Επί σειρά ετών οι μηχανοδηγοί προειδοποιούσαν για την ελλιπή έως ανύπαρκτη μέριμνα όσον αφορά την ασφάλεια του σιδηροδρομικού δικτύου. Είτε μέσω εκκλήσεων, είτε μέσω ηχηρών παραιτήσεων, άνθρωποι που εργάζονται στον εν λόγω τομέα έχουν αναδείξει σε πολλές περιπτώσεις το γεγονός πως δεν λειτουργούν τα συστήματα ασφαλείας και ως εκ τούτου εκτίθενται σε κινδύνους τόσο οι επιβάτες, όσο και οι εργαζόμενοι.
Διαβάστε σχετικά: Πρόεδρος Μηχανοδηγών ΟΣΕ: «Τα συστήματα ασφαλείας δεν λειτουργούν εδώ και καιρό – Δεν βλέπουμε τίποτα» (Video)
Από το 2022 καταγγέλλουν κακοδιαχείριση και κενά ασφαλείας στο σιδηροδρομικό δίκτυο
Λίγες ώρες πριν από πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη, ο Κώστας Γενηδουνιάς είχε αναφερθεί σε προγραμματισμένη επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκης στο Κέντρο Τηλεδιοίκησης – Σηματοδότησης στη Θεσσαλονίκη, καταγγέλλοντας ότι ούτε η τηλεδιοίκηση, ούτε η σηματοδότηση λειτουργεί στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Βορείου Ελλάδας.
Μία ανάρτηση που προειδοποιούσε για τα ελλιπή μέτρα προστασίας σε τμήματα του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, λίγες ώρες πριν το τραγικό συμβάν στα Τέμπη.
«Ο Κ. Μητσοτάκης θα βρεθεί αύριο στο Κέντρο τηλεδιοίκησης – σηματοδότησης σιδηροδρομικού δικτύου βορείου Ελλάδος διαβάζω μόλις σε site. Μπορεί κάποιος να μας πει που είναι και που λειτουργεί η σηματοδότηση & τηλεδιοικηση στην βόρεια Ελλάδα ; Προς Δράμα δεν υπάρχει, μετά το Πλατύ, προς Φλώρινα μονή γραμμή, ενώ προς Αθήνα όλα σβηστά, μετά το τχ1 κόκκινο, σε λειτουργία η Σίνδος, η γραμμή προς Στρυμώνα ζούγκλα. Στην φωτό, οι ετοιμασίες.. Ρε τι ζούμε;», σημείωνε ο κ. Γενηδουνιάς.