-Το Φεστιβάλ Μαγειρικής Προσφύγων (Refugee Food Festival) έρχεται 18 με 22 Ιουνίου στην Αθήνα και πέντε εστιατόρια της πόλης ανοίγουν την κουζίνα τους σε πρόσφυγες σεφ εντάσσοντας στο μενού τους πιάτα από το Ιράν, τη Συρία, το Κουρδιστάν, τη Σομαλία και το Αφγανιστάν. Οι 5 πρωταγωνιστές – σεφ ανοίγουν την καρδιά τους στο Documento και μοιράζονται μαζί μας τα μυστικά της κουζίνας τους.
-Ο Τζο Νέσμπο, ένας από τους πλέον συναρπαστικούς συγγραφείς αστυνομικών μυθιστορημάτων που κατάφεραν να κάνουν την σκανδιναβική αστυνομική λογοτεχνία παγκόσμια υπόθεση, μιλά αποκλειστικά στο Documento και τονίζει: «Η σκανδιναβική αστυνομική λογοτεχνία παρουσιάζει τέτοια επιτυχία επειδή υπάρχει μεγάλη κληρονομία στο είδος από τη δεκαετία του ’70».
-Η ηθοποιός Λένα Παπαληγούρα ερμηνεύει αυτό το καλοκαίρι την «Ιφιγένεια» του Ευριπίδη σε σκηνοθεσία Αιμίλιου Χειλάκη και μιλάει αποκλειστικά στο Documento: «Και μόνο η επιλογή του επαγγέλματός μου ήταν εξέγερση» ενώ υπογραμμίζει το γεγονός ότι «έπρεπε να απεξαρτηθώ από τις συστάσεις ως «κόρη Παπαληγούρα» ή «εγγονή Ράλλη-εγγονή Παπαληγούρα» και να καταφέρω κάτι ως Λένα Παπαληγούρα σκέτο».
-Με αφορμή την έξοδο στους κινηματογράφους του νέου μπλοκμπάστερ της Universal «Η μούμια» με πρωταγωνιστή τον Τομ Κρουζ, παρουσιάζουμε τις πιο πετυχημένες, σκοτεινές και τρομακτικές Μούμιες στην ιστορία της έβδομης τέχνης.
-Ο Καμάσι Ουάσινγκτον, που επαναπροσδιόρισε την τζαζ και έχει δουλέψει με μουσικούς όπως ο Κουίσνι Τζόουνς, η Λορίν Χιλ, ο Κέντρικ Λαμάρ και ο Σνουπ Ντόγκι Ντογκ έρχεται στην Τεχνόπολη στις 4 Ιουλίου για μια συναυλία που αναμένεται να περιέχει σπάνια μουσική συγκίνηση και απόλυτη μυσταγωγία.
-Τα «Αυτοκίνητα 3» ήρθαν φουριόζικα! Το κοινό περίμενε έξι ολόκληρα χρόνια τις νέες περιπέτειες του θρυλικού αγωνιστικού Κεραυνού Μακουίν και της υπόλοιπης αυτοκινητοπαρέας. Σε ένα δισέλιδο αφιέρωμα παρελαύνουν οι νέοι –αστραφτεροί και καλογυαλισμένοι– χαρακτήρες καθώς και οι παλιοί ήρωες που μας συμπαρασύρουν για άλλη μια φορά στην τρελή κούρσα τους.
-Η παιδική κρατική θεατρική σκηνή ανοίγεται στην κοινωνία με δράσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της εποχής. Η Σοφία Βγενοπούλου, σκηνοθέτιδα και καλλιτεχνική υπεύθυνη του Μικρού Εθνικού μιλάει στο Documento και επισημαίνει το δημιουργικό ρόλο του θεάτρου όταν γίνεται εργαλείο για την εκμάθηση ελληνικών από έφηβους πρόσφυγες.
–Το Documento «ακτινογραφεί» τον πίνακα «Οι λουόμενοι στην Ασνιέρ» του Ζορζ Σερά, επιδραστικού ζωγράφου ο οποίος συγκαταλέγεται στους καλλιτέχνες που ονομάστηκαν μετα-ιμπρεσιονιστές και οδήγησαν την τέχνη στις πρωτοπορίες του 20ού αιώνα.