγορές μας, τις ΗΠΑ και την Κίνα, γεγονός που υπόσχεται περαιτέρω άνοδο”, συνεχίζει ο κ. von Platen. “Η αποκλειστικότητα της μάρκας, πάντως, θα παραμείνει για εμάς κορυφαία προτεραιότητα στο μέλλον.” Ο στόχος για το 2018 είναι να σταθεροποιηθούν τα μεγέθη στα υψηλά επίπεδα που επιτεύχθηκαν το 2017.

Documento Newsletter