Πούλιτζερ για τα ελληνικά ΜΜΕ: Κορυφαία είδηση τα μαλλιά του Άδωνη Γεωργιάδη

Πούλιτζερ για τα ελληνικά ΜΜΕ: Κορυφαία είδηση τα μαλλιά του Άδωνη Γεωργιάδη

Ανανεωμένος εμφανίστηκε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης στη συνάντησή του με τον Στέλιο Πέτσα και η ελληνική ειδησεογραφία φρόντισε να το αναδείξει.

Όχι για τις πολιτικές του δηλώσεις. Όχι για την κατάσταση του ΕΣΥ. Όχι για τη δημόσια υγεία ή τα προβλήματα της Ανατολικής Αττικής που, όπως δήλωσε ο ίδιος, «παραμένουν στο επίκεντρο των διεκδικήσεων».

Αλλά για τα μαλλιά του και χωρίς καν να «φταίει» ο ίδιος.

Δεκάδες δημοσιεύματα κυκλοφορούν σήμερα για τη νέα εμφάνιση του υπουργού και για το αν έκανε μεταμόσχευση μαλλιών, γιατί ναι αυτό χρειαζόταν η ελληνική κοινωνία…

Σύμφωνα με τα Parapolitika.gr, ο υπουργός Άδωνις Γεωργιάδης φαίνεται πως υποβλήθηκε σε μεταμόσχευση μαλλιών πριν από περίπου δέκα μέρες και μάλιστα, η ιστοσελίδα δεν αρκέστηκε στο να το αναφέρει.

Αφιέρωσε και δεύτερο άρθρο για να εξηγήσει πώς γίνεται η διαδικασία, πόσο διαρκεί, τι προβλέπεται στην αποκατάσταση και ποια είναι τα αποτελέσματα. Ενημέρωση πρώτης γραμμής, με βάση τις νέες πολιτικές προτεραιότητες.

Η εικόνα του Άδωνι, όπως αποτυπώθηκε στο Instagram του Στέλιου Πέτσα, έγινε είδηση. Το νέο hairline, η ανανέωση, η επιλογή της επέμβασης, όλα πήραν θέση δίπλα σε όρους όπως «προσωπικό», «υποδομές» και «νοσοκομεία».

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Stelios Petsas (@stelios.petsas)

Το πιο ενδιαφέρον όμως δεν είναι ότι ένας πολιτικός φροντίζει την εμφάνισή του. Ούτε καν ότι αυτό αναδεικνύεται στα ΜΜΕ. Το πιο ενδεικτικό, και αποκαρδιωτικό, είναι το βάρος που αποκτά ένα τόσο δευτερεύον γεγονός, μέσα σε έναν δημόσιο διάλογο που έχει ανάγκη από περιεχόμενο, όχι από περιτύλιγμα.

Ο κόσμος καίγεται. Κι εμείς ασχολούμαστε με τρίχες. Κυριολεκτικά.

Τα ελληνικά ΜΜΕ αποδεικνύουν ξανά πως έχουν άριστη μύτη για το τι δεν έχει σημασία. Ενώ η κοινωνία ασφυκτιά, οι εργαζόμενοι διαμαρτύρονται, οι θεσμοί αμφισβητούνται και η δημόσια υγεία δοκιμάζεται, η θεματολογία γεμίζει με «νέα hair look» και λεπτομέρειες από μεταμοσχεύσεις μαλλιών υπουργών.

Δεν είναι απλώς αποπροσανατολισμός. Είναι εκπαίδευση στην αδιαφορία. Μια δημοσιογραφία που μπερδεύει το δημόσιο συμφέρον με το ιδιωτικό marketing, και τελικά μετατρέπει την πολιτική σε reality show.

Κατά τα λοιπά, αναρωτιόμαστε γιατί η κοινή γνώμη απαξιώνει τα media. Ίσως γιατί, όπως λένε, ό,τι σπείρεις, θερίζεις.

Πηγή: koutipandoras.gr

Διαβάστε επίσης:

Ο Μάριος Θεμιστοκλέους επιβεβαιώνει ότι είναι… υφυπουργός Υγείας 

Κυβέρνηση Μητσοτάκη: Πανηγυρισμοί για το πλεόνασμα, σιωπή για την έμμεση φορολογία 

Απόλυτη κάλυψη Μαξίμου για έμμισθη σχέση γαλάζιων στελεχών με την Blue Skies – «Καλά κάνουν»

 

Documento Newsletter