Μετά την Αστυπάλαια και τη Χάλκη (που θα επισκευτεί αυτό το Σαββατοκύριακο), ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης εμφανίζεται ως ο ντίλερ των μεγάλων εταιρειών και κρατών που προωθούν την πράσινη ενέργεια.
Την ώρα που η χώρα και οι πολίτες αδυνατούν να καλύψουν τα έξοδα της ενέργειας λόγω της εκρηκτικής ανόδου των τιμών (φως και θέρμανση) ο πρωθυπουργός αποκάλυψε στο σημερινό υπουργικό συμβούλιο νέα μέτρα που σίγουρα θα φέρουν τα πάνω-κάτω και θα επιβαρύνουν τόσο τη χώρα όσο και τους πολίτες, χωρίς να εγγυώνται μια ισορροπία στο ισοζύγιο Εισαγωγών-Εξαγωγών.
Έτσι ανακοίνωσε πως από το 2030 θα απαγορεύεται η πώληση νέων ΙΧ αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Από το 2025 όλα τα νέα ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αλλά και το 1/3 των ενοικιαζόμενων οχημάτων, θα πρέπει να είναι ή ηλεκτρικά ή οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων.
Επίσης από το 2023 σε όλα τα νέα σπίτια που θα κατασκευάζονται, θα απαγορεύεται η εγκατάσταση καυστήρων πετρελαίου εκεί που υπάρχει επαρκές δίκτυο φυσικού αερίου.
Παραμένει απορίας άξιο πως ο πρωθυπουργός μιας χώρας χωρίς σχετική παραγωγή, προαναγγέλλει απαγορεύσεις πριν καν ανακοινωθεί από τις χώρες που έχουν τις συγκεκριμένες βιομηχανίες η παύση της παραγωγής των σχετικών προϊόντων και αυτοκινήτων.
Το ίδιο ισχύει και για τη βεβιασμένη απόφαση του Κυριάκου Μητσοτάκη να αποσύρει το λιγνίτη από την παραγωγή ενέργειας, κάτι το οποίο δημιούργησε πολλά προβλήματα το καλοκαίρι που πέρασε, ενώ παράλληλα συνετέλεσε στην αύξηση των τιμών.