Προπαγάνδα από τη… χώρα των θαυμάτων

Προπαγάνδα από τη… χώρα των θαυμάτων

Επί μία τριετία, ο επικοινωνιακός μηχανισμός της ΝΔ δουλεύει με τις μηχανές στο φουλ, έχοντας ως αγαπημένο «χόμπι» το να κάνει το «άσπρο»… μαύρο. Πόσο μάλλον τώρα που απέχουμε μερικούς μήνες από τις εκλογές, γεγονός που οδηγεί την κυβερνητική προπαγάνδα στο να φτάσει σε… δυσθεώρητα επίπεδα.

Η προσπάθεια να… αλλάξει χρώμα ο ουρανός και να πειστούν οι πολίτες ότι ο ήλιος μπορεί να βγει από τη δύση, δεν είναι «παίξε, γέλασε» και γι’ αυτό προκύπτουν διάφορα «διαμάντια», προερχόμενα μάλιστα από γνωστά και μη εξαιρετέα κυβερνητικά στελέχη. Όπως ο Στέλιος Πέτσας.

Ο πολιτικός που θα μείνει στην ιστορία για την περίφημη λίστα που «φίμωσε» την πλειοψηφία των ΜΜΕ, «μπουκώνοντάς» τα με χρήμα, μας ενημέρωσε μέσω Twitter ότι με τον Κυριάκο Μητσοτάκη «ανεβαίνει το εισόδημα, πέφτει η ανεργία, βρίσκουν οι νέοι μας δουλειές».

Μιλάμε για την κορωνίδα του προπαγανδιστικού μηχανισμού με εσάνς από τη δεκαετία του ’50. Σε στυλ «ας γράψουμε ότι όλα πάνε καλά να μας πιστέψουνε». Έλα όμως που δεν ζούμε στο ’50, αλλά στο 2022 όπου -τουλάχιστον- ορισμένα κρίσιμα στοιχεία, όπως το ποσοστό της ανεργίας και δη στους νέους, η μισθολογική κατάσταση στην Ε.Ε και την Ελλάδα, αλλά και οι κρίσιμοι δείκτες της οικονομίας, είναι όλα διαθέσιμα στο διαδίκτυο.

Τι κι αν τέτοιου είδους -παλαιού τύπου- τσιτάτα μπορούν να καταρριφθούν σε μερικά δευτερόλεπτα; Η λογική του «πες το κι ας είναι ψέμα», ζει και βασιλεύει στη ΝΔ του Κυριάκου Μητσοτάκη. Ο «γαλάζιος» μηχανισμός «χτίζει» την εικόνα του πρωθυπουργού των «θαυμάτων» με προπαγάνδα από… τη χώρα των θαυμάτων.

Documento Newsletter