Πτώση Φάντομ: Συνεχίζονται οι έρευνες για τον εντοπισμό του σμηναγού – Επιστρατεύτηκε και υποβρύχιο

Πτώση Φάντομ: Συνεχίζονται οι έρευνες για τον εντοπισμό του σμηναγού – Επιστρατεύτηκε και υποβρύχιο

Με αμείωτους ρυθμούς συνεχίζονται οι έρευνες στη θαλάσσια περιοχή ανοιχτά του Κατάκολου όπου συνετρίβη το πρωί της Δευτέρας το μοιραίο αεροσκάφος Φάντομ, προκαλώντας τον θάνατο του 29χρονου υποσμηναγού Μάριου – Μιχαήλ Τουρούτσικα.

«Για εμάς αυτό ήταν το τελειωτικό μας χτύπημα σαν οικογένεια. Ήταν ένα παιδί πολύ συνεσταλμένο, μεθοδικό και δεν θα μπορέσουμε να το αντέξουμε αυτό το πλήγμα. Εμένα με σκοτώνει το αποτέλεσμα. Δεν μπόρεσε να προφυλαχτεί, να κάνει μια προσπάθεια. Αυτός πέρασε από τη ζωή στον θάνατο σε ντε τε χρόνο. Δεν μπορώ να το χωνέψω, γιατί δεν τον έβλεπα πολύ», δήλωσε ο πατέρας του άτυχου υποσμηναγού, Κώστας Τουρούτσικας.

Σύμφωνα με το πρωτόκολλο ερευνών, οι έρευνες σταματούν έπειτα από 72 ώρες, ωστόσο υπάρχουν περιπτώσεις στο παρελθόν όπου ο χρόνος έχει επιμηκυνθεί.

Τρία ελικόπτερα, πλωτά σκάφη και άνδρες των Ειδικών Δυνάμεων πραγματοποιούν εξονυχιστικές έρευνες σε περιοχή που εκτείνεται έως τα 8 μίλια δυτικά του Κατάκολου, ενώ έχει επιστρατευτεί και ειδικό μη επανδρωμένο υποβρύχιο για έρευνες σε βάθος 100 μέτρων.

Η οικογένεια του 31χρονου σμηναγού, κυβερνήτη του αεροσκάφους, έχει ως απόλυτη προτεραιότητα την εξάντληση κάθε περιθωρίου όσον αφορά τις έρευνες για τον εντοπισμό του Στάθη Τσιτλακίδη.

Διαβάστε σχετικά: Πτώση Φάντομ: Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζονται οι έρευνες για τον αγνοούμενο πιλότο

Οι πρώτες εκτιμήσεις για το μοιραίο δυστύχημα

Ειδικοί οι οποίοι έχουν τοποθετηθεί σχετικά με τα πιθανά αίτια συντριβής του F-4 επισημαίνουν ότι η ύπαρξη μηχανικής βλάβης στο αεροσκάφος αποτελεί την κύρια εκτίμηση για την πρόκληση του δυστυχήματος, ωστόσο δεν θα πρέπει να αποκλειστεί το ενδεχόμενο απώλειας του ελέγχου του Φάντομ κατά τη διάρκεια των κλειστών ελιγμών που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της άσκησης.

Το αεροσκάφος είχε απογειωθεί από την 117 Πτέρυγα Μάχης στην Ανδραβίδα, στο πλαίσιο άσκησης χαμηλής ναυτιλίας.

 

Documento Newsletter