Άνευ προηγουμένου διάκριση εις βάρος του Documento σημειώθηκε την περασμένη εβδομάδα.
Συγκεκριμένα, το Dοcumento ήταν το μοναδικό ΜΜΕ που εξαιρέθηκε από τη διανομή διαφήμισης που παρήγγειλε η αμερικανική πρεσβεία για τη συμμετοχή των ΗΠΑ στη ΔΕΘ και την παρουσία στη Θεσσαλονίκη του υπουργού Εμπορίου Γουίλμπουρ Ρος.
Σε επικοινωνία που είχε το Doumento με την αμερικανική πρεσβεία, στην οποία έθεσε το ζήτημα του προκλητικού αποκλεισμού, η επίσημη απάντησή της ήταν ότι η τακτική των διακρίσεων είναι έξω από τη λογική της και ότι δεν είχε καμία εμπλοκή όσον αφορά το σε ποιους δόθηκαν και σε ποιους όχι διαφημίσεις, καθώς ο χειρισμός του διαφημιστικού πακέτου έγινε από ενδιάμεσο.
Ο ενδιάμεσος είναι το media shop Initiative, το οποίο, όπως προκύπτει επέλεξε για πολιτικούς λόγους να αποκλείσει το Documento από τη διανομή διαφήμισης, που αφορούσε μάλιστα έναν τομέα διεθνών σχέσεων κι ένα μεγάλο πολιτικό γεγονός.
Το συγκεκριμένο media shop έχει αποκλείσει συστηματικά την εφημερίδα Documento, το documentonews.gr και το koutipandoras.gr, από διαφημίσεις με προκλητικό τρόπο, καθώς, όπως λένε οι πληροφορίες, έχει ιδιαίτερες σχέσεις και συμπάθειες με το περιβάλλον του Κυριάκου Μητσοτάκη.
Το Documento έχει ήδη επικοινωνήσει με την πολυεθνική, της οποίας partner είναι το συγκεκριμένο media shop και πρόκειται να καταγγείλει σε διεθνείς οργανώσεις την Initiative που συμμετέχει με ανήθικο τρόπο στο πολιτικό παιχνίδι.
Έπεται συνέχεια…