Ο πρόεδρος του τμήματος Χημείας του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος στην Καβάλα, Γιώργος Κύζας, τη στιγμή που από τη μία λαμβάνει χρήματα από τον Οργανισμό Λιμένα Καβάλας, από την άλλη θέλει να «επιβραβεύσει» την Διευθύνουσα Σύμβουλο του Οργανισμού, Άννυ Θυσιάδου, κάνοντας την καθηγήτρια στη σχολή του.
Πιο συγκεκριμένα, το Τμήμα Χημείας της Σχολής Θετικών Επιστημών του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος στην Καβάλα προκήρυξε 3 θέσεις μελών ΔΕΠ στη βαθμίδα του Επίκουρου Καθηγητή (ΦΕΚ/1678-26/2021), με γνωστικά αντικείμενα: α. Αναλυτική Χημεία. β. Βιοχημεία. γ. Διδακτική της Χημείας με έμφαση στην περιβαλλοντική εκπαίδευση.
Η κα Θυσιάδου, σύμφωνα το πρακτικό της Συνέλευσης Τμήματος (8.10.2021) (ΑΔΑ: ΩΤΗΓ46ΨΖ3Π-Χ5Π) έχει καταθέσει την υποψηφιότητα της (κωδ. 72351) ενώ θα την κρίνουν 8 μέλη του εσωτερικού μητρώου του Τμήματος, ανάμεσα σε αυτούς και ο πρόεδρος του τμήματος και Αναπληρωτής Καθηγητής Γιώργος Κύζας.
Βέβαια αυτό που δεν είναι ευρέως γνωστό είναι πως ο κος Κύζας ήταν ο επιστημονικός υπεύθυνος του έργου με τίτλο «Εκτίμηση και μέτρα αντιμετώπισης της ρύπανσης από μικροπλαστικά στο θαλάσσιο περιβάλλον της Καβάλας-ΜΙΚΡΟPLAKA» (ΑΔΑ: ΨΚΟ346ΨΖ3Π-Δ8Ω), το οποίο χρηματοδότησε μέσω απευθείας ανάθεσης ο ΟΛΚ με 20.000 ευρώ και διήρκησε από τις 11/3/20 και έληξε στις 28/2/21.
Ταυτόχρονα, προκύπτει το ερώτημα εάν η θέση που προκηρύχτηκε είναι «φωτογραφική», μιας και η κα Θυσιάδου εκπόνησε τη διδακτορική της διατριβή στην Περιβαλλοντική εκπαίδευση με τίτλο «Περιβαλλοντική εκπαίδευση: μια χημική – παιδαγωγική προσέγγιση του νερού μέσα από την ανάλυση δειγμάτων του από το Νομό Καβάλας» ενώ και η προκηρυχθείσα θέση αφορά την «ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» (κωδικός θέσης APP 23287)».
Σε κάθε περίπτωση αποτελεί μείζονα πρόκληση για τη νοημοσύνη όλων αλλά και ηθική κατάπτωση της τριτοβάθμιας άτομα όπως η κα Θυσιάδου που κατέχει διευθυντική θέση σε έναν κεντρικό οργανισμό της χώρας να έχει οικονομικές συναλλαγές με τον πρόεδρο του τμήματος και στη συνέχεια να διεκδικεί «φωτογραφική» θέση στο ίδιο τμήμα.