Προσχηματική αυτοκριτική Καραμανλή στη Βουλή: «Φταίω κι εγώ» για τις διαχρονικές παθογένειες του Δημοσίου

Προσχηματική αυτοκριτική Καραμανλή στη Βουλή: «Φταίω κι εγώ» για τις διαχρονικές παθογένειες του Δημοσίου

Μερίδιο ευθύνης για τις παθογένειες του Δημοσίου ανέλαβε απλά και μόνο ο Κώστας Καραμανλής κατά τη συνεδρίαση της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής περίπου τρεις βδομάδες μετά την τραγωδία στα Τέμπη. Μάλιστα, «δίκασε» κι εκείνος από την πλευρά του τον σταθμάρχη, λέγοντας ότι επέλεξε να κάνει χειροκίνητη χάραξη για την πορεία των μοιραίων αμαξοστοιχιών.

Δείτε επίσης: Τραγωδία στα Τέμπη: Ώρα εξηγήσεων από τον Κώστα Καραμανλή στην Επιτροπή Θεσμών

«Στον τομέα των σιδηροδρόμων προσπαθήσαμε να αντιμετωπίσουμε παθογένειες δεκαετιών. Όμως, για να εξαλείφουν απαιτούνται χρόνια. Δεν θα ήμουν συνεπής με τα πιστεύω μου αν θεωρούσα ότι προσωπικά και εγώ δεν φέρω μερίδιο ευθύνης για όλα αυτά. Δεν συμφωνώ με λογικές που λένε ότι όλα έγιναν τέλεια» είπε στο τέλος της πρωτολογίας του ο πρώην υπουργός Μεταφορών, ενώ επί μισή ώρα απέδιδε ευθύνες στον ΣΥΡΙΖΑ και τον σταθμάρχη.

Επιπλέον, ο κ. Καραμανλής αποπειράθηκε να διαψεύσει τον ΣΥΡΙΖΑ και τους συνδικαλιστικούς εκπροσώπους αναφορικά με το ανενεργό σύστημα τηλεδιοίκησης στη Λάρισα, τα ανενεργά συστήματα ETCS και GSMR, ενώ περιέγραψε ως απλό τηλεφωνικό κέντρο το εξίσου ανενεργό δευτεροβάθμιο κέντρο ελέγχου στην Καρόλου.

Από την πλευρά του, ο κ. Γεραπετρίτης αυτοδιαψεύστηκε για το σύστημα τηλεδιοίκησης στη Λάρισα, λέγοντας πως ποτέ δεν μίλησε για καθολικό κέντρο τηλεδιοίκησης, ενώ περιέγραψε εκ νέου τον τρόπο επανέναρξης των δρομολογίων.

Νωρίτερα ο Χρ. Σπίρτζης έθεσε προ των ευθυνών τους τόσο τον υφυπουργό Μεταφορών, Μιχάλη Παπαδόπουλο, ο οποίος είχε σημαντική εμπλοκή και στην πολυσυζητημένη σύμβαση 717 του 2014, όσο και στον Κ. Χατζηδάκη, ο οποίος υπέγραψε την πρώτη σύμβαση για την τηλεδιοίκηση και φωτοσήμανση το 2007, με το ποσοστό παράδοσης του έργου το 2010 να είναι 0%.

«Καλό θα ήταν να είναι εδώ ο κ. Χατζηδάκης» είπε κ. Σπίρτζης, ενώ αντίστοιχο σχόλιο έκανε και για τον σημερινό υφυπουργό Μεταφορών. Επιπλέον, ο πρώην υπουργός Μεταφορών επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ εξέφρασε την ελπίδα πως θα επαναληφθεί η συγκεκριμένη διαδικασία προκειμένου να συζητηθεί η τραγωδία στα Τέμπη και όχι αποκλειστικά και μόνο η σύμβαση 717 για λόγους πολιτικού συμψηφισμού.

Documento Newsletter