Ο Όμιλος Olympia ανακοίνωσε επένδυση ύψους 50 εκατ. ευρώ στο νέο Public Group με στόχο την επιτάχυνση του αναπτυξιακού και επενδυτικού του πλάνου.
Βάσει της επένδυσης, ο όμιλος Olympia θα κατέχει πλέον το 98% του κοινοπρακτικού σχήματος Public – MediaMarkt στην Ελλάδα και την Κύπρο, ενώ η MediaSaturnHolding θα παραμείνει μέτοχος με ποσοστό 2%.
Η οργανική ανάπτυξη του Public θα επιταχυνθεί με τη διεύρυνση του προϊοντικού μείγματος στο ενοποιημένο δίκτυο των 70 φυσικών καταστημάτων, στην καινοτόμα e-Commerce πλατφόρμα, αλλά και στο εξειδικευμένο Marketplace που λειτουργεί. Μετά από δύο χρόνια στενής συνεργασίας, το Public αξιοποιεί την εμπειρία της MediaMarkt, προκειμένου να προσφέρει μια ολοκληρωμένη πρόταση στον τομέα των οικιακών συσκευών, επιπλέον των μοναδικών επιλογών πολιτισμού και τεχνολογίας για τις οποίες ξεχωρίζει.
Στα επόμενα χρόνια, η εταιρία θα φέρει στην αγορά μια σειρά από επιπλέον ψηφιακές υπηρεσίες που θα ενισχύσουν την εμπειρία και την αξία που φέρνει το brand Public στην αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Η επένδυση του Ομίλου Olympia στοχεύει να υποστηρίξει τη νέα στρατηγική του Public που έχει αναπτυχθεί μετά από ενδελεχή έρευνα στις βέλτιστες πρακτικές των μεγάλων omnichannel retailers, σε Ευρώπη και Αμερική. Σύμφωνα με την εταιρεία, η στρατηγική αυτή θα υλοποιηθεί με μια σειρά από σημαντικές πρωτοβουλίες του Public, όπως:
– Το λανσάρισμα νέων Public concept stores που συνδυάζουν τα ψώνια με την ψυχαγωγία σε εντυπωσιακούς, σύγχρονους και φιλικούς προς τους καταναλωτές χώρους, για μια άνετη και ακόμη πιο συναρπαστική εμπειρία αγορών, με επιλογές στις πιο ανταγωνιστικές τιμές.
– Την παρουσίαση από το Public καινοτόμων, ψηφιακών interfaces με επίκεντρο την εξαιρετική εμπειρία του πελάτη, δίνοντας του πρόσβαση σε αμέτρητες επιλογές προϊόντων, ανεξάρτητα από την τοποθεσία ή τον τρόπο που επιλέγει να πραγματοποιήσει τις αγορές του.
– Το συνδυασμό της καλύτερης πρότασης που φέρνουν τα καταστήματα Public στην αγορά με την πιο σύγχρονη e-commerce πλατφόρμα με στόχο να προσφέρουν στους καταναλωτές την καλύτερη omnichannel εμπειρία.
– Τη δημιουργία ενός από τα μεγαλύτερα και πιο σύγχρονα κέντρα logistics με την επέκταση της σημερινής εγκατάστασης και την ενίσχυση του στόλου μεταφορικών οχημάτων της εταιρίας. Στόχος η σημαντική βελτίωση της ταχύτητας διεκπεραίωσης των παραδόσεων σε όλη την Ελλάδα, καθώς και οι επενδύσεις σε νέες δυνατότητες για τους καταναλωτές για παράδοση την ίδια μέρα, αργά το απόγευμα ή το Σάββατο.
– Την αξιοποίηση των πιο σύγχρονων λύσεων λογισμικού και εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης στο call center της εταιρίας, με στόχο τη βέλτιστη εμπειρία εξυπηρέτησης του καταναλωτή μέσα από την ψηφιοποίηση των συναλλαγών και την υποστήριξη 24/7 εξυπηρέτησης, καθώς και τη δραστική μείωση των χρόνων αναμονής, σε συνδυασμό με τη βελτίωση του ποσοστού απόκρισης.
Η επένδυση θα αξιοποιηθεί και για την προσέλκυση, εκπαίδευση και ανάπτυξη ταλέντων, αλλά και για το λανσάρισμα μιας in-house ομάδας από 100 εξειδικευμένους tech experts και software developers που θα εστιάσουν στην ανάπτυξη εφαρμογών και λύσεων για την αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας, με επίκεντρο τις ανάγκες του καταναλωτή στην Ελλάδα και Κύπρο.
Το Public προσβλέπει επίσης και στην οικοδόμηση ακόμη ισχυρότερων σχέσεων με τους προμηθευτές και συνεργάτες του με στόχο τον περαιτέρω εμπλουτισμό της in-store εμπειρίας και την ενίσχυση της πρόσβασης των καταναλωτών στα πιο σύγχρονα προϊόντα τεχνολογίας, πολιτισμού, και οικιακών συσκευών.
Mε το brand Public ως επενδυτική ναυαρχίδα, δημιουργείται το Public Group που θα υποστηρίξει ένα οικοσύστημα στρατηγικών συνεργασιών και επενδυτικών πρωτοβουλιών (όπως είναι για παράδειγμα η επένδυση στο «Douleutaras») έχοντας ως στόχο να φέρνει διαρκώς στους καταναλωτές νέες συναρπαστικές προτάσεις και καινοτόμες υπηρεσίες, τόσο online, όσο και στα φυσικά καταστήματα αλλά και το σπίτι.