Πόρτο Ράφτη: Αντιδράσεις των κατοίκων που παραμένουν χωρίς αστική συγκοινωνία

Πόρτο Ράφτη: Αντιδράσεις των κατοίκων που παραμένουν χωρίς αστική συγκοινωνία

Μπορεί ο δήμος Μαρκοπούλου στα Μεσόγεια δια του δημάρχου Κ. Αλαγιάννη να παρουσίασε επίσημα χέρι-χέρι με τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών Βασίλη Οικονόμου και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΑΣΑ., Γιώργο Σπηλιόπουλο, την έναρξη της αστικής συγκοινωνίας που θα ενώνει το Μαρκόπουλο με τον σταθμό του μετρό και του προαστιακού στο Κορωπί προς διευκόλυνση των κατοίκων (έως τώρα γίνονταν με το ΚΤΕΛ), όμως οι αντιδράσεις που προκάλεσε στους κατοίκους του Πόρτο Ράφτη που διοικητικά ανήκει στον δήμο, ήταν και παραμένουν έντονες. Κι αυτό γιατί, η περιοχή τους δεν περιλαμβάνεται στα πλάνα της δημοτικής αρχής και του υπουργείου Μεταφορών, σα να πρόκειται για άλλον δήμο…

Οι κάτοικοι του Πόρτο Ράφτη εκπέμπουν πολύ καιρό τώρα SOS, καθώς η κατάσταση με την έλλειψη αστικής συγκοινωνίας στην περιοχή, δεν τους επιτρέπει να κάνουν εύκολα ακόμη και τις καθημερινές τους υποχρεώσεις. Αίτημα των κατοίκων ήταν, παραμένει και εκδηλώθηκε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης την περασμένη Τρίτη (26/11), η αποκατάσταση της συγκοινωνίας στην περιοχή τους που αποτελεί εκτός όλων των άλλων κι ένα από τα πιο σημαντικά τουριστικά θέρετρα στην Αττική κι αυτό που αποφέρει σημαντικά κέρδη στο δήμο Μαρκοπούλου. Τοπικοί φορείς μάλιστα, αναφέρουν πως οι μόνιμοι κάτοικοι έχουν αυξηθεί ραγδαία τα τελευταία χρόνια με αποτέλεσμα να είναι περισσότεροι από εκείνους που κατοικούν στο Μαρκόπουλο.

Όπως ανακοινώθηκε, συνολικά ο δήμος Μαρκόπουλου θα εξυπηρετείται με τον σταθμό του Κορωπίου από το δρομολόγιο 309Β, μια αστική κυκλική γραμμή που θα εμπίπτει στην επίβλεψη του ΟΑΣΑ. Το απίθανο πάντως είναι πως θα υπάρχει δρομολόγιο κάθε 45 λεπτά για μια γραμμή συνολικού μήκους… μόλις 19 χλμ! Όμως όλα αυτά δεν ισχύουν για όσους ζουν στην περιοχή του Πόρτο Ράφτη. Αυτοί χόρτασαν… υποσχέσεις, τις οποίες έδωσαν καρά τη διάρκεια της παρουσίασης δήμαρχος και υφυπουργός, λέγοντας πως η αστική συγκοινωνία θα ξεκινήσει να τους ενώνει με Μαρκόπουλο και σταθμό Κορωπίου από τον Απρίλιο του 2025! Όπως ανέφεραν τοπικές οργανώσεις και ομάδες κατοίκων που δραστηριοποιούνται στο Π. Ράφτη «απαντήσεις γιατί η αστική συγκοινωνία δεν καλύπτει όλη τη διαδρομή Σταθμός μετρό – Μαρκόπουλο- Πόρτο Ράφτη και αντίστροφα, αλλά θα κάνει τη μισή και μάλιστα ανά 45 λεπτά, δεν πήραμε. Μόνο υποσχέσεις…».

Να προσθέσουμε εδώ πως η κατάσταση με το ΚΤΕΛ είναι τραγική αφού για να φθάσει κάποιος από το Π. Ράφτη στο μετρό πρέπει να πάρει λεωφορείο του ΚΤΕΛ να πάει Μαρκόπουλο και από εκεί να πάρει άλλο λεωφορείο του ΚΤΕΛ για να φθάσει στο μετρό. Μπορεί δηλαδή να κάνει και μιάμιση ώρα να πάει ή το αντίστροφο αν δεν έχει αυτοκίνητο.

Οπως εξηγεί σε ανακοίνωσή της η ομάδα «Παρέμβαση για την κοινωνία και το περιβάλλον», οι κάτοικοι του Πόρτο Ράφτη «ταλαιπωρούνται καθώς η μετακίνηση τους είναι καθημερινή τραγωδία. Αν και πληρώνουν πανάκριβα δημοτικά τέλη, η μετακίνησή τους προς τις διάφορες δημόσιες και μη υπηρεσίες, φροντιστήρια, εργασίες, γιατρούς, καταστήματα, χώροι αναψυχής, είναι δραστηριότητες οι οποίες πραγματοποιούνται με απίστευτη δυσκολία». Προσθέτει δε ότι «σε αντίθεση με τους πλησιέστερους δήμους,[…] στον Δήμο μας εάν δεν διαθέτεις ιδιωτικό αυτοκίνητο για να φτάσεις στην Λεωφόρο Πόρτο Ράφτη η στην Παπαδημητρίου στο Μαρκόπουλο όπου και περνά σχεδόν κάθε μιάμιση ώρα το ΚΤΕΛ, δεν μπορείς να μετακινηθείς».

Παράλληλα στην ανακοίνωση απαριθμούνται τα προβλήματα του ιδιωτικού φορέα:

«1.Δεν καλύπτει ολόκληρο το δήμο παρά μόνο δυο κεντρικές λεωφόρους

2.Δεν έχει αρκετά δρομολόγια (σχεδόν κάθε 1 ½ ώρα μόνο τις καθημερινές και το Σ/Κ αλλάζει η συχνότητα)

3.Είναι πανάκριβο, δηλαδή 1,60 € για τη διαδρομή πχ. Πόρτο Ράφτη Μαρκόπουλο, ενώ 1.20 € στοιχίζει από το Κορωπί μέχρι το κέντρο της Αθήνας

4.Τα οχήματα είναι ακατάλληλα για ΑΜΕΑ, μητέρες με καρότσια που μεταφέρουν τα παιδιά τους, αλλά και για ηλικιωμένους συνανθρώπους μας.

5.Είναι στενά στο εσωτερικό τους , με αποτέλεσμα να μην διευκολύνεται η ελεύθερη και άνετη κίνηση των επιβατών εντός αυτών.

6.Οι συμπεριφορές των οδηγών αλλά και εισπρακτόρων, αρκετές φορές είναι απαράδεκτες προς τους επιβάτες.

7.Η συναλλαγή για το αντίτιμο του εισιτηρίου γίνεται μόνο σε μετρητά και δεν μπορείς να κάνεις χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας»

Και η ανακοίνωση καταλήγει: «Είναι απορία μας, πως ενώ ο Δήμος μας, διαθέτει μικρά λεωφορεία, δεν τα χρησιμοποιεί για να κάνουν μια διαδρομή κυκλικής συγκοινωνίας ανάμεσα στα σημεία που επ’ ουδενί εξυπηρετούνται με το ΚΤΕΛ, όπως θα όφειλε ένας πολιτισμένος Δήμος.

Η δημόσια μετακίνηση, η ευημερία, η διευκόλυνση και εξυπηρέτηση των κατοίκων είναι πάνω από όλα πολιτισμός, υποχρέωση αλλά και ελάχιστο καθήκον ενός Δήμου».

Διαβάστε επίσης

Πήγαν διακοπές στην Κωνσταντινούπολη και κατέληξαν στο κρατητήριο – «Το Εξπρές του Μεσονυχτίου» (Video)

Τραγωδία στην Ξάνθη: Νεκρό το ένα από τα τέσσερα παιδιά που βρέθηκαν λιπόθυμα από διαρροή αερίου

Μαρία Καρυστιανού: Ο ανακριτής επιμένει να μην βλέπει τις αποδείξεις – Αν δεν κάνει τη δουλειά του θα μηνυθεί (Video)

«Με θέλει κρεµασµένο»

Βαθμολογία Europa και Conference League: Σε ποιες θέσεις βρίσκονται ΠΑΟΚ, Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός (Videos)

«Γαλάζια» οργή για τα κόλπα με τους διοικητές του ΕΣΥ – Μέχρι το Μαξίμου έφτασαν οι οχλήσεις για τις υπόγειες διαδικασίες

Χαλάει ο καιρός: Έρχονται ισχυρές βροχοπτώσεις και καταιγίδες – Πού αναμένονται έντονα φαινόμενα (LIVE)

Θέατρο σκιών με γνωστούς πρωταγωνιστές

«Γιατί δεν βάλατε υπότιτλους;»

Ετικέτες

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter