Μπορεί η απαγόρευση μετακινήσεων να έδωσε προς στιγμήν τη λάθρα εντύπωση ότι θα μετακινηθεί η ζήτηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ωστόσο κάτι τέτοιο διαψεύστηκε από την ίδια την καταναλωτική πρακτική…
Είναι προφανές ότι η περιβόητη ψυχολογία της αγοράς που κινεί τα νήματα της κατανάλωσης έδωσε σημαντικό χαστούκι ενώ μέσω της Πανδημίας του COVID-19 και στο ηλεκτρονικό επιχειρείν…
Σύμφωνα λοιπόν με έρευνα του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A. ο υγειονομικός αποκλεισμός και ο συνεπαγόμενος φόβος για το «αύριο» επέφερε πτώση στους τζίρους των επιχειρήσεων μελών του Συνδέσμου. Τα καταναλωτικά αγαθά που πλήττονται βαθύτερα καθότι έχει καταποντιστεί η ζήτηση είναι τα Είδη μόδας, τα αθλητικά είδη, τα κοσμήματα, τα είδη σπιτιού και οι λευκές συσκευές.
Με βάση την ερεύνα που διενεργήθηκε από 18 έως 21/03 και συμμετείχαν 307 επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου:
-Το 92% των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι η τρέχουσες συνέπειες της πανδημίας τους έχει ήδη επηρεάσει τις επιχειρήσεις τους
-το 74% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι λαμβάνουν σημαντικά λιγότερες παραγγελίες σε σχέση με πριν.