Σε μια αποστροφή του προ ετών στη ΔΕΘ, ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε δηλώσει ότι τον ενδιαφέρει η επικοινωνία και όχι η ουσία. Και μπορεί η συγκεκριμένη φράση να ήταν αποτέλεσμα σαρδάμ, αλλά τελικώς αποτύπωσε με ακρίβεια την πολιτική αντίληψη του πρωθυπουργού. Στον δρόμο της επικοινωνίας και όχι της ουσίας λοιπόν, συνεχίζει να πορεύεται ο Κυριάκος Μητσοτάκης και σήμερα, τρεις ημέρες πριν από τις εκλογές.
Τι έκανε αυτή τη φορά ο πρωθυπουργός; Προκειμένου να φωτογραφηθεί σε ένα έργο το οποίο προς το παρόν δεν υπάρχει, αλλά ο κ. Μητσοτάκης προσπαθεί να το εντάξει στην επικοινωνιακή προεκλογική εκστρατεία, μπήκε στο μετρό της Θεσσαλονίκης και έκανε τη διαδρομή από τον νέο σιδηροδρομικό σταθμό μέχρι το αμαξοστάσιο στην Πυλαία. Μάλιστα απαθανατίστηκε ενώ τραβούσε και σέλφι φωτογραφίες.
Ασφαλώς, για να ολοκληρωθεί το σόου της κοροϊδίας προς τους πολίτες της Θεσσαλονίκης, δήλωσε κιόλας ότι ότι η κυβέρνησή του έκανε πράξη τη δέσμευσή της να παραδώσει στο άμεσο μέλλον στους Θεσσαλονικείς το πιο σύγχρονο Μετρό στην Ευρώπη. Το πότε βέβαια οι Θεσσαλονικείς θα δουν μετρό, παραμένει άγνωστο.