Προαστιακός: Εισαγγελική παρέμβαση για τον συρμό που μπήκε στις γραμμές του Μετρό

Προαστιακός: Εισαγγελική παρέμβαση για τον συρμό που μπήκε στις γραμμές του Μετρό
Προαστιακός - (ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ EUROKINISSI)

Εντολή για κατεπείγουσα έρευνα δόθηκε από τον Προϊστάμενο της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθήνας, Αριστείδη Κορέα, για το νέο παρ’ ολίγον ατύχημα στον Προαστιακό, όπου συρμός μπήκε στις γραμμές του Μετρό.

Το περιστατικό κατήγγειλε Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης με έγγραφό της, το οποίο δημοσιεύθηκε στην «ΕφΣυν» και επιβεβαίωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης.

Ο Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αθήνας, Απόστολος Ανδρέου, θα διερευνήσει εάν διαπράχθηκε το αδίκημα των επικίνδυνων παρεμβάσεων στη συγκοινωνία μέσων σταθερής τροχιάς.

Διαβάστε σχετικά: Παρ’ ολίγον ατύχημα στον σιδηρόδρομο – Έστειλαν τρένο του Προαστιακού στις γραμμές του Μετρό

Το χρονικό

«Την Τετάρτη 9/10/2024 ο συρμός 4245 αναγκάστηκε σε οπισθοπορία στη γραμμή του Προαστιακού Αθήνας καθώς είχε λάβει εντολή από Σταθμάρχη (Τηλεδιοίκηση Σ.Κ.Α.) για να εισέλθει σε λάθος γραμμή (και συγκεκριμένα σε αυτήν του Μετρό) στην περιοχή της Δουκίσσης Πλακεντίας», αναφέρει το έγγραφο που εστάλη από την ΠΕΠΕ στη ΡΑΣ.

Ο συρμός 4245 είχε ξεκινήσει από την Κάντζα με προορισμό τα Άνω Λιόσια. Όπως επισημαίνεται, οι συρμοί του Προαστιακού έχουν μεγαλύτερο περιτύπωμα (εκτόπισμα) από εκείνους του Μετρό και δεν μπορούν να μπουν στο υπόγειο δίκτυο. Ο συρμός 4245 είχε ξεκινήσει από την Κάντζα με προορισμό τα Άνω Λιόσια και στο ύψος της Δουκίσσης Πλακεντίας θα έπρεπε να συνεχίσει ευθεία ακολουθώντας την πορεία της Αττικής Οδού, σε αντίθεση με τους συρμούς του Μετρό που στρίβουν για να μπουν στο υπόγειο δίκτυο.

Ο μηχανοδηγός του συρμού παρατήρησε ότι τα κλειδιά ήταν στραμμένα σε λάθος πορεία, με αποτέλεσμα να τον οδηγούν προς το δίκτυο του Μετρό και έτσι επιχείρησε να επικοινωνήσει με τους ρυθμιστές του ΟΣΕ και το Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, δεν έλαβε απάντηση παρ’ ότι κάλεσε δύο φορές. Τότε, αποφάσισε να προχωρήσει με πολύ αργή ταχύτητα, ούτως ώστε να γίνει αντιληπτή η πορεία του μέσω ενός αισθητήρα και να δοθεί το αντίστοιχο σήμα στην τηλεδιοίκηση του ΣΚΑ.

Στη συνέχεια υπήρξε επικοινωνία με τον ρυθμιστή του ΟΣΕ που ζήτησε από τον μηχανοδηγό να επιστρέψει με οπισθοπορεία 300 μέτρων ώστε να ελευθερωθεί η γραμμή.

Διαβάστε επίσης

Ερώτηση «βόμβα» Κακλαμάνη σε Σκυλακάκη για το χρηματιστήριο ενέργειας: «Καρτελοποίησε την αγορά»

Πού πάνε τα λεφτά των μετόχων της Eurobank κύριε Καραβία;

Μεγάλο φιάσκο με το «ελληνικό FBI»: Διέρρευσαν όλα τα ονόματα!

Πλημμύρες Ιανός: Ένοχος ο Αγοραστός και άλλοι τρεις – Ποινή 15 μηνών με τριετή αναστολή

Νέα δημοσιεύματα για Τσίπρα-Βενιζέλο: Το δείπνο με οργανωτή τον Μαραντζίδη

Ετικέτες

Documento Newsletter