Κονδύλια για το… μάρκετινγκ του Ταμείου Ανάκαμψης ξεφυτρώνουν συνέχεια. Φτάνουν (προσώρας) τα 620.000 ευρώ, τα ποσά που εκταμιεύονται εντός του 2021 με στόχο την επικοινωνιακή προβολή του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης. Οι επιτελείς του Μαξίμου δρουν με ταχύτητα για να αυξήσουν τη διαφημιστική δαπάνη που θα κατευθυνθεί από την κυβέρνηση της ΝΔ στην ανάδειξη του Ταμείου Ανάκαμψης σαν το κλειδί της «ανάπτυξης»!
Επιπρόσθετα στοιχεία συμπληρώνουν το παζλ της «γαλάζιας» προπαγάνδας για το… νέο σχέδιο Μάρσαλ και τις δράσεις του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, που είχαμε αναδείξει μόλις πριν από λίγες ημέρες. Όμως, καθώς φαίνεται, έχει πολλά επεισόδια το επικοινωνιακό σήριαλ που η κυβέρνηση της ΝΔ «χτίζει» με σενάριο τη βελτίωση της οικονομικής προοπτικής των πολιτών της χώρας, μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης.
Το Μαξίμου κατευθύνει προϋπολογισμένους πόρους από τον κρατικό κορβανά για την προβολή των εθνικών δράσεων του σχεδίου ανάκαμψης, υπό την προϋπόθεση βέβαια ότι ως φορέας η Ειδική Υπηρεσία Συντονισμού Ταμείου Ανάκαμψης του Υπουργείου Οικονομικών πληροί την υποχρέωση τήρησης του ποσοστού συμμετοχής των περιφερειακών μέσων ενημέρωσης (έντυπα μέσα, ραδιόφωνο, τηλεόραση) στην κατανομή της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης, ήτοι τουλάχιστον τριάντα τοις εκατό.
Έτσι, ο Γενικός Γραμματέας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης Γιάννης Μαστρογεωργίου, όπως αποτυπώνεται σε έγγραφο που παρουσιάζει σήμερα το Documentonews (Α.Π.: Ε / 281-23.6.2021) προχωρά στην έγκριση του προγράμματος επικοινωνιακής προβολής του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0»/Α Φάση, της Ειδικής Υπηρεσίας Συντονισμού Ταμείου Ανάκαμψης του Υπουργείου Οικονομικών, για το έτος 2021. Το πρόγραμμα αφορά σε επικοινωνιακές δράσεις που θα υλοποιηθούν από τον Τακτικό Προϋπολογισμό της Ειδικής Υπηρεσίας Συντονισμού Ταμείου Ανάκαμψης. Όπως σημειώνεται στην απόφαση του γενικού Γραμματέα Επικοινωνίας , «το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής της Ειδικής Υπηρεσίας Συντονισμού Ταμείου Ανάκαμψης του Υπουργείου Οικονομικών, για το έτος 2021 ανέρχεται στο συνολικό ποσό ύψους εξακοσίων είκοσι χιλιάδων ευρώ (620.000,00€)».
Μόλις πριν από λίγες ημέρες, σε ρεπορτάζ με τίτλο «Γαλάζια προπαγάνδα για το… νέο σχέδιο Μάρσαλ» (18.6.2021) επισημαίναμε ότι ήδη πέφτουν τα πρώτα διαφημιστικά κονδύλια από την κυβέρνηση της ΝΔ, για να καλλιεργεί προσδοκίες ανάκαμψης στην ελληνική κοινωνία, κι ας κατευθύνονται οι πόροι κυρίως προς μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους. Μάλιστα, είχαμε καταγράψει την απόφαση του διοικητή της Ειδικής Υπηρεσίας Συντονισμού Ταμείου Ανάκαμψης, για ανάθεση της παραγωγής διαφημιστικού υλικού και σποτ σε ιδιωτική εταιρεία αναφορικά με την προβολή της έγκρισης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Μένει να φανεί αν θα υπάρξει και πολιτική συνέχεια στους πανηγυρισμούς για το Ταμείο Ανάκαμψης, αυτή τη φορά από τη Βουλή. Ήδη, σύμφωνα με εκτιμήσεις στελεχών της αντιπολίτευσης, είναι πιθανό η κυβέρνηση Μητσοτάκη να φέρει… πανηγυρικά στο κοινοβούλιο, εν μέσω θέρους, το ζήτημα του Ταμείου Ανάκαμψης και των εθνικών δράσεων που συνδέονται με αυτό.